Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for bestillingen!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. oktober 2020 kl. 23:32
Til: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>
Hei,
ja, jeg ønsker som sagt navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og hvorfor sender dere meg mailer, (om at noe er bestilt), hvis det har sperret for mine opplysninger?
Det blir som noe tull, synes jeg.
Så dette må jeg klage på.
Jeg ønsker å få svar om dette fra en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 5. okt. 2020 kl. 17:44 skrev Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>:
Hei Erik,
Alle bestillingene som kommer til oss på ditt navn, blir kansellert ( slik som dette var kansellert automatisk).
Vi har allerede tidligere informert deg at dine opplysninger er sperret hos oss for videre bestillinger.
Ønsker du igjen ip adresse til den som har bestilt dette på ditt navn, kan vi fremskaffe dette til deg etter øsnke.
Vennlig hilsen
Sanna
Zentio Kundeservice
Hvordan vil du vurdere dette svaret?
Veldig bra Tilfredsstillende Dårlig
{#HS:1301026004-231685#}
On Mon, Oct 5, 2020 at 16:16:53 CEST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>
Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 00:25
Subject: Takk for bestillingen!
To: <eribsskog@gmail.com>
Takk for din bestilling!
Din bestilling sendes i posten så raskt som mulig. Innen 2 - 3 uker vil du motta din første pakke med Dizolve nok til 32 vask. Du betaler kun porto kr. 69 for denne leveransen.
Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på Dizolve. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement: Logg inn for å stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i sendingen. Her kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).
Hver tredje måned får du en ny sending med 96 Dizolve. Din pris er kun kr 329 pluss porto kr 69, dvs. kr 133 pr mnd. Første refill sendes ut etter 18 dager slik at du ikke skal gå tom for nye vaskemiddel.
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Vi har sendt deg et angrerettskjema sammen med denne ordrebekreftelsen.
Vi håper du blir fornøyd med Dizolve og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
Med vennlig hilsen
Dizolve-teamet hos Zentio AS
Zentio AS
kundeservice@zentio.no
open.php?u=31026153&id=f5c6f46c7ff74bc4994a9075a32a8667