Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 31. oktober 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Flere gode tilbud til alle nye SVOSJ-medlemmer ✅

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. oktober 2020 kl. 22:06

Til: SVOSJ fra SVOSJ and 5 others <n+u_5f46ae76cdc59908f4281709_82b2b16bd61396468ead84b107114cdc@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer, med dårlige rutiner.


Så det er nok det som har skjedd her også.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Siden at det ikke er jeg, som har bestilt dette.


Så mener jeg, at det også må være deres jobb, å gjøre ting, som å avbestille nyhetsbrev, osv.


Dette burde nok sendes, til en overordnet, hos dere.


Makan til serviceinnstilling.


Skjerpings!



lør. 3. okt. 2020 kl. 14:37 skrev SVOSJ fra SVOSJ <line.morgenlevering@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>:

Denne meldingen ble sendt til følgende 6 mottakere: eribsskog@gmail.com, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, schibsted@schibsted.no. Svar på denne e-posten vil sendes til alle mottakerne.


Hei Eirik, og takk for melding!


Her virker det som om du har aktivert et prøvemedlemsskap i forbindelse med et besøk på Life-nettbutikken for en måneds tid siden. Prøvemedlemsskap hos SVOSJ aktiveres til og med dersom du trykker på dette som et alternativ i utsjekken, og ikke bruker oss som fraktmetode, men dersom du ikke ønsker å få eposter med reklame av oss lenger skal vi såklart ta dette videre med teknisk avdeling, slik at de kan få tatt en titt på saken blush 


Du kan også melde deg av nyhetsbrevene våre om du går inn i din mailboks, åpner mailen du fikk fra oss, scroller nederst i mailen til du finner "Meld meg av nyhetsbrev", og trykker på denne linken blush


Ha en fortsatt fin helg, så skal jeg kontakte teknisk avdeling for å dobbeltsjekke at du ikke har blitt belastet for noe som helst fra vår ende (som jeg er ganske sikker på at du ikke har blitt, i og med at du kun hadde et gratis prøvemedlemsskap), så gir jeg deg tilbakemelding på hva de svarer.


Hilsen Benedicte fra SVOSJ green_heart


SVOSJ fra SVOSJ

Powered by Intercom

On Sat, Oct 3, 2020 at 10:58 AM, "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 09:20

Subject: Flere gode tilbud til alle nye SVOSJ-medlemmer white_check_mark

To: <eribsskog@gmail.com>




https://i.ibb.co/vjdVzrf/svosj-logo-medium.png

SVOSJ-tilbud til alle nye medlemmer

https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/227209679/de1c0735d7edbcc7b72429ea/SVOSJ_Offer_Main_Banner_Morgenlevering.png



Hei


Bli SVOSJ-medlem i dag og få hele 100,- rabatt fra Morgenlevering eller benytt deg av de andre gode tilbudene.


Du bestilte en pakke for kort tid siden, der du valgte å få fri frakt på leveringen av pakken ved å prøve SVOSJ gratis i 30 dager. Et SVOSJ-medlemskap er nemlig ubegrenset fri frakt for kun 29,– i måneden. Da får du fri frakt fra over 28 nettbutikker og flere eksklusive tilbud – kun for SVOSJ medlemmer. Handler du litt på nett, kan dette lønne seg for deg.


Du blir ikke trukket for medlemskapet før dine 30 gratis dager er over, og det er heller ingen bindingstid. Men velger du å legge til betalingskort til ditt SVOSJ-medlemskap allerede i dag, får du hele 100,– i rabatt fra Morgenlevering. Eller du kan benytte deg av de andre eksklusive tilbudene under.


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/225508801/599adda33299e9f9c9c0306c/SVOSJ_Offer_Banner_LilleLam.jpg


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/225503690/0f7cf8377898c4055ce2363f/SVOSJ_Offer_Banner_GetInspired.jpg


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/225514044/04d22556ae650487d50c3d2c/SVOSJ_Offer_Banner_Villoid_2.jpg


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/227209105/95f35a73ec3d8110454bfc78/SVOSJ_Offer_Banner_JunkYard.jpg



For å få tilgang til tilbudene må du gjøre følgende: Gå til www.svosj.no og klikk på "logg inn" øverst til høyre. Når du har logget deg inn, legger du inn kortinformasjon. Du vil da motta tilbudene per e-post.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ

https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/237652716/cef919b33bba30706485194a/SVOSJ+Brands+2020+08+19.png


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

On Fri, Sep 4, 2020 at 09:20 AM, "SVOSJ" <hei@svosj.no> wrote:

SVOSJ-tilbud til alle nye medlemmer



Hei


Bli SVOSJ-medlem i dag og få hele 100,- rabatt fra Morgenlevering eller benytt deg av de andre gode tilbudene.


Du bestilte en pakke for kort tid siden, der du valgte å få fri frakt på leveringen av pakken ved å prøve SVOSJ gratis i 30 dager. Et SVOSJ-medlemskap er nemlig ubegrenset fri frakt for kun 29,– i måneden. Da får du fri frakt fra over 28 nettbutikker og flere eksklusive tilbud – kun for SVOSJ medlemmer. Handler du litt på nett, kan dette lønne seg for deg.


Du blir ikke trukket for medlemskapet før dine 30 gratis dager er over, og det er heller ingen bindingstid. Men velger du å legge til betalingskort til ditt SVOSJ-medlemskap allerede i dag, får du hele 100,– i rabatt fra Morgenlevering. Eller du kan benytte deg av de andre eksklusive tilbudene under. 







For å få tilgang til tilbudene må du gjøre følgende:
Gå til www.svosj.no og klikk på  "logg inn" øverst til høyre. Når du har logget deg inn, legger du inn kortinformasjon. Du vil da motta tilbudene per e-post.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter