Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Er du med i et kvinnefellesskap? Vi vil gjerne se det!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 19:55

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: tir. 29. sep. 2020 kl. 19:14

Subject: Er du med i et kvinnefellesskap? Vi vil gjerne se det!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser



HELSE

SELVUTVIKLING

SKJØNNHET

OPPSKRIFTER

SPALTISTER





Hormonbalanse & Yoga: Balanse i livet begynner med hormonbalanse


Sammen med yogaeksperten Ellen Engvall kan du gjøre viktige endringer denne høsten og få mer energi og mer livsglede.


Lytt til Ellens kloke råd, rull ut matten og start med pusten




ANNONSE







Deilig brokkolisuppe med bønner og krutongpesto


Trærene begynner å endre farge og temperaturen synker sakte men sikkert. Vi gleder oss til å lage smakfulle supper hele høsten.


Perfekt til både store og små





Tove Nilsen: Sint septemberdag med lykkelig slutt


Tove googler en interessant, kvinnelig, prisbelønt forfatter, men møtes i stedet av reklame og spørsmålet:


«Hater du også kroppen din?» Da våknet bråsinnet




Vi tester høstlige viner fra Rhône - som er perfekt til høstmaten


Vi går en mørkere og kaldere årstid i møte, og ser frem til rikere viner.


Har du hørt om Rhône?




ANNONSE







10 beste skilsmissefilmer


Tara har funnet frem de 10 beste filmene om skilsmisse.


Vi elsker filmen med Meryl Streep





Er du med i et kvinnefellesskap? Vi vil gjerne se det!


Vi ønsker å vise lesernes kvinnefellesskap i Tara! Er dere en venninnegjeng som reiser til byer etter alfabetet, går toppturer, strikker og drikker vin, synger, dyrker litteratur eller gjør noe annet morsomt sammen?


Send oss en mail!




ANNONSE









29. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her



Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter