Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse Shai

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 16:51

Til: Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


du tar feil.


Det er noen som simpelthen bare har punsjet inn min mail-adresse, i et felt, på deres nettbutikk.


Og så tror kjøtthuene, at de derfor har tilgang til min mail-konto.


Det får være måte på, hvor idioter, det går an å være.


Da vil jeg heller at en overordnet skal svare om dette.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 26. okt. 2020 kl. 11:01 skrev Zentio Kundeservice <kundeservice@zentio.no>:

Hei,


Virker sånn at det er noen andre som har tilgang til din gmail konto.

Har du forsøkt å slette gmail konto og opprette en ny e post adresse?


Denne bestillingen slik alle andre er kansellert allerede.




Vennlig hilsen

Sanna

Zentio Kundeservice



Hvordan vil du vurdere dette svaret?

Veldig bra    Tilfredsstillende    Dårlig

{#HS:1318664191-232719#} 

On Sat, Oct 24, 2020 at 8:42:57 CEST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Shai - Zentio <kundeservice@zentio.no>

Date: ons. 21. okt. 2020 kl. 23:50

Subject: Bestillingsbekreftelse Shai

To: <eribsskog@gmail.com>




Takk for at du reaktiverer ditt abonnement på Shai! Din bestilling sendes i posten innen 2 - 3 uker.


Du får denne pakken med Shai gratis, du betaler kun kr 49 for porto. Pakken inneholder den unike Shai 3+3 høvelen med 2 blader og en Essentials Wash&Shave (150 ml) til en verdi av over kr 200.


Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på ShaiBox. Hvert kvartal får du en ShaiBox refill med 4 Shai barberblader og skjønnhetsprodukter til en verdi av over kr 500. Du betaler kun kr 369 inkl frakt, dvs. kr 123 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.


På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement: Logg inn på Shai.no for å stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 21 dager etter fakturadato i sendingen. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.

På Min Side kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).


Med vennlig hilsen

Shai-teamet hos Zentio

Shai leveres av Zentio AS, Oslo

kundeservice@zentio.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter