Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 8. juli 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: We are transforming, ERIKA
Erik Ribsskog 8. juli 2020 kl. 11:13
Til: juridisk
Kopi: info@blacklivesmatter.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, Politikk Høyre
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Black Lives Matter Global Network
Date: man. 22. jun. 2020 kl. 22:36
Subject: We are transforming, ERIKA
To:




ERIKA --

This is our moment.

In response to continuing state violence toward Black communities, we have taken to the streets and are demanding more from our neighbors and our elected officials. We can feel the energy shifting. Our voices have spread to every corner of our country and all across the globe -- and we’re only just getting started.

We are making our voices heard. We are making ourselves seen. We are making our pain felt.

And we are demanding the change we deserve.

Our fight for liberty, justice, and freedom continues on, and together, we can -- and will -- transform.

Go watch our latest video to see all that we’ve already accomplished and share it to let your friends know that our fight is far from over.

Watch and share BLM's latest ad

SHARE ON TWITTER

SHARE ON FACEBOOK

People in every state across America are standing up to say: Black Lives Matter.

Change is coming.

The Earth is shifting beneath our feet -- and we can’t let up now. Watch our new video to see our revolution in action and share it to let everyone know: Transformation is happening.

Thank you for being in this fight.

In love and solidarity,

Black Lives Matter Global Network

DONATE


Store

What Matters Web Series



Black Lives Matter Global Network

To unsubscribe, please click here.


Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter