Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: BARE I DAG: Ekstra stor rabatt på månedens 4 spesialtilbud ⚡️

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 20:21

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.moreshop.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, bonnierpublications@bonnier.dk, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, moreshopkundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: ons. 30. sep. 2020 kl. 06:23

Subject: BARE I DAG: Ekstra stor rabatt på månedens 4 spesialtilbud ⚡️

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






Nå er det snart siste sjanse…



Spar opptil 460 kroner på månedens spesialtilbud!





BARE I DAG kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på


Treningstrøye fra Craft

Hover Drone Nano

Mette Ditmer BOHEMIA pledd

Chill factor nano jakke


Tilbudet gjelder til og med i dag, 30.september, kl.23.59, så lenge lageret rekker.


Se månedens spesialtilbud her >>




Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420




Treningstrøye fra Craft


SPESIALPRIS 119 kr.


Ordinærpris 500 kr.


Spar 76 %


Kjøp trøye her





Hover Drone Nano


SPESIALPRIS 109 kr.


Ordinærpris 499 kr.


Spar 78 %


Kjøp drone her





Mette Ditmer BOHEMIA pledd


SPESIALPRIS 179 kr.


Ordinærpris 600 kr.


Spar 70 %


Kjøp pledd her




Chill factor nano jakke


SPESIALPRIS 139 kr.


Ordinærpris 599 kr.


Spar 77 %


Kjøp jakke her




Gå til månedens spesialtilbud her






Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




30. sep 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter