Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Takk for din mail!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 15:03

Til: VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dere skriver, at dere har foretatt, en evaluering.


Men dere skriver ikke hva dere skal bli bedre på.


Så da er det vanskelig for meg, å kjøpe dette, må jeg si.


Jeg ønsker derfor, at dere sender dette, til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk, i fremtiden.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 29. sep. 2020 kl. 09:45 skrev VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>:

 

Hei Erik,


Vi beklager at du har blitt utsatt for dette. 


VitaeLab har i kjølvannet av hendelsen gjennomgått og evaluert sine rutiner for kundebestilling. 


For å gjenopprette forholdet har vi slettet alle opplysninger om deg fra vårt kunderegister og kreditert fakturaen.


Vi ønsker deg en fin dag!




Med vennlig hilsen


Jimmy, Kundeservice




Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)

E-post: kundeservice@vitaelab.no

Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Manglerud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo


 



Den 2020-09-07 vid 09:58 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tir. 25. aug. 2020 kl. 09:27 skrev VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>:

 

Hei Erik,


Vi informerer igjen om at vi har sperret dine opplysninger hos oss og fått pakken i retur av posten. 


Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen


Jane, Kundeservice




Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)

E-post: kundeservice@vitaelab.no

Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Manglerud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo


 



Den 23.08.2020 ved 16:33 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Kundeservice VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>

Date: fre. 24. jul. 2020 kl. 12:51

Subject: Din ordre er på vei

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vitaelab - Logo

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog


Din ordre er på vei til deg. Estimert leveringstid er 4-6 virkedager.


Kundenummer:

184009Ordrenummer:

7178292

Leveringsbekreftelse 24.07.2020:


 

Collagen Forte gave 1 x Collagen Forte gave 0.00

 

 

VitaePro 2 x VitaePro 338.00

 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Takk for din mail!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 15:03

Til: VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dere skriver, at dere har foretatt, en evaluering.


Men dere skriver ikke hva dere skal bli bedre på.


Så da er det vanskelig for meg, å kjøpe dette, må jeg si.


Jeg ønsker derfor, at dere sender dette, til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk, i fremtiden.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 29. sep. 2020 kl. 09:45 skrev VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>:

 

Hei Erik,


Vi beklager at du har blitt utsatt for dette. 


VitaeLab har i kjølvannet av hendelsen gjennomgått og evaluert sine rutiner for kundebestilling. 


For å gjenopprette forholdet har vi slettet alle opplysninger om deg fra vårt kunderegister og kreditert fakturaen.


Vi ønsker deg en fin dag!




Med vennlig hilsen


Jimmy, Kundeservice




Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)

E-post: kundeservice@vitaelab.no

Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Manglerud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo


 



Den 2020-09-07 vid 09:58 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



tir. 25. aug. 2020 kl. 09:27 skrev VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>:

 

Hei Erik,


Vi informerer igjen om at vi har sperret dine opplysninger hos oss og fått pakken i retur av posten. 


Vi ønsker deg en fin dag!


Med vennlig hilsen


Jane, Kundeservice




Telefon: 98 70 14 01 (mandag-fredag 08.30 – 16.30)

E-post: kundeservice@vitaelab.no

Postadresse: VitaeLab AS Postboks 3, Manglerud, 0612 Oslo | Besøksadresse: Enebakkveien 117A, 0680 Oslo


 



Den 23.08.2020 ved 16:33 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Kundeservice VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>

Date: fre. 24. jul. 2020 kl. 12:51

Subject: Din ordre er på vei

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Vitaelab - Logo

Hei Erik Løvenbalk Ribsskog


Din ordre er på vei til deg. Estimert leveringstid er 4-6 virkedager.


Kundenummer:

184009Ordrenummer:

7178292

Leveringsbekreftelse 24.07.2020:


 

Collagen Forte gave 1 x Collagen Forte gave 0.00

 

 

VitaePro 2 x VitaePro 338.00

 

Porto: 39.00

Total: 377.00

Leveringsadresse:


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


eribsskog@gmail.com


Hvis du har spørsmål om din ordre eller leveranse, vennligst ta kontakt med vår Kundeservice på telefon 98 70 14 01 eller e-post: kundeservice@vitaelab.no


www.vitaelab.no · Kundeservice: 98 70 14 01 / e-post: kundeservice@vitaelab.nof

Porto: 39.00

Total: 377.00

Leveringsadresse:


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


eribsskog@gmail.com


Hvis du har spørsmål om din ordre eller leveranse, vennligst ta kontakt med vår Kundeservice på telefon 98 70 14 01 eller e-post: kundeservice@vitaelab.no


www.vitaelab.no · Kundeservice: 98 70 14 01 / e-post: kundeservice@vitaelab.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter