Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din faktura fra CDON.no

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 20:38

Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se

Hei,


nå har jeg nettopp vært gjennom det samme med Klarna, (som har en russisk konsernsjef virker det som).


Og jeg ble vel enig med de om, at det er kunden/borgerens privilegium, å velge korrespondanse-metode.


Det virker som noe ikke-konformt, at jeg skal måtte ringe dere, for å liksom hviske om noe, på en skurrete/klamt mobil-linje.


Det virker uprofesjonelt, (og som at dere hersjer med kundene/borgerne), må jeg si.


Så det synes jeg virker som noe slags mistenkeliggjøring, (eller noe lignende).


Så det vil jeg gjerne klage på.


Jeg ønsker at dette sendes til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


(Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner).


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes heller ikke det er noe artig, at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, mellom dere og CDON, som vel er en av deres avdelinger.


(Betalingstjenesten Qliro er vel også en avdeling hos dere.


Men denne betalingstjenesten har visst samme navn, som konsernet deres, (virker det som).


Så det er kanskje litt klønete.


Er det konsernet Qliro eller betalingstjenesten Qliro som jeg korresponderer med nå, liksom.


For å si det sånn).


Dette må jeg klage på.


Og at dere kutter ut historien, fra mailene, er ikke det helt store.


'Deres referanse', pleier firmaer å operere med.


Men hva er min referanse her?


Jeg kan ikke se at 'min dato', står noe sted her, (i mailen deres).


Så det blir litt russisk, må jeg si.


Så jeg sender derfor også kopi, til det svenske finanstilsynet.


Jeg viser også til min mail fra 7. oktober hvor jeg klager på en 'tulle-faktura', som dere har sendt meg.


Skjerpings!



ons. 23. sep. 2020 kl. 09:20 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

Hej Erik!


Tusen tack för att du kontaktar oss på Qliro.


Självklart vill i hjälpa dig vidare med detta men för att vi skall kunna bekräfta din identitet så behöver du ta i kontakt med oss via telefon.


Telefon: 800 25 055, vi har öppet till 18:00 idag.


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen,

Jennifer

Qliro

QLIRO


Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

Bra, jeg er fornøyd


Dårlig, jeg er ikke fornøyd


[PM689X-543M]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter