Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Hyllebær kan hjelpe mot mageplager

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 15:13

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: kundeservice@lectinect.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>

Date: tir. 29. sep. 2020 kl. 09:48

Subject: Hyllebær kan hjelpe mot mageplager

To: Erik L <eribssko.g@gmail.com>



Se denne eposten i nettleseren



Hyllebær kan hjelpe mot mageplager


Over 100 000 nordmenn har allerede brukt naturproduktet av hyllebær mot mageproblemer. Lectinect Mage har vist gunstig effekt på vanlige mageproblemer som luft i magen, ubehag, løs og hard mage.

 

Prøv gratis*


Lektiner for immunforsvaret


Lectinect Mage ble utviklet i samarbeid med Ian F. Pryme da han var professor i biokjemi og molekylærbiologi i Bergen. Pryme påpeker at lektinene i hyllebær kan fjerne uønskede organismer fra tarmkanalen. Derfor kan Lectinect Mage hjelpe mot mageplager


Gunn Paula Fransson, Sveio:

-Vær tålmodig!


-Jeg var plaget med magen, og måtte springe på toalettet minst 6-8 ganger for dagen. Produktet hjalp meg til å få en normal mage igjen. Det føles helt fantastisk.


-Selv om jeg merket rask bedring da jeg først tok produktet, mener jeg at man bør være tålmodig, og bruke produktet regelmessig i flere måneder for å få full virkning. Det er vel verdt å vente på, sier Gunn Paula.


Prøv GRATIS*

Slå til på dette tilbudet, så får du 30 dagers forbruk av Lectinect Mage gratis*, og betaler kun kr 79,- i porto.


Prøv gratis*





Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad

epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90


Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter