Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: SISTE DAG: Lagersalg på MoreShop

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 22:22

Til: kundeservice@bonnier.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, abuse@telia.com

Hei,


som jeg har skrevet til din Bonnier-kollega Jacob Holgersson tidligere i dag.


Så er det sånn, at ei Mediafy/Bonnier-direktør-dame ved navn Josefin Reinhard jobber med dette.


Så hvis dere vanlige sliterne/streberne, hos Bonnier, kunne latt henne svare.


Sånn at jeg slipper å bli sendt rundt, som en kasteball, mellom Bonnier 9000 ansatte, er det vel.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med meg eller andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 27. okt. 2020 kl. 14:06 skrev <kundeservice@bonnier.no>:

Hei.

 

Takk for din henvendelse.

 

Kan du forklare litt mere i detalj va du vil vi skal gjøre? Vi har lagt in stopp av markedsføring og annen telemarketing men det kan ta opp til 4 uker før det går igjennom i alle systemet. Om du vil bli slettet helt ifølge GDPR så må du selv sende en mail til personvernpolitikk@bonnier.no


Hvis du har flere spørsmål ber vi deg besvare denne e-posten uten å slette historikken.

 

Med vennlig hilsen

 

Thomas Hansen

Kundebehandler

 

From: bonnierpublications@bonnier.dk

Sent: Tue Oct 27 2020 13:58:34 GMT+0100 (Central European Standard Time)

To: kundeservice@bonnier.no

Subject: Fwd: Klage/Fwd: SISTE DAG: Lagersalg på MoreShop

 

 

Receptionen

 

 


 

 

Bonnier Publications A/S

Strandboulevarden 130

DK-2100 Copenhagen


+45 39 17 20 00 Phone

 



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: tir. 27. okt. 2020 kl. 13.54

Subject: Klage/Fwd: SISTE DAG: Lagersalg på MoreShop

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: <newsletter@newsletter.moreshop.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <bonnierpublications@bonnier.dk>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <cecilie@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <josefin@mediafy.com>, <kundeservice@bonnier.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, <moreshopkundeservice@bonnier.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, post <post@finkn.no>, <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>, <newsletter@newsletter.tara.no>



Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: tir. 29. sep. 2020 kl. 07:08

Subject: SISTE DAG: Lagersalg på MoreShop

To: <e.ribs.skog@gmail.com>








Lagerflyttesalget er godt i gang, og mange produkter har allerede blitt solgt.

 

I dag er siste sjanse for å få fatt i noen av de gode tilbudene.


Tilbudene utløper i dag d. 29. september.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420


   

SKYND DEG før alle produktene blir udsolgt!


 




Se et utvalg av de ville tilbud her




T-shirts og tights

fra Kari Traa


MEDLEMSPRIS 127 kr


Ordinærpris 1098 kr


Spar 88%


   

KJØP HER

 

 


Bionic ergonomisk mus



MEDLEMSPRIS 90 kr


Ordinærpris 299 kr


Spar 70%


   

KJØP HER

 

 


Active Fit Fiberjakke



MEDLEMSPRIS 195 kr


Ordinærpris 650 kr


Spar 70%


   

KJØP HER

 


Outpack regnsett


MEDLEMSPRIS 225 kr


Ordinærpris 699 kr


Spar 67%


   

KJØP HER

 

 


3 objektiver til mobilen


MEDLEMSPRIS 150 kr


Ordinærpris 399 kr


Spar 62%


   

KJØP HER

 

 


Hodetelefoner


MEDLEMSPRIS127 kr


Ordinærpris 299 kr


Spar 57%


   

KJØP HER

 


Active Fit

løpejakke


MEDLEMSPRIS 112 kr


Ordinærpris 599 kr


Spar 81%


   

KJØP HER

 

 


Becksöndergaard crossbody-veske


MEDLEMSPRIS 150 kr


Ordinærpris 499 kr


Spar 70%


   

KJØP HER

 

 


Vinkelsliper

fra Tech-Pro


MEDLEMSPRIS 172 kr


Ordinærpris 499 kr


Spar 65%


   

KJØP HER

 


   

HANDLE LAGERSALG NÅ


 


Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no

 


29. sep 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter