Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din faktura fra CDON.no (ticket id 896010)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 11. oktober 2020 kl. 20:52

Til: customerservice@cdon.com

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se

Hei,


ettersom jeg har forstått det, så er CDON del av Cliro Group.


Og det samme med 'Cliro Pay', (de er også del av Cliro Group).


Men hvorfor sender meg rundt, som en kasteball, hvis det er snakk om samme konsern?


Dette må jeg klage på.


Dette blir som mobbing av kundene, må jeg si.


Jeg har bedt Cliro Pay om å sende dette opp, til en overordnet.


Dere kan kanskje la en overordnet hos Cliro Group svare på dette, (siden at både CDON og Cliro Pay er involvert).


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 23. sep. 2020 kl. 09:53 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Din henvendelse (896010) har blitt oppdatert.


Cathrine CDON (CDON)


23. sep. 2020, 09:53 CEST


Hei Erik,


Vennligst ta kontakt med Qliro direkte via deres hjemmeside eller via telefon.

Qliro kan hjelpe deg direkte med dine spørsmål angående din faktura.


www.qliro.no

Tlf: 800 25 055 (hverdager kl. 08-18)

E-post: kundeservice@qliro.com


Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Med vennlig hilsen

Cathrine


When a great deal means a great deal!


Erik Løvenbalk Ribsskog


23. sep. 2020, 05:33 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Qliro <noreply@qliro.com>

Date: man. 21. sep. 2020 kl. 13:05

Subject: Din faktura fra CDON.no

To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>



 

 

Qliro

 

 

Din faktura fra CDON.no

 

Ordrenummer: 75371749


Nedenfor finner du informasjon om ditt kjøp på CDON.no.

Hele din faktura er vedlagt som pdf.

For å se alle dine fakturaer kan du logge inn på Mine sider på Qliro.com.


Å betale: 638.00 NOK

Forfallsdato: 2020-10-05

OCR/KID: 813000004122021

Bankgiro: 60210758324

Mottaker: Qliro/Nordea Finans Sverige AB


Delbetaling fra: 95 NOK


Hvis du velger å delbetale blir renten på kjøpet ditt 22.00%, og i tillegg et faktureringsavgift på 45 NOK per måned. Vær oppmerksom på att du vil få tilsendt en mail med en link til en kontoavtale skal signeres med BankID. Dette blir sendt til deg etter forfallsdato. Ved et kjøp på 5 000 NOK som nedbetales på 12 måneder blir den effektive renten 48,56%. Den totale kostnaden blir 6 156 NOK, og hver måned betaler du 513 NOK. Se Qliro.com for fullstendige vilkår.



 

 

 

 

Kontakt Kundeservice om du har noen spørsmål

 

Merk at du ikke kan svare direkte på denne e-postmeldingen

 

Vedlegg

Invoice email.pdf

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702

Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden

www.cdon.comCDON Logo

Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter