Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:27

Til: Medlem - NNDS <medlem@nnds.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


jeg har gått på handel og kontor, i sin tid.


Og der lærte vi, at når man klager, på en organisasjon/firma, så skal man kreve å få svar på, hva de akter å gjøre, for å forbedre seg, (sånn at ikke den samme feilen skjer igjen og igjen).


Så dere må ta dere sammen, hvis dere mener, at dere er fritatt, fra å rydde opp i sånt.


Det kjøper jeg ikke, dessverre.


Som nevnt flere ganger, så ønsker jeg også, å bli informert om, hva navnet på det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



søn. 25. okt. 2020 kl. 14:01 skrev Medlem - NNDS <medlem@nnds.no>:

Hei,


 


 


Vi anser saken som avsluttet  og ferdigbehandlet fra vår side. Svaret har du mottatt på epost 25.09.2020.


Siden vi anser info som falsk innmelding, har vi avsluttet denne saken og slettet bruker fra vårt system. Det er det du må forholde deg til.


 


Vi kommer ikke til å svare på eller gå inn på hvilke rutiner vi har, og hvilke andre tiltak vi har gjort. Kan kort informere om at vår leverandør har informasjon som kan benyttes av og etterfølges av politiet om nødvendig i fremtiden.


 


På denne måten kan vi unngå slike episoder. Om du mener du har blitt utsatt for identitetstyveri må du ta kontakt med politiet for videre behandling av dette, vi kan ikke hjelpe deg mer her.


 


Samtidig oppfordrer vi deg til å selv se på hvordan du ordlegger deg og møter andre. Det er lov å oppføre seg, og bruke et normalt språk. Kanskje kommer du lenger med det.


 


Ordleggingen din er selv på grensen til trakassering, og vi vil opplyse om at vi har 0 toleranse mot dette, og diskriminering og at slike saker blir politianmeldt.


 


Vi ønsker deg en fin dag videre, og som sagt vår sak er ferdig behandlet.


 


 


--


Med vennlig hilsen


Norsk Nettverk For Down Syndrom




Kjell Vestnes


Styremedlem


http://nnds.no/wp-content/uploads/2012/12/Hovedlogo-liten.jpg


Besøk oss på http://www.downsyndrom.no/


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: søndag 25. oktober 2020 13.04

Til: Medlem - NNDS <medlem@nnds.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com; post <post@finkn.no>

Emne: Re: Klage/Fwd: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020


 


Hei,


jeg lurer på om dere surrer litt.


Jeg sendte dere blant annet en mail i mai-måned, (16. mai), om den samme saken, (ser jeg her).


Men dere var kanskje for opptatt, med å feire 17. mai, (på forskudd).


Hva vet jeg.


(For dere skriver at dere ikke har mottatt klage.


Men det er feil, mener jeg).


Jeg ønsker å få vite, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borger/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Dere kaller meg også Erika Ribsskog.


Det vil si et tulle-navn.


Så dere lar dere bruke som verktøy, for mail-terror, vil jeg si.


Jeg har aldri vært medlem hos dere.


Så dere ikke kalle dette: 'Ditt medlemskap'.


Dette er ikke snakk om noe medlemskap.


Dette er bare tull/trolling.


At det skal være så vanskelig, å få inn i hodene sine.


Det synes jeg, at høres rart ut.


Skjerpings!



fre. 25. sep. 2020 kl. 00:14 skrev Medlem - NNDS <medlem@nnds.no>:


Hei,


 


 


Takk for at din tilbakemelding.


 


Det er ikke noe forsøk på trakassering, men dette er en automatisk melding sendt fra medlemssystemet.


Vi oppfatter din henvendelse som at du ikke selv har tatt kontakt med oss, og at ditt medlemskap derfor ønskes slettet.


Det er også beklagelig om noen har utgitt seg for å være andre enn de er (ID-tyveri).


Her anbefaler vi å følge datatilsynets råd:


 


https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/rad-til-deg-som-er-utsatt-for-id-tyveri/


 


 


Vi bekrefter også med dette at vi har slettet ditt medlemskap siden du selv hevder ikke å kjenne til din innmelding.


 


Du kan se bort fra tilsendt betalingsinfo, så sant du ikke ønsker være medlem i Norsk Nettverk for Down Syndrom eller støtte arbeidet.


Vi minner imidlertid om at vi ved utsendelse av hoved faktura alltid oppfordrer våre medlemmer til å gi beskjed om noe ikke stemmer.


 


Vi har imidlertid ikke mottatt noen slik melding, men har herved registrert din tilbakemelding.



--


Med vennlig hilsen


Norsk Nettverk For Down Syndrom



Kjell Vestnes


Styremedlem


http://nnds.no/wp-content/uploads/2012/12/Hovedlogo-liten.jpg


Besøk oss på http://www.downsyndrom.no/


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: torsdag 24. september 2020 23.55

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Medlem - NNDS <medlem@nnds.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>

Emne: Klage/Fwd: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: StyreWeb - Norsk Nettverk For Down Syndrom <post+norsknettverkfordownsyndrom.cvanaia@styreweb.com>

Date: tor. 24. sep. 2020 kl. 23:34

Subject: Betalingspåminnelse - Medlemskontingent 2020

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


 


Høsten nærmer seg, og året går mot slutten! 

Det er nå en stund siden vi sendte ut medlemskontingenten for 2020. Denne har kanskje blitt glemt?


Vi håper du/dere vil være med videre

-og bidra til flere muligheter for å spre kunnskap om Down Syndrom

-og bidra til en voksende organisasjon som skal gi større gjennomslagskraft og bli mer synlig

-de siste årene har det blitt samlet mye informasjon på oppsiden.no, bli med å utvikle denne videre


I motsatt fall håper vi dere melder fra til medlem@nnds.no


Kontingenten er NOK 150,-for første medlem, og NOK 75,-pr. familiemedlem på samme adresse.


En liten pris for deg, betyr mye for oss, og samlet blir og skal en bli sterkere! Vi trenger alle sin hjelp til dette.


Gjør det enklere, spar tid for deg og oss!

Det er NÅ mulighet for "avtalegiro og eFaktura". Opprett dette i banken din og gjør det enklere, spar tid!


NNDS -Fyller 20 år, klarer vi å nå 2020 medlemmer?

Få med foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler og andre bekjente som ennå ikke er medlem.

På denne faktura står hvem som er medlem på din adresse, mangler noen? Bilde er fjernet av sender. mail

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter