Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2020 kl. 10:19
Til: Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no
Hei,
nå har jeg gjentatte ganger bedt om at dette sendes til en overordnet.
Og så får jeg bare svar fra vanlige slitere/strebere.
Dette må jeg klage på.
Vennligst gjør jobben deres nå, sånn at jeg får svar, fra en ansvarlig der.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 9. okt. 2020 kl. 15:13 skrev Ice Kundeservice <kundeservice@ice.no>:
Hei, Erik
Den første henvendelsen er sendt til oss, gjennom kontaktskjemaet på vår nettside, ice.no. Vi kan dessverre ikke se hvem som har sendt henvendelsen, annet enn informasjonen som er oppgitt i henvendelsen.
Det jeg viser til her, er den første e-posten, datert 23. juli 2020, tilsynelatende fra deg. Om denne henvendelsen ikke er fra deg, så kan du politianmelde det som identitetstyveri. Dette er noe du må gjøre selv, og ikke noe vi kan gjøre for deg. Det er ikke bestilt noe abonnement eller noe slikt i ditt navn.
Om du har noen flere spørsmål, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å svare på denne e-posten, eller ta kontakt med oss på telefon 21 00 00 00.
Jeg ønsker deg og dine en riktig god helg.
Vennlig hilsen
Jessica
Kunderådgiver
ice
_____________________________________________________________________
From: Erik Ribsskog
Sent: 2020/10/08 18:41:37 (2020/10/08 16:41:37 - UTC)
To: eivind.helgaker@ice.no
Cc: Ice Kundeservice;juridisk;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;firmapost@nkom.no
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi
Hei,
hvordan folk er det dere ansetter, lurer jeg.
Den ene værre/vrangene enn den andre.
Disse vanlige ansatte, på deres kontaktsenter, nekter å sende dette oppover.
Selv om jeg har bedt de om det, mange ganger.
De bare sender meg rundt, som en kasteball.
Hva skal det bety?
Og de er også jævlig klamme, og skriver om følelser, og bruker fornavnet mitt i hilsenen.
Dette må jeg klage på.
Jeg vil vite navnet, på det trollet, som har bestilt dritt, i mitt navn.
Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 8. okt. 2020 kl. 18:19
Subject: Re: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi
To: Ice Kundeservice
Cc: juridisk , , , fmovpost ,
Hei,
har dere vanlige ansatte hos Ice møkk i øra?
I den forrige mailen så forklarte jeg, at jeg ønsker at dere sender dette, til en overordnet.
Hva er det som er som vanskelig å forstå med det?
Nå får dere til helvete se å gjøre som jeg ber dere om.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 16. sep. 2020 kl. 14:27 skrev Ice Kundeservice :
Hei, Erik
Det er leit at du føler det slik, men jeg trenger nesten litt mere informasjon fra deg.
Den eneste informasjon vi har, er at du har sendt oss en henvendelse, om at ice-kunder ikke kommer inn på din nettside "homsegodt.net".
For at vi skulle få undersøkt dette videre, så spør vi etter tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under.
Etter vi har skrevet dette, får vi kun en e-post fra deg, hvor du skriver "dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).".
Kan du vennligst forklare problemstillingen din på nytt, hvor du forklarer hvorfor dette er identitetstyveri, for etter disse henvendelse fra deg, så kan jeg ikke forstå helt hva du mener med dette. Hvis du heller ønske å forklare dette over telefon, så kan du gi meg ditt telefonnummer, så tar vi kontakt med deg.
Jeg ser fram til å høre fra deg, og ønsker deg en riktig fin dag.
Vennlig hilsen
Alexander
Kunderådgiver
ice
_____________________________________________________________________
From: Erik Ribsskog
Sent: 2020/09/14 16:28:35 (2020/09/14 14:28:35 - UTC)
To: Ice Kundeservice
Cc: juridisk;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;firmapost@nkom.no
Subject: Re: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi
Hei,
her har du falt av, virker det som.
Så om du kan sende dette oppover, til en leder/overordnet.
For dette blir for dumt, må jeg si.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
lør. 15. aug. 2020 kl. 14:43 skrev Ice Kundeservice :
Hei, Erik
Jeg vet ikke helt hvor du skal ta dette videre, kanskje politianmelde saken? Det er dog ingen registrerte abonnementer på navnet ditt i våre systemer i hvert fall.
Det eneste problemet i den første e-posten, var problemer med at ice-kunder ikke kom inn på en spesifikk side.
Jeg håper det løser seg for deg.
Har du noen flere spørsmål, er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å svare på denne e-posten, eller ta kontakt med oss på telefon 21 00 00 00.
Jeg ønsker deg og dine en riktig god helg.
Vennlig hilsen
Tina
Kunderådgiver
ice
_____________________________________________________________________
From: Erik Ribsskog
Sent: 2020/08/15 14:26:51 (2020/08/15 12:26:51 - UTC)
To: juridisk
Cc: kundeservice@ice.no;elh@forbrukertilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;fmovpost;Post (Medietilsynet)
Subject: Klage/Fwd: Teknisk support - Teknologi
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Ice Kundeservice
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 20:03
Subject: RE: Teknisk support - Teknologi
To:
Hei, Erik
Dette vil jeg selvsagt hjelpe deg med.
Jeg har sjekket nærmere på hva som kan være utfordringen. Jeg har testet adressen din gjennom både vårt nettverk og Telenor sitt nettverk. På ingen av disse nettverkene så vil siden din svare. Jeg har også søkt på domenenavnet og det kommer tilbake som ledig.
Utfra dette, så kan jeg ikke se at problemet skal ligge i vårt nettverk, per nå.
Hvis du kan gi meg en tilbakemelding på hvilket domenenavn siden din går under, så kan jeg sjekke dette nærmere for deg.
Jeg ser frem til å høre fra deg igjen og ønsker deg en fin dag videre.
Vennlig hilsen
Stian
Kunderådgiver
ice
_____________________________________________________________________
From: eribsskog@gmail.com
Sent: 2020/07/23 14:42:15 (2020/07/23 12:42:15 - UTC)
To: kundeservice@ice.net
Subject: Teknisk support - Teknologi
Kontaktformulær
Emne: Teknisk support
Underkategori: Teknologi
Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei
Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com
Spørsmål:
Hei. Ice-kunder kommer ikke inn på nettsiden min homsegodt.net.
Skjerpings!
564.jpg
4K