Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Finn din nye parfyme her ✨ Våre 10 favoritter

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 18:40

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@newsletter.tara.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: tir. 22. sep. 2020 kl. 19:06

Subject: Finn din nye parfyme her ✨ Våre 10 favoritter

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser



HELSE

SELVUTVIKLING

SKJØNNHET

OPPSKRIFTER

SPALTISTER





Strikkevesten er tilbake!


Bruk vesten over t-skjorten, den hvite skjorten eller den trendy pologenseren på ekstra kalde dager.


Den 70-talls-inspirerte strikkevesten er et av høstens mest trendy plagg




ANNONSE







Lene Wikander: - For det var jo ingen som vant denne krigen heller


Noen ganger kan fred være verre enn krig, forteller Lene om da hun fulgte en norsk flyktningfamilie tilbake til Bosnia.


Les om reisen fra Norge til Bosnia i 1996





Vigdis Hjort: - Hvis romanen blir bedre av at jeg tråkker noen på tærne, så gjør jeg det


Bokaktuelle Vigdis Hjorth er blitt modigere i sitt forfatterskap.


– Jeg tør mer, sier suksessforfatteren




Gunhild Stordalen: – Jeg har ikke følt meg så frisk siden starten av 20-årene


For seks år siden visste ikke lege, miljøvernforkjemper og EAT-grunnlegger Gunhild Stordalen om hun kom til å overleve.


Nå er hun i bedre form enn på mange år




ANNONSE







Smakfull suppe med kylling og parmesanaioli


Høsten er her og det betyr at det er tid for suppe! Å invitere på suppe er både smakfullt, hyggelig og ikke minst enkelt å forberede. Her gir vi deg oppskriften på en fantastisk suppe med kylling og parmesanaioli ...


... som passer til både hverdag og fest





Finn din nye parfyme her: Våre 10 favoritter


Høstens nye parfymer er varme og innbydende – akkurat det vi trenger når vinden blåser og kulden kommer snikende.


Det er på tide å tre inn i et nytt duftunivers




ANNONSE









22. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter