Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. oktober 2020

Jeg sendte en e-post til Allergruppen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 356807

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 16:36

Til: post@aller.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abo@viover60.no, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


jeg viser til Deres faktura, med fakturanummer, (eller kundenummer står det visst), 18577882, (se vedlegg).


(Fakturaen deres mangler også fakturadato.


Ser det ut som).


De siste månedene, så har noen troll/jævler, bestilt noe sånt som ti abonnement, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn), fra Allergruppen.


Og det hjelper ikke hvor mange ganger jeg klager.


Dere lærer ikke av deres feil.


Og bladene, fakturaene og mailene fortsetter å strømme på fra dere.


Jeg ønsker nå at dere sender om dette, til administrerende direktør.


Siden at det tydeligvis er dårskapen som råder blant de vanlige ansatte hos dere.


Så dette må jeg klage på.


(Siden at dere ikke skjerper dere).


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, (før ørtende gang), angående hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tir. 6. okt. 2020 kl. 19:38

Subject: Klage/Fwd: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 356807

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <abo@viover60.no>, VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <post@aller.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <info@aller.dk>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>



Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>

Date: søn. 13. sep. 2020 kl. 22:49

Subject: Vi over 60 - Takk for din bestilling! - Ordre: 356807

To: <eribsskog+prompefjert@gmail.com>




Takk for din bestilling på VI OVER 60

Som abonnent på Vi over 60 har du tilgang til eksklusive artikler for målgruppen 60+ på Vi Pluss – helt gratis! Her finner du gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie. Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med!


For å få tilgang til de eksklusive artiklene allerede nå må du gjøre følgende:


Husk å benytt koden V060+ for gratis tilgang!


1. Trykk på denne linken - https://www.vi.no/app/minside/v2/accesscode.


2. Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.


3. Skrive inn koden VO60+



NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar "ja" på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.


Ditt ordrenummer: 356807

Ordredato: søn, 09/13/2020 - 23:24


Du har bestilt:

VI OVER 60 - 15 utgaver 569.00 kr

Fakturagebyr 39.00 kr

Subtotal 600.20 kr

Herav MVA 7.80 kr

Totalbeløp 608.00 kr


Leveringsadresse:

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Betalerens adresse:

Erik Prompefjert Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.


Velkommen som leser på VI OVER 60!

Lik oss på Facebook

viover60.no

Abonnementsvilkår | Kundeservice


VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no - eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.


IMG_20201011_0001 paint.jpg

690K


PS.

Her er vedlegget:

IMG_20201011_0001 paint

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter