Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
SV: Klage/Fwd: Hentemelding om sending fra FIRKLØVEREN 370726209050296684 [ ref:_00D20BwOI._5002X2loeVl:ref ]
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 05:33
Til: Posten Kundeservice
Kopi: post , EK Kristiansand kundeservice , Akademikerforbundet , polcustomercare@royalmail.com, "sande.vgs" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , elh@forbrukertilsynet.no, "postmottak@sivilombudsmannen.no" , juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

jeg har tidligere bedt dine kolleger Barbro og Øivind, om å sende dette opp, til en overordnet, hos dere, hos Posten Sørlandet, (hvor mine mailer visst havner).

(Dette er del av et stort post-terror-angrep/troll-post-angrep.

For å si det sånn).

Så det må jeg også be om her.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 27. aug. 2020 kl. 18:26 skrev Posten Kundeservice :
Hei.

Takk for din henvendelse den 23.08.2020.


Denne pakken har også blitt returnert og utlevert til avsender.

Med vennlig hilsen

William
Kunderådgiver
Posten og Bring Kundeservice
Tlf. 22030000

www.posten.no
ref:_00D20BwOI._5002X2loeVl:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter