Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: LISA Training | Enjoy 10% Off In October!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. oktober 2020 kl. 15:57

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Marinela Cojocaru <support@itassetmanagement.net>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: The ITAM Review <support@itassetmanagement.net>

Date: tir. 29. sep. 2020 kl. 15:15

Subject: LISA Training | Enjoy 10% Off In October!

To: Erika Prompenstein Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>



View this email in your browser


LISA 10% OFF


On-demand video training for ITAM, SAM and Software Licensing professionals

LISA FREE TRIAL

Dear Erika,


To celebrate the launch of our new PITAM Live and Interactive Course, we are offering everyone a 10% discount on all LISA subscriptions in October with our code LISA1020.


Sign up now to receive instant access to our library of on-demand training videos and our new PITAM course, with the next session taking place on Monday 5th October at 15:00 BST. 


Every month through to January 2021, we will be delivering the PITAM course with new and updated content via monthly live online sessions to ensure you are ready to be certified. The ITAM Review certification is recognised across the globe to deliver knowledge though real-life scenarios, increase potential earnings and demonstrate ROI through the processes you implement within your organisation.


LEARN MORE

An annual subscription to LISA includes ALL of the below courses and more, available immediately and on-demand. Sign up in October using code LISA1020 to enjoy a 10% discount on any LISA subscription.

 

Oracle Licensing Training

Microsoft Licensing Training

IBM Licensing Training

SAP Licensing Training

TRY LISA FOR FREE

No credit card required

OUR PITAM EXPERT


Martin Thompson 

PITAM EXPERT


Martin is owner and founder of The ITAM Review, an online resource for worldwide ITAM professionals. He is also the author of the book "Practical ITAM - The essential guide for IT Asset Managers" and developed the PITAM training course and certification.

 


Facebook

Twitter

LinkedIn

Website

Copyright © 2020 The ITAM Review, All rights reserved.

You are receiving this email because you opted in at our website.


Our mailing address is:

The ITAM Review

Unit 5

Workshed Carriage Works

Swindon, Wiltshire SN1 5DG

United Kingdom


Add us to your address book



Want to change how you receive these emails?

You can update your preferences or unsubscribe from this list.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter