Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 31. oktober 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Informasjon om din ordre (ticket id 915581)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. oktober 2020 kl. 22:17

Til: customerservice@cdon.com

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se

Hei,


jeg tror at dette er feil bruk av personopplysningsloven.


For det virker som at dere bruker den, for å beskytte de kriminelle, i en identitetstyveri-sak.


Det er også rart, at dere ber meg kontakte Qliro.


For dere er visst del av Qliro, ettersom jeg har forstått det.


Så jeg må si at jeg blir sendt rundt som en kasteball.


Så det må jeg klage på.


Jeg ønsker å heller få svar, fra en overordnet, hos dere.


Jeg ønsker som sagt å få vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borger/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 5. okt. 2020 kl. 09:29 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (915581) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


5. okt. 2020, 09:29 CEST


Hei 


takk for din mail 


Jeg beklager dette skjer deg, dessverre kan jeg ikke gi denne informasjonen til deg, men vi opplyser alt om ordre til politiet iforbindelse med deres etterforskning. 


Har du ikke politianmeldt dette, må du gjøre det og ta kotnatk med Qliro som hjelper deg med fakturaene du har mottatt og sletting av disse. 


www.qliro.no

Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)

E-post: kundeservice@qliro.com


Ha en fortsatt fin dag 

Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


3. okt. 2020, 09:44 CEST


Hei,


som jeg har skrevet til dere tidligere, så er ikke dette noe, som jeg har bestilt.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borger/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg har også de siste dagene fått en faktura/purring, fra Qliro, hvor de har fakturert meg, for retur-frakt, osv.


(Faktura/purring-dato: 24. september.


Fakturanummeret var lenger enn et langt år, må jeg si.


Men det slutter på 3965925, og før det, så er det fem nuller, og før det igjen, så står det 813.


Så fakturanummeret blir noe sånt som: 813000003965925.


Dere kunne kanskje ha kuttet ut noen nuller, i de fakturanumrene deres.


For å si det sånn).


Og det synes jeg, at blir feil, når det ikke er jeg, som har bestilt dette.


Det er dere som har dårlige rutiner.


Og som lar dere bruke som verktøy, av post-terrorister.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 3. sep. 2020 kl. 20:06 skrev CDON <order@email.cdon.com>:

Oppdatert status for bestillingen din

 

CDON

 

 

Takk for at du handler på CDON! Nedenfor ser du status for din order. Din fullstendige ordrehistorikk finner du ved å logge inn med ditt brukernavn og passord på dine sider

Kansellerte og returnerte varer

En eller flere artikler i din order har blitt avbestilt. Det kan være på grunn av følgende:


• Du har vært i kontakt med vår kundeservice for å avbestille

• Varen er slutt i lageret

• Teknisk feil

• En retur som du sender har akkurat blitt registrert


Vi har akkurat registrert din retur og har begynt en tilbakebetaling til deg. Tenk på at det kan ta opptil 5 bankdager før transaksjonen synes på din bankkonto.


Hvis du har valgt faktura og ikke betalt den strykes beløpet for de returnerte varene. Du betaler i så fall bare for varene du beholder.

VIS ORDREHISTORIKK PÅ DINE SIDER

 

 

DATO

 

2020-08-14

ORDER

 

74807056

STATUS

 

Annulleret

 

 

 

 

SENDES AV CDON.COM

Hjemleveranse

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

Frakt

Hjemleveranse

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

 

 

 

BETALINGSALTERNATIV

  QliroOneInvoice

FAKTURERINGSADRESSE

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Referens:

LEVERINGSADRESSE

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Referens:

 

 

 

 

 

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com. Ikke svar på denne mailen

Kjøp- og leveransevilkår

 

 

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter