Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. november 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Fakturanummer 656

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2020 kl. 07:33

Til: Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS <sogndal.bilpleie.as@gmail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


kanskje dere burde ha forhåndsbetaling, eller noe lignende.


Da hadde nok trollene slutta å kødde.


(For da hadde de fått svi på pungen.


For å si det sånn).


Jeg ønsker også fortsatt å bli informert om, hva navnet var, på det trollet, som bestilte dette, i mitt navn.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



fre. 9. okt. 2020 kl. 09:01 skrev Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS <sogndal.bilpleie.as@gmail.com>:

Hei igjen!

Som me svarte i mail den 16. og 17 sept, så er det nokon som må ha bestilt bil i ditt namn på vår bookingside www.sogndal-bilutleie.no 

Fakturaen me sende var med bakgrunn i at bestilt bil ikkje vart henta. Når du meldte at du ikkje hadde bestilt bil, så krediterte me fakturaen. Sjå vedlegg

Rutinar? Når me no får bestilling på vårt bookingsystem, tek me kontakt med kunde på telefon for å dobbelsjekke bestillingen.


Sogndal Bilpleie & Sogndal Bilutleige AS


tor. 8. okt. 2020 kl. 20:04 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


det er ikke så interessant med en faktura for meg.


For jeg har ikke bestilt noe fra dere.


Som jeg skrev i min forrige mail, (tidligere i dag).


Så ønsker jeg å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 17. sep. 2020 kl. 07:41 skrev <noreply@epost.unieconomy.no>:

Vedlagt finner du faktura nummer 656 som PDF.


Med vennlig hilsen

SOGNDAL BILPLEIE & SOGNDAL BILUTLEIGE AS



--


Mvh


Sogndal Bilpleie &

Sogndal Bilutleige AS


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter