Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Rydd lageret! Ekstra nedsatte priser på fordelsbutikken!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 21:56

Til: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, abuse@telia.com

Hei,


som jeg har skrevet til deg før.


Så er det sånn, at ei Mediafy/Bonnier-direktør-dame, ved navn Josefin Reinhard, jobber med denne saken.


(Etter at deres norske datterselskap Bladkongen ikke svarte på mine mailer, på flere måneder, i våres).


Så da blir det feil, at jeg skal sendes rundt, som en kasteball, mellom Bonnier sine 9000 ansatte, mener jeg.


Dere vanlige sliterne/streberne hos Bonnier får heller la hu direktør-dama svare.


(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 27. okt. 2020 kl. 11:06 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:

Hej Erik,


jag har avanmält all marknadsföring och kan inte se att några nyhetsbrev finns på någon av dina mail så de borde inte komma fler mail till dig nu i oktober. 



Med vänliga hälsningar


Jacob Holgersson


Customer Service Coordinator 









Den mån 26 okt. 2020 kl 17:02 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: søn. 27. sep. 2020 kl. 06:39

Subject: Rydd lageret! Ekstra nedsatte priser på fordelsbutikken!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>








MoreShop skal ha lagersalg.

 

I den anledning har vi satt ned prisene ekstra mye til deg som abonnent, og vi har trukket ytterligere 60 % av fordelsprisen på utvalgte produkter, noe som gir besparelser på opptil 85 %.

 

Tilbudene gjelder til 29. september kl. 23.59.


Gjelder så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420


Handle lagersalg nå





Se et utvalg av produktene her 




VR-briller




MEDLEMSPRIS 75 kr


Ordinærpris 199 kr


Spar 63%


KJØP HER





Active Fit tights




MEDLEMSPRIS 112 kr


Ordinærpris 549 kr


Spar 80%


KJØP HER




Ultralett sammenleggbar ryggsekk


MEDLEMSPRIS 97 kr


Ordinærpris 299 kr


Spar 68%


KJØP HER




Vinkelsliper fra Tech-Pro


MEDLEMSPRIS 172 kr


Ordinærpris 499 kr


Spar 65%


KJØP HER





Sports-bh fra Diadora


MEDLEMSPRIS 112 kr


Ordinærpris 399 kr


Spar 71%


KJØP HER




Craft Pullover


MEDLEMSPRIS 150 kr


Ordinærpris 599 kr


Spar 75%


KJØP HER




Se alle produktene her




Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




27. sep 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter