Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:09
Til: KK
Kopi: info@aller.dk, "Post (Medietilsynet)" , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

det synes jeg, at høres rart ut, at dere bare har sjenerte ledere.

(Som ikke tørr å skrive navnet sitt, eller tittel).

De sjenerte egner seg kanskje til andre ting, enn å jobbe med mennesker.

(Vil jeg si).

Kanskje administrende direktør eller drift-leder, hadde vært riktig bord.

Dere hos Allers i Norge, lider visst alle av, at dere er veldig sjenerte, (og ikke tørr å skrive navnene deres).

(Den siste mailen deres står det ikke et eneste navn i).

Så jeg sender dette nå til Allers i Danmark, som er deres hovedkontor/eier.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 25. aug. 2020 kl. 14:02 skrev KK :
Hei

Takk for din henvendelse.




Hvis det hadde vært en ordentlig leder, som svarte, så hadde han/hun nok

skrevet tittelen sin, og også etternavnet, (og ikke bare fornavnet).



Jeg kjenner vedkommende, og kan bekrefte at du har fått svar fra to ledere (marius og rune)




Med vennlig hilsen
Aller Kundeservice






--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "KK"

Dato: 23.08.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Re: Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn





Hei,



det skrev jeg jo om, i den forrige mailen min.



At det er feil bruk av personopplysningsloven, hvis dere bruker den, til å

beskytte kriminelle i identitetstyveri-saker.



Hvis det hadde vært en ordentlig leder, som svarte, så hadde han/hun nok

skrevet tittelen sin, og også etternavnet, (og ikke bare fornavnet).



Så her må jeg si, at jeg vil ha et ordentlig svar, fra en leder/overordnet,

med ordentlig navn og tittel.



Så her får dere slutte med tøyset deres.



Aller er vel et dansk firma, men at dere bare skal tøyse og tulle i Norge,

det synes jeg, at blir feil.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





fre. 24. jul. 2020 kl. 10:13 skrev KK :



> Hei

>

> Takk for din henvendelse.

>

>

> Siste responsen du fikk, var fra leder.

> Vi beskytter ikke kriminelle, men er nødt å følge norsk lov.

>

>

>

> Med vennlig hilsen

> Aller Kundeservice

>

>

>

>

>

>

>

> --------- Opprinnelig melding ---------

>

> Til: "KK"

>

> Dato: 23.07.2020

>

> Fra: "Erik Ribsskog"

>

> Emne: Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn

>

>

>

>

>

> Hei,

>

>

>

> dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle

>

> tippe).

>

>

>

> Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.

>

>

>

> Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de

>

> lagde denne loven.

>

>

>

> Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.

>

>

>

> Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.

>

>

>

> Vennligst send om dette til en leder.

>

>

>

> Skjerpings!

>

>

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

>

>

> tir. 14. jul. 2020 kl. 15:51 skrev KK :

>

>

>

> > Hei

>

> >

>

> > Beklager at du mottar produkter fra Aller Media.

>

> >

>

> > Disse abonnementene du får, blir bestilt på nett, med faktura som

>

> > betalingsmåte.

>

> >

>

> > Vi vet dessverre ikke hvem som bestiller dette - for å finne ut at dette,

>

> > må det politianmeldes slik at vi kan finne IP-adressen til den/de som

> gjør

>

> > dette.

>

> >

>

> > Vi har sperret kundebildene dine, men dessverre endres navnet akkurat nok

>

> > til at bestillingene går gjennom. I tilfellet med KK, ble det bestilt i

>

> > navnet "Erika Dåsmer Ribsskog". Dette er nok til at bestillingen

> automatisk

>

> > blir gjennomført.

>

> >

>

> > Jeg håper du finner ut av dette, den raskeste måten å få slutt på dette

> er

>

> > nok dessverre en politianmeldelse.

>

> >

>

> > Med vennlig hilsen

>

> > Aller Kundeservice, Rune

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

> >

>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter