Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. november 2020

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: De 10 mest flatterende frisyrene for kvinner 40+

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2020 kl. 08:16

Til: kundeservice@bonnier.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skriver til din Bonnier-kollega Jacob Holgersson tidligere i dag.


Så er det sånn, at jeg tar dette, med Bonnier/Mediafy-direktør Josefin Reinhard.


Så jeg får håpe, at hu, får ræva i gir.


For jeg er lei av de klamme mailene, som jeg får, fra dere vanlige sliterne/streberne, hos Bonnier.


Så dere får heller la hu direktør-dama svare.


Det blir vel da hu, som må rydde opp, i deres kunderegister osv., (vil jeg si).


(Det er heller ikke snakk om et gammelt abonnement, som du vil ha det til.


Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.


Dette skal dere ha blitt informert om, av hu Josefin Reinhard, vil jeg si.


Hvis ikke Bonnier er organisert, på en slags molboaktig måte.


For å si det sånn).


Så dere får la hu direktør-kjærringa svare.


Og slurre å sende meg rundt, som en kasteball, mellom Bonnier sine 9000 ansatte, (er det vel).


Skjerpings!


PS.


Jeg synes også, at det blir klamt/nærgående/over-kameratslig, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Hva er galt med bare: 'Hei'.


Skjerpings!



fre. 9. okt. 2020 kl. 10:16 skrev <kundeservice@bonnier.no>:

Hei Erik,


Takk for din hendvendelse.


Hoppas det går bra att jag skriver på svenska.


Din epost är registrerad mot ett gammalt abonnemang. 


Vill du avsluta nyhetsbreven kan du avsluta längst ner i mailet. 


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her


Med vänliga hälsningar


Marcus Wallmark

Kundebehandler.

From: eribsskog@gmail.com

Sent: Fri Oct 09 2020 00:16:19 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: juridisk@datatilsynet.no

Subject: Klage/Fwd: De 10 mest flatterende frisyrene for kvinner 40+

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: tara <newsletter@newsletter.tara.no>

Date: tor. 17. sep. 2020 kl. 19:12

Subject: De 10 mest flatterende frisyrene for kvinner 40+

To: <e.ribs.skog@gmail.com>





Se nyhetsbrevet i din nettleser

HELSE

 

SELVUTVIKLING

 

SKJØNNHET

 

OPPSKRIFTER

 

SPALTISTER



Vil du komme i gang med treningen, men liker ikke treningssentre?


Her får du de beste rådene fra ekspertene om hvordan du lett kan skape endringer og få en sunnere livsstil allerede i løpet av noen uker.


4 ulike måter du kan få mer energi


ANNONSE




Friluftsinteresse kan føre til kjærlighet


3 av 5 bruker friluftsinteresser for å skaffe seg en date, viser en uhøytidelig undersøkelse gjennomført av Norsk Friluftsliv.


Legger du daten ut i naturen kan søt musikk oppstå



De 10 mest flatterende frisyrene for kvinner 40+


Lyst på en forandring?


 Finn hårfrisyren som passer deg best!


Menn som gifter seg med intelligente kvinner lever lengre


"Det en mann skal gjøre hvis han gjerne vil leve lengre er å gifte seg med en intelligent kvinne"!


Vitenskapen har talt

 


ANNONSE




10 desserter du kan nyte med god samvittighet


Desserter trenger ikke nødvendigvis å være fulle av sukker.


Vi har samlet de beste oppskriftene som du kan nyte med god samvittighet



Slik er mannens overgangsalder


Begynner mannen din å bli trist eller irritabel og mister lysten på sex, legger han på seg eller utvikler bryster, og sitter han kanskje i makeligste laget i godstolen?


Slapp av, kanskje han bare er i overgangsalderen!


ANNONSE


 

 



17. sep 2020



Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Ønsker du ikke lenger å motta nyhetsbrevet? Meld deg av her

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter