Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 18. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [SIGN UP] Be an Election Defender

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 18. november 2020 kl. 17:15

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Black Lives Matter Gobal Network <info@blacklivesmatter.com>

Date: man. 26. okt. 2020 kl. 21:58

Subject: [SIGN UP] Be an Election Defender

To: <eribsskog@gmail.com>





ERIKA,


Various states across the country have taken voter suppression to new levels to prevent our voices from being heard. Voter ID laws, purging voter rolls, restricting ballot drop boxes, refusing to save the Postal Service, and so much more.


We know all too well that voter suppression has a disproportionate impact on Black voters -- for obvious reasons.


ERIKA, no matter how hard they try, they will not silence us.


With the stakes being as high as they are this election, we refuse to stand by as voter suppression runs rampant.


That’s why we’re partnering with our friends at Frontline and reaching out to folks like you to become an Election Defender right here in your state.


You might be wondering -- what makes Election Defenders different from traditional poll workers and watchers?


Election Defenders will work to ensure a safe and fair voting environment at the polls. Whether it’s providing PPE to those who don’t have it, de-escalating intimidation tactics, or involving a network of different groups and lawyers if trouble were to arise, Election Defenders will be the superheroes of the polls this year!


Learn more and sign up for trainings to be an Election Defender here.


SIGN UP TO BE AN ELECTION DEFENDER


We’re depending on folks like you to help ensure people across the country are able to vote freely and safely, as it’s our right to do so. If we want Black lives to matter, we’ve got to ensure that voices of the people are heard and not silenced.


Electoral politics is an important form of protest and is part of our work to change the system -- that’s why we’ve got to do all we can to ensure that folks can exercise their right to vote freely.


Bringing an end to the state sanctioned violence against Black people along with taking down the systems of white supremacy present is critical, and the way this election plays out will have a lot to do with just how many folks we can empower to vote -- while ensuring they can safely do so.


Join other superheroes at the polls together by becoming an Election Defender -- because voices should be heard, not silenced.


SIGN UP TO BE AN ELECTION DEFENDER


In love and solidarity,


Black Lives Matter Global Network


DONATE





Black Lives Matter Global Network


To unsubscribe, please click here.



Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter