Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Siste sjanse for 100,- rabatt hos Morgenlevering - med SVOSJ

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 21:38

Til: Ana fra SVOSJ and 7 others <n+u_5f46ae76cdc59908f4281709_4033f4ce65fd98e22d715c5afca69baf@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, schibsted <schibsted@schibsted.no>

Hei,


som jeg tidligere har forklart til din kollega Benedicte, blant annet.


Så er det noen troll/jævler som bestiller masse dritt på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner/systemer.


Så dette er ikke noe jeg har bestilt.


Du skriver at jeg 'opplever' at jeg ikke har startet et abonnement.


Det var ekkelt ordvalg, synes jeg.


Jeg vet at jeg ikke har startet noe abonnement.


Så at det bare skal være noe jeg opplever?


Det synes jeg, at høres ut, som en veldig frekk ting, å si.


I min forrige mail, så ba jeg dere, å sende om dette, til daglig leder.


Og det må jeg si igjen, at jeg ønsker å få svar, fra en overordnet.


Gjerne en med folkeskikk.


(For å si det sånn).


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 27. okt. 2020 kl. 10:11 skrev Ana fra SVOSJ <ana.kuvas@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>:

Denne meldingen ble sendt til følgende 8 mottakere: eribsskog@gmail.com, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, schibsted@schibsted.no, pfu@presse.no, post@finkn.no. Svar på denne e-posten vil sendes til alle mottakerne.


Hei Erik, takk for din mail. Beklager så mye at du opplever at du ikke har startet et abonnement og fått mail fra oss som du ikke ønsker. Det jeg ser ut som du har valgt en 30 dager gratis prøveperiode hos en av våre partnerbutikker, Life. Stemmer dette? Se vedlagt skisse.  



E-posten din eribsskog@gmail.com  er benyttet ved en handel hos Life for å få fri frakt gjennom å opprette et prøvemedlemsskap hos SVOSJ (26 august). Hvis det ikke er du som har benyttet e-posten ved handelen og ønsker å avslutte medlemsskapet, så ber vi deg bekrefte dette på e-posten. Da vil vi slette alle data knyttet til denne e-posten. Du har ikke valgt å logge inn eller fortsette som medlem etter prøveperioden så derfor har du ikke et aktivt medlemskap hos SVOSJ pr. idag. Vi har også fjernet deg fra maillisten vår så du ikke mottar noe mer fra oss. Så det vi har på din profil hos oss er denne eposten:

eribsskog@gmail.com       mvh SVOSJ


Ana Ana fra SVOSJ

Powered by Intercom

On Mon, Oct 26, 2020 at 04:36 PM, "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: lør. 26. sep. 2020 kl. 09:30

Subject: Siste sjanse for 100,- rabatt hos Morgenlevering - med SVOSJ

To: <eribsskog@gmail.com>




https://i.ibb.co/vjdVzrf/svosj-logo-medium.png

Siste mulighet til å få frokost levert på døra

https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/195502623/0b1df4b8c3cca2868c819e29/600x400_morgenlevering.jpg



Hei

Akkurat nå har vi et eksklusivt tilbud til deg; hele 100,- rabatt hos Morgenlevering - din frokost levert på døra allerede i morgen.


Tilbudet gjelder kun i dag, og bare hvis du registrerer deg som SVOSJ-medlem. Rabatten gjelder kun ved det første kjøpet, deretter er den oppbrukt.


Som SVOSJ-medlem får du alltid fri frakt på varer du bestiller, også fra Morgenlevering.


For kun 29,- i måneden får du nemlig

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


Du vil motta tilbudet per e-post rett etter at du har logget inn og lagt til kortet ditt.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ


Hilsen alle oss i SVOSJ


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/237651789/3dbcc0128812945b8fa4d02b/SVOSJ+Brands+2020+08+19.png


Følg oss på


https://i.ibb.co/nbwP5vf/Svosj-Icon-Instagram-50x50.png https://i.ibb.co/x6dQfC9/Svosj-Facebook-Icon-50x50.png

Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

On Sat, Sep 26, 2020 at 09:30 AM, "SVOSJ" <hei@svosj.no> wrote:

Siste mulighet til å få frokost levert på døra



Hei

Akkurat nå har vi et eksklusivt tilbud til deg; hele 100,- rabatt hos Morgenlevering - din frokost levert på døra allerede i morgen. 


Tilbudet gjelder kun i dag, og bare hvis du registrerer deg som SVOSJ-medlem. Rabatten gjelder kun ved det første kjøpet, deretter er den oppbrukt. 


Som SVOSJ-medlem får du alltid fri frakt på varer du bestiller, også fra Morgenlevering.


For kun 29,- i måneden får du nemlig

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


Du vil motta tilbudet per e-post rett etter at du har logget inn og lagt til kortet ditt.


LOGG INN OG LEGG TIL KORT NÅ


Hilsen alle oss i SVOSJ


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter