Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: What if GatherContent replaced your CMS? 🤔

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 13:58

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Rob Mills <rob@gathercontent.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rob Mills <rob@gathercontent.com>

Date: tir. 29. sep. 2020 kl. 08:30

Subject: What if GatherContent replaced your CMS? 🤔

To: <eribsskog@gmail.com>



Hi Erik, 


 


What if GatherContent replaced your CMS?


 


We have a few questions about using GatherContent as your primary Content Management System (CMS), and we would love your input if you have a couple of minutes to spare:


 


Answer our short survey →


 


We plant a tree for every response received 🌳


 


In this week's article, Lizzie Bruce writes about why defining terms and talking about the same thing is important to increase both the efficiency of a project and the likelihood that it will produce good outcomes.


 


[Article] The importance of defining terms on every project, and how to agree them →


 


Here's a final reminder for our webinar this week where we’ll look at why website projects go wrong and how you can make sure it doesn’t happen to yours. We’ll discuss practical steps to take your organisation from where it is to where it needs to be.


 


[Webinar] How to not make the same mistakes with your new website that you did with your old one →

(Thursday, October 1st, 4 pm to 5 pm UK time)


 


Thanks again for your time if you complete our survey and I hope this week's article and the webinar will be useful.


 


Thanks,

Rob


--

Head of Content

GatherContent


 


 


Update your email preferences to choose the types of emails you receive.

Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter