Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: HEY - Please confirm your email address to enable forwarding
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 07:57
Til: Merissa D
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hi,

I'm not sure if you've gotten this right.

This is part of some type of spoofing-attack against me, (it seems).

(A website encourage people to troll/spoof me.

And I get lots of similar trolling-emails every day).

So I want you to please escalate this.

Erik Ribsskog

PS.

Also I think your greeting is a bit odd.

What's this supposed to mean.

Please escalate this to a superior.


ons. 26. aug. 2020 kl. 20:26 skrev Merissa D :
Hey,

Sorry for the trouble!

It looks like the miss.ribsskog@hey.com user accidentally set eribsskog@gmail.com as their backup email address. That's why you (eribsskog@gmail.com) got the email originally. So it was just a mistake on the miss.ribsskog@hey.com part that they used the wrong back-up email address. Not to worry -- they've canceled the account.

Our routine is to send the verification email first -- which is what happened.

Feel free to review our security procedures here: https://hey.com/security/

If you have additional questions, please respond to this email and I'll be happy to help.

Stay healthy and be well,

Merissa Dawson
Principal Customer Support Rep
{#HS:1265088225-7336412#}
On Wed, Aug 26, 2020 at 12:40 PM CDT, Erik Ribsskog wrote:
Hi,

as I explain in my first e-mail I haven't contacted you.

I want you to inform me about who has been impersonating me here.

And I also want you to inform me about which better routines, that you're organisation/business is going to start with, so that this problem doesn't happen again, to other citizens/people.

Erik Ribsskog

PS.

Also my first-name is Erik, not Eric.

Also, why do use my first-name in the salutation?

That's a bit to clammy/personal, (and that you want to be to comrade), I think.

What's wrong with just 'hi'

Please send about this to a superior.

tor. 23. jul. 2020 kl. 10:34 skrev James Glazebrook :

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter