Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 12. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Governing remote assets + a guide to ITAD

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. november 2020 kl. 08:24

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Marinela Cojocaru <support@itassetmanagement.net>, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rich Gibbons <support@itassetmanagement.net>

Date: fre. 9. okt. 2020 kl. 12:28

Subject: Governing remote assets + a guide to ITAD

To: Erika Prompenstein Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>



View this email in your browser


Hi Erika,


How's it going?


Software has certainly been in the news a fair bit recently hasn't it?!


Excel got itself caught up in COVID-19 reporting issues in the UK  (which sparked a lot of conversations about using the right/wrong tool for the job),  the US Supreme Court heard another round in the Google v Oracle API battle (which we discuss more in the podcast below), and Microsoft (finally) announced the end of Open licensing.


More big news is the recent announcement that IBM is going to spin out its "managed infrastructure services" business into an independent company - currently known as "NewCo" - which, on day one, will be "twice the size of its nearest competitor", according to IBM. This is all to help increase their "maniacal focus" on hybrid cloud and AI, so I'm sure we'll see further changes as they continue down this path.


Finally, we had a lot of conversations about audits at our Wisdom Online North America conference last week and it's clear that many of the Tier 2 and Tier 3 vendors are active at the moment - so be prepared for audits from any direction!


As always - stay safe, stay positive, and have a great weekend!


Cheers,

Rich


Articles & Podcasts


Our latest content covering a range of hot topics in the world of ITAM.

 

A guide to governing remote work


READ MORE


September Radio Show - Slack, IBM, and RPA


READ MORE

 

Oracle litigation updates and more [Podcast]

 

LISTEN HERE


What you need to know about ITAD

 

READ MORE

 

 

Webinars & Online Events


We've got quite the range of events coming up through the rest of 2020 with webinars, online summits, and our APAC virtual conference!


October 15: Online Summit - Cloud 2020


REGISTER HERE


October 20: Microsoft licensing training


REGISTER HERE


October 22: Benchmark your SAM & ITAM processes


REGISTER HERE


November 2: Oracle licensing training


REGISTER HERE


November 10: Online Summit - French market 2020


REGISTER HERE


November 24-25: Wisdom Online APAC


REGISTER HERE


On-demand: Make smarter decisions using data


REGISTER HERE

                                              

Connect with us


The ITAM Review Forum

Our LinkedIn Group

Follow us on Twitter

The ITAM Review podcast

Email

Twitter

Facebook

LinkedIn

Copyright © 2020 The ITAM Review, All rights reserved.

You are receiving this email because you opted in at our website.


Our mailing address is:

The ITAM Review

Unit 5

Workshed Carriage Works

Swindon, Wiltshire SN1 5DG

United Kingdom


Add us to your address book



Want to change how you receive these emails?

You can update your preferences or unsubscribe from this list.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter