Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bekreft påmelding til Folkets Stråleverns nyhetsbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2020 kl. 11:42

Til: Claudia Wakim <claudia@stralevern.org>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, grete@stralevern.org, lene@stralevern.org, post <post@finkn.no>

Hei,


det med mensen var ikke ment bokstavelig.


Det betyr ei som er sur/hurpete.


(Dere muslimer tolker alt så bokstavelig.


Men vi norske uttrykker oss ofte billedlig, heter det vel).


Når du bruker store bokstaver så blir det som at du skriker.


Det er veldig dårlig nettskikk.


Dette må jeg klage på.


I min forrige mail så skrev jeg vel, at du ikke var uhildra.


For du har mobbet meg personlig, på Facebook, for cirka ti år siden, (i forbindelse med Martine-saken).


Så jeg foreslår at noen andre hos dere svarer meg.


(Jeg sendte vel om dette til noen styremedlemmer hos dere).


Men dette med stålevern er vel noe new age-greier, så Folkets Stålevern er kanskje en slags 'hekse-organisasjon'.


Dette må jeg klage på.


Når jeg blir trollet mot, på denne måten, så pleier jeg å be organisasjonen/firmaet, å finne ut, hva navnet på trollet er.


Og jeg pleier også å be om å få vite, hvilke bedre rutiner, som dette firmaet, (eller organisasjonen), skal skaffe seg, for å unngå, at noe lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



søn. 11. okt. 2020 kl. 00:38 skrev Claudia Wakim <claudia@stralevern.org>:

Erik.


Takk for henvendelsen. 

Jeg merker meg at du anklager meg for å være menstruerende (sjikane eller ganske sjåvinistisk vil det vel kategoriseres som?) -  og at du opplever vår organisasjons forklaring som utilstrekkelig.


Vi har forklart at så lenge DU IKKE klikker på noen bekreftelsesmail - så er det intet som skjer. Du har brukt datamaskiner lenge nok til å vite at det er DIN bekreftelse som avgjør innmelding eller ikke? Våre rutiner er laget for nettopp det -at DU må bekrefte. Noe du velger å gjøre eller ikke å gjøre.


Vi har forklart,  Forbrukerrådet og Forbrukertilsynet vel vil se, at vi ikke kan gjøre noe med at andre melder inn ditt navn/epost.


Når det kommer til mitt spørsmål rund din tekst for 12 år siden, så har jeg forklart deg grunnen til dette.

Vi har inget mer med deg eller dine problem å gjøre -og vi vil ikke være assosiert med deg på noe som helst vis.


Vær vennlig å la oss være i fred.


Med vennlig hilsen

Claudia Wakim

Generalsekretær Folkets Strålevern

Moløkka 32, 1827 Hobøl

Tlf: 936 26 000 / 698 92 002

Epost: claudia@stralevern.org

www.folkets-stralevern.no








11. okt. 2020 kl. 00:05 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Hei,


hvis dere vil ha det til, at jeg har trykket, på noen sånne bekreftelses-linker.


Det kjenner jeg meg ikke igjen i.


Så her kommer dere med røverhistorier, virker det som.


Det er vel hu sjefen deres, (Claudia Wakim), som liksom har fått mensen, på grunn av noe med Martine-saken, (kan det virke som).


Og det tullet dere driver med, (astrologi osv.), det har jeg ingen tro på.


Men jeg ønsker at dere slutter, med den juginga deres, (fra en anonym nettansvarlig), og at dere heller informerer meg, om hva navnet på det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn, (eller om det var i navet til en oppdiktet Erika Ribsskog, som liksom skal bo på min adresse).


Jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, mot meg eller andre folk/borgere/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



fre. 18. sep. 2020 kl. 11:10 skrev Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>:

Erik Ribsskog,


(og som informasjon til de øvrige som adressert i hans e-post 17.09.2020).


Vi bekrefter at du er utmeldt og avmeldt fra nyhetsbrev fra Folkets Strålevern..


I tidligere svar har vi gitt deg tilbakemelding om at Folkets Strålevern registrerte deg i vårt medlemsregister i august etter å ha mottatt en innmelding via vår nettside. Vi hadde ingen grunn til å tro at dette ikke var en seriøs innmelding. Din e-postadresse var oppgitt, og du fikk automatisk e-post om at innmeldingen er mottatt, samt en automatisk e-post der vi ba nytt medlem om å bekrefte om han/hun ønsket å abonnere på vårt nyhetsbrev. Du, eller noen som har tilgang til din e-post, må ha trykket på lenken i e-post under, for systemet vårt registrerte deg med «Subscribed».

Dette er hva vår nettansvarlig skriver: 'Forøvrig kan hvem som helst fylle ut skjemaene på nettsiden med hva som helst, men for nyhetsbrevet er det jo kun den som faktisk har tilgang til e-posten som kan trykke på den lenken og dermed bekrefte påmeldingen. Hvis noen har meldt han/hun på nyhetsbrevet og som medlem for å plage vedkommende, er det separate handlinger. Hvis det faktisk ikke var han/hun som fylte ut skjemaene, er det uansett han/hun som har bekreftet påmeldingen til nyhetsbrev (eller noen som har tilgang til vedkommendes e-post).


Vi håper dette er  tilstrekkelig forklaring fra vår side.

Vi bekrefter at ingen i vår organisasjon har hatt noe med innmeldingen å gjøre, unntatt å ha registrert deg etter å ha fått innmelding via nettsiden, og har deretter behandlet deg som et hvert annet medlem.

--

Mvh Mona Ulateig

Administrasjonssekretær Folkets Strålevern

mona@stralevern.org

www.stralevern.org


Sendt fra webmail; derfor annen avsender adresse.


 


Torsdag 17. September 2020 00:27 CEST skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Folkets Strålevern <ikke-svar@folkets-stralevern.no>

Date: tir. 18. aug. 2020 kl. 13:38

Subject: Bekreft påmelding til Folkets Stråleverns nyhetsbrev

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei


Takk for at du meldte deg på vårt nyhetsbrev!


Trykk her for å bekrefte påmeldingen.


For å være sikker på at du mottar våre nyhetsbrev, anbefaler vi at du legger «@folkets-stralevern.no» til listen over godkjente e-postadresser i ditt e-postprogram. Slik unngår du at de havner i søppelpostmappen.



Hilsen

Folkets Strålevern


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter