Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 31. oktober 2020

Dette er et av mine første nettsteder, som jeg lagde, (i 2003 eller 2004), etter en krangel, med noen briter, på Nil Satis, (www.nil-satis.com)

mitt første nettsted

https://web.archive.org/web/20190731075855/http://www.angelfire.com/al4/evertonfc/index.html

PS.

Mitt aller første nettsted, det var en samling linker.

Som jeg lagde, (på slutten av 90-tallet), på mitt shell, hos Schibsted Nett, (eller om det var hos de som kjøpte Schibsted Nett).

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Da jeg leide, en Rimi-leder-leilighet, på St. Hanshaugen.

(Noe jeg gjorde, fra 1996 til 2004).

Så hadde jeg etterhvert, en ganske bra PC, (som jeg hadde bygget selv).

Og den PC-en var stabil, (med et stabilt operativsystem, jeg brukte vel etterhvert NT og så XP).

Og jeg hadde et TV-kort, (blant annet), til den PC-en.

Og jeg hadde parabol-antenne.

(Jeg kjøpte disse tingene, for noen penger, som jeg fikk, da min mor døde.

Høsten 1999).

Så jeg kunne ta opp fra TV, og så redigere, (i et eller annet redigerings-program), og så publiserte jeg disse fotball-videoene, på et gratis-shell, (hos Angelfire), da.

Men som jeg har skrevet om, på min CV, osv.

Så var det arbeidsdeling, på HiO IU, (hvor jeg studerte fra 2002 til 2004).

Så jeg dreiv mest med programmering der.

Men jeg klarte å smelle opp et slags nettsted, (som man kan se overfor), i 2004, (var det vel).

Selv om jeg ikke har brukt CSS, for eksempel.

Og det er heller ikke noe 'Om'-side, (og denslags).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det som var, med de nevnte britene, (på Nil Satis).

Det var, at de hadde fotball-mål, på det nettstedet.

Men man måtte takke, på kjempe-høflig vis, for hver gang, som man kikket, på en fotball-video.

Hvis ikke så fikk man kjeft, (av administratorene), på et forum der.

Og det mente jeg, at ble for mye av det gode.

(At de var så klamme og også det at de overvåket brukerne.

For å si det sånn).

Og det endte med at jeg satt opp et nettsted selv, med fotball-mål, (hvor man ikke måtte takke), da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter