Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kjøpet kunne ikke gjennomføres.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 02:34
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@qliro.com, customerservice@cdon.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, post <post@finkn.no>, newsletter@email.cdon.com
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Qliro Noreply <Noreply@qliro.com>
Date: lør. 19. sep. 2020 kl. 08:48
Subject: Kjøpet kunne ikke gjennomføres.
To: <eribsskog+sutreanon@gmail.com>
Kjøpet kunne ikke gjennomføres.
Noe gikk dessverre galt med kjøpet ditt fra CDON.no. Du kommer derfor ikke til å få din ordre og vi kommer ikke til å sende faktura for kjøpet.
Vil du prøve igjen? Ring vår kundservice, så hjelper vi deg 800 25 055.
Du kan ikke besvare denne e-posten, men ring oss gjerne så hjelper vi deg videre.
Besøk qliro.com