Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. november 2020

Jeg sendte en e-post til Telia

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Faktura fra Telia

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2020 kl. 13:52

Til: "faktura-telia@telia.no" <faktura-telia@telia.no>

Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Hei,


nå fikk jeg først sim-kortet i posten i dag.


Men jeg har blitt fakturert fra den niende.


Så jeg lurer på om det kan være riktig.


(Det var på grunn av lignende problemer, at jeg bytta, fra Talkmore.


For de snøyt meg for masse roll-over, de over-fakturerte meg, og de trakasserte meg i Karl Johan, (med en innpåsliten gateselger).


Og da jeg klagde per chat, i forrige uke, på det med roll-over og over-fakturering, så sa de, (en Martin der), at de skulle fikse det, seinere samme dag.


Men det måtte jeg purre på, på mandag, (var det vel).


For det hadde de ikke fiksa.


Og da jeg i går og i dag prøvde å logge meg inn, på Mine Sider, hos Talkmore.


Så hadde de gjort noe fiks-faks der, virka det som, for det plutselig ikke an å logge seg inn.


Og tidligere har det vært det samme.


Først skulle jeg bruke mitt vanlige mobil-nummer, som brukernavn.


Og så skulle jeg bruke mitt Talkmore-nummer som brukernavn.


Så de surrer fælt der.


Så jeg ble lei av de, må jeg si.


Og Telia har visst bedre dekning og lavere priser virker det som.


Samt at man kan surfe med redusert hastighet, hvis man bruker mer enn 100 GB.


Det kunne man ikke hos Talkmore, der fikk man 'dagsbøter' istedet).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 12. nov. 2020 kl. 01:37 skrev faktura-telia@telia.no <faktura-telia@telia.no>:

Hei,

 

Her finner du de viktigste fakturadetaljene for siste periode:

 

KID:

112200514

Fakturanummer:

INV0164196170

Fakturadato:

11.11.20

Betalingsfrist:

28.11.20

Å betale:

585,60

Kontonummer:

6005 06 72525

 

Med Telia-appen og på www.telia.no/min-side/ kan du til enhver tid få oversikt over ditt abonnement.

 

Dersom du ikke har opprettet eFaktura anbefaler vi deg å gjøre dette.

 

Lurer du på noe om fakturaen, kan du se i vedlegget eller finne svar på www.telia.no/faktura.

 

Hilsen oss i Telia


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter