Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd:
Erik Ribsskog 7. september 2020 kl. 09:39
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg gjentar det jeg skrev i min forrige mail, om at jeg ønsker et svar, fra en leder/overordnet.

Og det kan jeg ikke se at jeg har fått.

Dere på gølvet sender meg rundt, som en kasteball, og det er jeg rimelig lei av.

Jeg kjøper egentlig ikke det dere skriver.

Dere nekter å eskalere dette, og dikter istedet opp masse røverhistorier, kan det virke som.

Dette vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Vennligst send dette til en leder/overordnet nå.

Erik Ribsskog

PS.

Dere må heller ikke være så pysete, når dere jobber med kundeservice.

Da må dere være litt profesjonelle og hardhudede, når dere har med kundene å gjøre.

Dere mangler fullstendig forståelse for at det er dere som skal tjene kundene, (og ikke omvendt), virker det som.

Jeg skjønner at Sverige ligger lenger øst, (for det meste), enn Norge.

Men at det skal være så tydelig, når man har med Telia å gjøre.

Det er en skam, vil jeg si.

(At dere liksom har russisk kundeservice).

Skjerpings!


tir. 25. aug. 2020 kl. 13:26 skrev Telia Kundeservice :
Hei Erik!

Først og fremst så vil jeg bare be deg om å ikke kalle meg og mine kolleger 'brød-huer' og 'grønnsaker'. Vi prøver å hjelpe deg, men får helt ærlig lite lyst når du bruker slike kallenavn helt uprovosert.

Min kollega Kaja prøvde å besvare denne henvendelsen så godt det kunne la seg gjøre, og da syns jeg det er utrolig dårlig gjort at du kommer med slike uttalelser. Vi har full forståelse for at det er frustrerende at noen sender inn henvendelser til oss og oppgir din e-postadresse, men jeg håper samtidig at du har forståelse for at vi må besvare hver henvendelse ut i fra den informasjonen vi får - sånn som i dette tilfellet.

Videre har jeg pratet med lederen min her nå og om det er ønskelig for deg så kan vi prøve å svarteliste e-postadressen din. Dette vil da bety at du ikke kan kontakte oss via kontaktskjemaet på www.telia.no eller ved å sende e-post til kundekontakt-privat@telia.no fra eribsskog@gmail.com. All kontakt vil da enten måtte skje via via chat eller telefon.

Høres det greit ut for deg? :)

Ønsker deg en fin dag videre så lenge!


For raskere behandlingstid og svar vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat, her: https://www.telia.no/kontakt-oss/, eller ved å ringe inn til vår kundeservice på 92405050. Våre åpningstider er: 08-20 på hverdager, 09-17 på lørdag, og 10-15 på søndag.

Med vennlig hilsen Tone H.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 23.08.2020 17:32
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd:

Hei,

jeg har også korrespondert, med dine kolleger Bengt J. og Elin K., om dette.

Og da har jeg bedt disse, om å sende dette opp, til en leder/overordnet/direktør.

For å ta dette, med hundre 'brød-huer' liksom, på et kontaktsenter.

Da er det bedre å ta det med en enkeltperson, sånn at jeg slipper å forklare, om ståa til hundre forskjellige 'grønnsaker', liksom.

Så om du kan sende dette oppover, til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 12:07 skrev Telia Kundeservice >:
Hei, takk for henvendelsen.


Dette var en henvendelse som kom inn til oss via kontaktskjema, og da besvarer vi denne, til mailadressen som oppgis. Henvendelsen ble sendt via dette kontaktskjemaet: https://www.telia.no/kontakt-oss/kontaktskjema/


Dersom dette er trakassering og misbruk av dine opplysninger, så anbefaler jeg deg å politianmelde saken.



Ha en fin fredag!


For raskere svar og behandling, kontakt oss på livechat: https://www.telia.no/kontakt-oss/

Kaja M.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 23.07.2020 11:34
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice >>
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 17:04
Subject: RE:
To: eribsskog+psykose@gmail.com2Bpsykose@gmail.com> 2Bpsykose@gmail.com>>


Hei, takk for en morsom henvendelse.


Ettersom det ikke står noe spørsmål her, så send oss en ny henvendelse om du har noe vi kan hjelpe deg med.



Ha en strålende ettermiddag uten luft i magen!

For raskere svar og behandling, kontakt oss på livechat: https://www.telia.no/kontakt-oss

Kaja M.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no>
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [ikke.svar@telia.no>]
Sent: 12.07.2020 13:13
To: kundekontakt-privat@telia.no>
Subject:

Navn: Erika
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog+psykose@gmail.com>

Henvendelse: Promp! Hihihi![http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007eNif]

ref:_00D1iUhac._5001iQhm8z:ref[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000008D4gP]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter