Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fra Miljøstein - Bekreftelse på mottatt forespørsel.
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:13
Til: Miljøstein Norge AS/Kundehjelp
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det virker som at dere driver med ansvarsfraskrivelse.

Det er dere som har kontaktet meg, (og ikke omvendt).

Dere har blitt lurt av noen troll.

Og dere lager masse heft for meg, med deres uønskede mailer.

Så at dere da setter dere på bakbeina, og nekter å opplyse, om hvem trollene er.

Det hører ikke hjemme noe sted, må jeg si.

Så dere får sende dette opp, til en leder/overordnet, av noe slag.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 26. aug. 2020 kl. 23:37 skrev Miljøstein Norge AS/Kundehjelp :
Hei.

Dette har absolutt ingenting med oss å gjøre og vi kan heller ikke finne ut hvem som gjemmer seg bak en proxy IP adresse.

Om noen har stjålet din identitet må du anmelde dette til politiet så sender du de den informasjonen jeg har sendt deg. Det å sende mail med kopi til halve Norge der du klandrer oss for at noen har funnet din e-post, mobiltelefon og adresse for så å lage en bruker hos oss er definitivt ikke måten å gå frem på.

Vi kan ikke styre hvem som oppretter konto og legger inn brukeropplysninger. Det jeg kan garantere er at disse opplysningene ikke kommer fra oss. Ingen betaling er gjennomført og ingen varer er bestilt det er heller ikke lagt inn kredittkortinformasjon.

Din konto er deaktivert og det er lagt inn sletting på deg av alle persondata.

--

Fornøyd med vår kundeservice? Legg gjerne igjen en omtale på Google klikk her

Mvh.
Anders Oma
Miljøstein Norge As

Kontakt Miljøstein:
Vennligst ha referansenummer klart dersom det gjelder et tilbud, bestilling, eller leveranse.

Telefon Kundehjelp: 90273123 Telefontid 9-16 man-fre.
Hastesaker: Send SMS til: 40042407 eller svar på denne e-posten. ( Ved SMS Oppgi navn, referansenummer og kort hva det gjelder )
Erik Løvenbalk Ribsskog wrote:

Hei,

den ip-adressen sier meg ikke så mye.

Jeg har tidligere prøvd, (som privat-person), å ringe Telenor, for å vite hvem det var, som hadde, en bestemt IP-adresse.

Men det oppga de visst ikke, til privatpersoner.

Men dere som er et firma, klarer kanskje å finne ut dette, (ISP-ene opplyser kanskje om hvem trollene er, til firmaer sine IT-avdelinger eller direktører, tenker jeg).

Jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

(Dette siste har jeg lært om, at man skal skrive, på handel og kontor, i sin tid.

Så jeg får ta med om det og).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 09:11 skrev Miljøstein Norge AS/Kundehjelp :
Hei Erik.

Jeg vet ikke hva som har skjedd i denne saken men det eneste "du" har utført i vår nettbutikk er at du 12.07 klokken 15:38 har bedt om tilbud på 1. stk betongheller. Forespørselen din ble hos meg avslått da mengden er for liten til at vi kan levere. Det er ikke registrert noe kredittkort eller annen betalingsform.

Om dette ikke var deg kan jeg slette alle registrerte data som består av:

Erik Løvenbalk Ribsskog

Furulia 29

1356 Bekkestua

Norway

486 21 954

eribsskog@gmail.com

IP adressen "du" benyttet i nettbutikken var 185.220.101.152 om det kan hjelpe til sporing av de som har tatt din identitet.

Se også vedlagt skjermbilde for Shopify sin svindelandlyse av din forespørsel.

Om det er noe annet jeg kan bidra med er det bare å si fra :)

--

Fornøyd med vår kundeservice? Legg gjerne igjen en omtale på Google klikk her

Mvh.
Anders Oma
Miljøstein Norge As

Kontakt Miljøstein:
Vennligst ha referansenummer klart dersom det gjelder et tilbud, bestilling, eller leveranse.

Telefon Kundehjelp: 90273123 Telefontid 9-16 man-fre.
Hastesaker: Send SMS til: 40042407 eller svar på denne e-posten. ( Ved SMS Oppgi navn, referansenummer og kort hva det gjelder )
Erik Løvenbalk Ribsskog wrote:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Miljøstein
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 15:32
Subject: Fra Miljøstein - Bekreftelse på mottatt forespørsel.
To:



FORESPØRSEL MOTTATT:
REFERANSE #11569
12.07.2020

Hei Erik,

Dette er en automatisk bekreftelse på mottatt forespørsel. Da enkelte produkter kan handles direkte og andre krever manuell behandling av kundehjelp for å kunne gi et tilbud med frakt forklarer vi videre fremdrift.

Viktig!

Dersom du har registrert deg med en e-postadresse som videresendes til en annen vil du ikke få betalt tilbudet fra e-post 2. Du kan kun betale via din registrerte e-postadresse. Dette er en del av sikkerheten i nettbutikken.

UFORPLIKTENDE TILBUD
Har du bedt om uforpliktende tilbud med frakt sender vi dette i egen e-post. Normal behandlingstid er innenfor 1-2 timer. mandag-søndag.

KJØP MED KORT
Har du betalt et tilbud, eller kjøpt et produkt direkte, sender vi bekreftelse med informasjon om levering når kundehjelp har behandlet bestillingen.

Dersom du har bedt om uforpliktende tilbud og ved en feil registrert betalingskort blir transaksjonen kansellert når kundehjelp starter behandlingen av din forespørsel.

Salgs- Og leveringsbetingelser

⚠️ Spørsmål? Svar på e-posten eller kontakt oss på telefon 90273123

Miljøstein Norge As
Ravneveien 4, 3174 Revetal
Orgnr: 811620882
Tlf: 90273123 SMS: 40042407

E-post: ordre@msno.no


Copyright © 2020
https://msno.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter