Klage/Fwd: [eID:22247236]
Erik Ribsskog
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,
det kjøper jeg ikke, at du har sendt dette oppover.
Hvorfor svarer da ikke din overordnede?
Nei, det kjøper jeg ikke.
Det virker som at dere sitter og dikter opp røverhistorier.
Så dette vil jeg gjerne ha meg frabedt.
Folk har krav på bra kundeservice, men dere driver bare med kveming, virker det som.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 28. aug. 2020 kl. 08:23 skrev Telia Kundeservice
Hei Erik!
Vi har sendt dette videre, men vi får tilbakemelding om at de ikke forstår problemstillingen her.
Dersom dette gjelder svindel i form av at noen har opprettet abonnement eller kontantkort i ditt navn hos oss (identitets tyveri) så skal vi hjelpe deg med å få stoppet de abonnementene/kontantkortene, men vi trenger da informasjon om hvilke nummer du ikke vedkjenner deg her, så kan vi sende deg ett egenerklærlingsskjema som må signeres dersom man ikke vedkjenner seg numrene.
Dersom dette gjelder nettmobbing i form av at noen har fylt ut vårt kontaktskjema på nett og latet som de er deg så har vi dessverre ikke mulighet til å hjelpe med det. De har ikke fått noen informasjon fra oss da alle våre svar går tilbake til din epostadresse og det utleveres ikke sensitiv informasjon.
Dersom du ønsker at vi sender dette videre så må du forklare med eksempler hva som er problemstillingen, og skal det være abonnement/kontantkort hos oss i ditt navn som du ikke vedkjenner deg så trenger vi informasjon om dette.
Ha en fin dag videre!
Elin K.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
---------------- Originalmelding -----------------
Fra: [eribsskog@gmail.com]
Sendt: 23.08.2020 16:09
Til: kundekontakt-privat@telia.no
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Emne: Re: Klage/Fwd: [eID:22247236]
Hei,
i min forrige mail, så ba jeg dere, om å sende dette opp, til en leder/overordnet.
Men du har samme tittel, som hu forrige, (Elin K.).
Så jeg må si, at dere på første linje kundeservice, (hos Telia), har noen fæle nykker.
Nå må dere sende dette oppover, da.
For jeg skjønner at dette kanskje kan bli litt tungt, (hadde jeg nær sagt), for de små hodene deres, (til dere på første linje kundeservice), for å si det sånn.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 24. jul. 2020 kl. 14:22 skrev Telia Kundeservice
Hei,
hvis du vil at vi skal finne ut av dette, så må du gi oss konkret informasjon om hva som er "bestilt". Hvis det du tenker er om noen har oppgitt din epost-adresse som kontaktinfo i kontaktskjema til oss eller lignende? Er det det du mener med "bestilt"? IT-avdelingen kan ikke etterforske hvem det eventuelt er, eller hvordan det har skjedd.
Mistenker du at det er snakk om forsøk på identitetstyveri e.l. så bør du politianmelde forholdet, hvis det ikke allerede er gjort.
Bengt J.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com
Sent: 23.07.2020 14:23
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22247236]
Hei,
selv om du ikke kan se hvem som har bestilt dette.
Så kan nok noen i IT-avdelingen deres finne ut av dette.
Så dette blir som noe fjolleri, synes jeg.
Så jeg ønsker derfor at dette sendes til en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 13. jul. 2020 kl. 14:49 skrev Telia Kundeservice
Hei Erik !
Dersom saken er at noen har sendt oss en henvendelse med din epost som kontaktpunkt så har vi ikke noen mulighet til å se hvem som har gjort dette. Når man kontakter oss så kan man fylle ut ett skjema her: www.telia.no/kontakt-oss
Dersom noen da har ditt navn og din epostadresse så kan de late som de er deg, og når vi da sender svar så vil vi naturligvis svare direkte på eposten man har lagt inn som sin kontakt epost.
Dersom noen har informasjon om hva din epost adresse er, og du ikke vedkjenner deg å ha utgitt denne så må du eventuelt føre saken videre med politiet. Vi har ingen mulighet til å kontrollere om personer skriver sin faktiske epost eller ikke i vårt kontaktskjema, og vi gir heller ikke ut noen personlig informasjon uten å ha kontrollert at vi snakker med korrekt person. Så her har det ikke vært noen brudd på personvern fra vår side.
Ønsker deg en god dag!
Elin K.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com
Sent: 12.07.2020 13:06
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22247236]
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
man. 15. jun. 2020 kl. 17:10 skrev Telia Kundeservice
Hei Eirik,
Dersom dette gjelder en annen sak du har hos oss så får vi dessverre ikke opp historikken for denne her. Jeg vil derfor anbefale deg å fortsette dialogen i den andre saken med oss slik at vi får opp full historikk der.
Morten K.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com
Sent: 14.06.2020 13:47
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: [eID:22247236]
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no
Date: ons. 3. jun. 2020 kl. 08:52
Subject: RE: [eID:22247236]
To: eribsskog@gmail.com
Hei Erik :-)
Nå kjenner jeg ikke saken din her da jeg ikke kan se at dette er svar knyttet til en tidligere henvendelse, hvis dette er ett svar til en tidligere sendt epost så kan det være lurt å svare direkte på den slik at vi får sett hva det handler om og hva du har sendt tidligere.
Hvis dette er en ny henvendelse så må du gjerne utdype hvis det er noe du ønsker at vi i Telia skal hjelpe deg med vedrørende abonnement hos oss.
Ønsker deg en fin dag videre! :-)
PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss
Med vennlig hilsen / Best regards,
Elin K.
Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050
Part of Telia Norge AS
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter
www.telia.no
[[image]]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: ikke.svar@telia.no
Sent: 01 June 2020 19:55
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject: [eID:22247236]
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com
Henvendelse: Mer nettmobbing. Dette har ikke jeg skrevet. Det er sikkert skrevet av en av de titusenvis som jeg har lagt ut navn/adresse/osv til på bloggen min uten tillatelse. Så sånn er nok det. Men men.[http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007bSUD]
ref:_00D1iUhac._5001iP8dlq:ref[http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007eLqn][https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000008D63t]