Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. november 2007

cons
Heltidsansatt

Innlegg: 379
Ble medlem: 01/09/2007

Jeg tar en oppdatering her, for jeg satt å leste en tråd på forumet, så kom jeg til å kikke litt på en avatar hvor det var et kors som lå nede oppå en bibel det kanskje var, osv da.

Men jeg skal ikke gå i detalj angående hvilke andre symboler det var i avateren, siden det var vel ikke en sånn ferdiglagd en.

Så det er vel ikke så mange som har en sånn type avatar da.

Men noe jeg kom på da, det var angående det israeliske flagget, med davidstjernen, er det vel det heter:



For jeg kikka litt på symbolikken i avataren da, med korset som lå nesten på bakken osv., støttet opp av bibelen eller hvilken bok det var.

Så begynte jeg å tenke litt på stjerner da, som er på mange matvare produkter, altså i merkevare-logoene i Norge.

Sånn som Maarud, Mills og jeg husker ikke fler i farta.

Jo Rimi har også stjerne, og det er mange fler.

Jeg husker for eksempel 'Stjerneposen', som var en storslager på 70-tallet, men den finnes vel kanskje ikke lenger. (Bare for å ta en anekdote).

Ja, så går vi videre.

Tankene gikk jo veldig fort da fra stjernen til Maarud, over til stjernene til kommunsitene, altså stjernen som var i det røde kommunsitiske flagget, vel.

Hvis jeg husker riktig, i tillegg til hammer og sigd da.

Så går vi videre.

Så kikka jeg på en stjerne på skjermen og da.

I et annet symbol da, som er davidstjernen i det Israeliske flagget.

Så lurte jeg på om den kunne forbindes på noen måte, annet enn at alle er stjerner da, med stjernene til kommunsitene og Maarud da f.eks., bare for å ta noen stjerner.

Og Stjerneposen da selvfølgelig, selv om jeg ikke husker nøyaktig hvordan den stjernen så ut.

Men men.

Både Usa og Eu har jo stjerner også, kom jeg på nå forresten. Usa har vel ca 50, og EU ca 12 vel.

Men samme det.

Det er mulig Usa har 48 stjerner og, det har vel forrandret seg.

Men dem har bare 13 striper, en for hver av grunnlegger statene av USA, hvis jeg husker riktig.

Men samme det.

Jeg studerte den stjerna på skjermen for å sammenligne den i tankene med Maarud stjerna, og kommuniststjerna, og mulig underbevistheten sammlignet den med Millsstjerna og Stjerneposen-stjerna da selvfølgelig.

Så så jeg på møsteret i stjerna, så kom jeg plutselig på, når jeg fulgte de to trekantene rundt, at (to trekanter ja, man kan jo tenke seg hva trekantene kan stå for hvis man har levd en stund kanskje, men samme det).

Fortsetter, at når jeg fulgte den ene trekanten rundt, så så jeg pluteslig at den andre trekanten minnet meg om et symbol jeg hadde sett før.

Jeg skal vise.

Jeg putta den stjernen i flagget inn i paint da, og brukte kosten med hvitmaling.

Det er sikkert ikke alle som liker at man maler på flaggene, men det er bare for å vise et eksempel og et poeng, og da mener jeg at det må være lov.

Så det er ikke noe for å vise disrespekt for flagget og den stjerna da.

Men er her i hvertfall resultatet etter å ha malt litt raskt i paint et minutt eller to:



Skal jeg finne det symbolet som det minnet meg om og, når jeg fulgte den ene trekanten i mønsteret rundt med øynene da, og tenkte på symbolikken.



Så da spør jeg igjen, som jeg mener selv om det ikke er politisk korrekt å snakke om sånne ting.

Så hvordan skal man ellers kunne finne det ut, hvis noen har en agenda mot et folkeslag, eller en folkerase da.

Hvis man ikke har lov å tenke tankene eller ytre seg om dette.

Nei det går ikke ann det da.

Det skjønner vel alle, så da håper jeg at alle skjønner hvorfor jeg legger politisk korrekthet til side når jeg skriver denne posten også.

Men jeg spørr igjen, betyr dette, at jødene ser på seg selv som Guds utvalgte folk, at de har lov å ha slaver/sex-slaver/horer osv.

Og at de, som jeg har lest flere steder i forbindelse med romertiden osv.

De romerne som grunnla romerrike, var germanere, eller ariere, såvidt jeg har skjønt.

Og det bodde vel også mange blonde folkeslag, nede i midt-østen området, på Jesus sin tid, såvidt jeg har skjønt.

Og da vel muligens også på David og Abrahams tid da.

Og jødene hadde jo slaver.

David eller Abraham, jeg husker ikke helt hvem det var nå, hadde f.eks. et barn som ble stamfaren til en av Israels stammer, Dan.

Og Dan han var sønn av enten var det David eller Abraham, og en slavekvinne.

Jeg lurte på om det kunne være at dem, jødene da, har tradisjon på å ha blonde slavekvinner da.

Og at dem driver med dette enda, at de har lov å ha slaver, fordi de er Guds utvalgte folk.

Og ser på andre folkeslag, som 'Goy', som vistnok noen sier betyr kveg, i tillegg til ikke-jøde.

Så ting kan tyde på at jøder, ser på andre folkeslag som mindre-verdige i forhold til jøder.

Ser jødene seg som opphevet over andre mennesker?

Og som jeg var inne på i denne tråden:

Skulptur på 'The Cunard Building' i Liverpool.

Så står det et krigsmonument over 1. og 2. verdenskrig, utenfor 'The Cunard Building' i Liverpool.

Som noen sier har vært et senter for slave-handel. (Se link til en BBC site, i den tråden over, selv om jeg ikke skjønner helt den siden av argumentet, fordi Cunard ble bygget såpass sent).

Men det kan jo være at det kun er sort slavehandel som har opphørt, fordi når jeg hører på engelsk fjernsyn osv, så sier de the Bicentennial for the abolition of the _black_ slavetrade.

Jeg skrev om dette på BBC:

Cunard and the slave trade.

Og videre da.

Jo utenfor Cunard, så står det et krigsmonument da, som jeg skal vise her:



Jeg synes det kan se som om det er David, jødens stamfar og konge, som står på toppen der (se mer i tråden over).

Og at det er et vikingeskip, (med litt forandre symbolikk, ved at dragehodene peker feil vei, på samme måte som symbolikken på 'Aker' statuene i bakgrunnen også er litt endre, se tråd over).

At det er et vikingeskip i søylen under.

Så at dette kan tolkes som om at vikingene (de blonde), ble knust av jødene i 1. og 2. verdenskrig.

(Eller at de vikingene/de blonde er slaver av jødene, muligens.)

Og, det ser ut som om ansikte over døra på Cunard der, er Pluto, dødsguden, og han kikker stygt på vikingeskipet, kan det se ut som.

Mens Aker, den egyptiske dødsguden, som vokter porten til underverdenen (Cunard), å åpner porten for kongen (kong David, jødens konge, på toppen der i høyde med Aker).

Sånn tolker jeg symbolikken.

At 1. og 2. verdenskrig, var et 'set up' fra illuminati, som kontrolerte både nazistene og kommunistene, for å 'cruse' rundt i Europa, for å drepe flest mulig blonde.

Og også den franske revolusjonen, er linket med Illumnaiti, (se engelsk Wikipedia link for Illumnati og New World Order).

Jeg får vel finne linkene da.

Illuminati

New World Order

Som man kan se et stykke ut i denne tråden:

Tysk motstand mot Sovjet

Så kan man se at Napoleon, som også var forbundet med en franske revolusjonen og vel da Jacobinerne og skrekkveldet til hva het han da, Robespierre, som var Jacobiner:

'Republikanerne ble flere og flere, og mot slutten av 1792 var de det mektigste partiet i Frankrikes parlament. Da jakobinerne tok over komiteen for nasjonal sikkerhet startet perioden som nå kalles for Terroren, eller Skrekkveldet. I løpet av denne perioden, som varte fra 1793 til 1794, drepte Robespierre og hans medarbeidere over 1200 politiske motstandere, de fleste ved giljotinen. Tilsammen døde nærmere 200 000 mennesker, men de fleste var i borgerkrigen mellom rojalistene og republikanerne. Etterhvert sank jakobinernes popularitet, og i 1794 gjorde folket opprør mot jakobinerne og deres overdrevne bruk av terror. Det nye parlamentet ble hovedsakelig satt sammen av overlevende girondister (liberale republikanere). Etter at de hadde tatt tilbake makten hevnet de seg på jakobinerne og deres sympatisører. To av de mest kjente som døde i terroren var Danton og Robespierre. Begge var med på å starte den.'.

link

Og hvis man kikker på den fine graven til Napoleon:



link

Så synes man kanskje det er snodig at taperen i Napoleonskrigene, som ble overvunnet av Wellington i Waterloo, skulle få verdens fineste gravkammer, som man vel må kunne kalle det.

Se på bildet i linken, hvor forseggjort det er.

Jeg har vært der selv og kikka tilfeldigvis.

Da jeg bodde i Paris et par måneder for noen år siden.

Da jeg var sånn ca. 13-14 år kanskje, så besøkte jeg muttern i Larvik, da fattern for en gang skyld kjørte, og ikke tok toget.

Så fikk fattern noen bøker av stefattern Arne Thormod, som lå i garasjen under ei blokk eller betongbygning vel på Tagtvedt, hvis jeg husker riktig.

Dem lå i en eske, og var på dansk vel.

Jeg skjønner ikke hvorfor fattern fikk de bøkene av stefattern, jeg trodde ikke de var så på talefot, eller hva man skal kalle det.

Men da plutslelig skulle stefattern gi fattern noen bøker.

Og fattern la dem igjen i huset der jeg bodde, og anbefalte meg vel sånn halvveis å lese dem da.

Det var en dansk bok, eller en serie med to bøker vel muligens, om Napoleon og hans bedrifter som general osv. da.

Hvordan han slo alle de italienske hærene osv. da.

På den tiden, ettersom jeg har lest forskjellige steder, har blant annet havna innpå en eller to ganske tvilsomme nettsteder, sett i et politisk korrekt perspektiv, og også etter mitt synspunkt, for jeg er ikke noe fan av nazisme eller lignende ideologier.

Men de sidene er de eneste som skriver om dette.

Og der har jeg lest at det var blonde folk som var overklassen eller hva man skal kalle det i Italia (romerne), India (den øverste klassen), jeg tror det var Persia, muligens Egypt(?).

I hvertfall, så var det på den tiden mye fler blonde, eller germaniere eller ariere, rundt om kring i området rundt middelhavet da.

Sør-Europa, Midt-Østen og Persia og vel orienten da, med India.

Hvis jeg har skjønt det riktig da selvfølgelig.

Det er mulig dette er kontroversielt, for jeg har ikke sett mye om dette andre steder.

Men er det mulig at Napoleon var i kompaniskap med Jacobinerne og Illuminati da, og at jobben hans var å dra rundt til stedene som det står skrevet stedsnavnene for, rundt kisten hans.

For å drepe flest mulig blonde, og legge landene under seg.

Navnet Frankrike, kommer jo fra folkeslaget frankerne, som var et germanskt folkeslag.

Er det disse som ble drept i terrorregimet like etter den franske revolusjon, siden når jeg bodde i Paris, så kan jeg ikke huske å ha sett noen blonde franske damer f.eks.

Nada. Kun mørkhårede, så vidt jeg kan huske.

Men samme det.

Ja og de 'damene' som står rundt graven til Napoleon, er det blonde damer, som bøyer hodet sitt for han, og er slaver.

Eller de har jo vinger da, så det er mulig de er engler.

Så man kan vel kanskje høre med Märha, om hun kan spørre dem om dette.

Men samme det.

Dem så litt rart på meg når jeg var og kikka på grava til Napoleon der, når jeg skulle kjøpe bilett osv.

Men der satt den vel en ung, blond fransk jente og solgte biletter hvis jeg husker riktig.

Eller om jeg spurte henne vel bare 'Napoleon', og hun pekte vel bare der hvor dem hadde nesten gjemt inngangen da.

Den var litt på baksiden og rundt noen hjørner inne på Invaldier-domen eiendommen der da.

Det var ikke så lett å finne, hvis man ikke snakket fransk som meg husker jeg.

Dem hadde korset fra Napoleons grav på St. Helena der og, og hvis man var litt dum som meg, så kunne man jo kanskje tro at det var graven hans, siden han tapte krigen, så fikk han ikke noe finere grav.

Men neida, jeg så at alle gikk lengre inn der, og så kunne man kjøpe billett for å se graven da.

Og det var litt av en grav, eller gravkammer da.

Det er søren meg graven til en helt, og ikke til en som har tapt en av verdens største kriger, napoleonskrigene.

Hvorfor blir han så bra behandlet, se på det fine forseggjorte rommet, hvor alt er helt strøkent og perfekt.

Se på detaljene på statuene, i gulvet og malingene/kunstverkene i bakgrunnen.

Jeg har ikke sett noe lignende noe sted.

Se på seierherren Wellingtons monument i Liverpool.

Er ikke i nærheten så mye velholdt og forseggjort som Napoleons grav.

Enda Wellington vant og Napoleon tapte.



link

Var egentlig Napoleon egentlig en seierherre og helt i krigen, selv om han tapte offisielt?

Har han fått så fint gravkammer, fordi han hjalp Illuminati, til å fremme agendaen deres, som vel er verdensherredømme, og New World Order da, som det står om i linken over.

Og det virker for meg, etter å ha sett på symbolikken i krigsmonumentet utenfor Arvato, at Illuminati's agenda, er å drepe de blonde eller å gjøre de til slaver.

Så var det dette Napoleon egentlig gjorde i Italia, Egypt, Tyskland, i Frankrike selv, og Polen var det vel, og de andre stedene han dro for å krige?

Jeg vet det ikke sikkert, men man kan stille spørsmålet.

Og det burde være lov synes jeg, siden hvis noen har en agenda mot folkeslaget en er medlem av, så må det jo være lov å diskutere om dette, hvis ikke, så er det jo ikke mulig å ane noe om dette, og prøve å gjøre noe mot dette da.

Og i Norge, så synes jeg det virker mistenkelig med de høye fødselstallene etter krigen.

Med hva som skjedde med tyskerjentene.

Med hva som skjedde med de sovjetiske troppene som stod i Finnmark ved krigens slutt.

Hvor de lokalbefolkningen kom fra, som tilsynelatende hadde overlevd ute i månedsvis, etter at tyskerne brente jorden dvs. husene osv., hvor de oppholdt seg.

Om det var at russerne lærte seg norsk, snek seg inn i beholkningen, fordi de viste at nordmenn ikke ville akseptere å være styrt fra Russland.

Fordi Dwight David Eisenhower, tilbød Norge til Stalin etter krigen.

Men Stalin sa nei!

Når sa Stalin nei til land?

Lot han som om han sa nei, og fant heller en strategi på å lære spioner norsk, og det konstruerte nynorsk.

Og flytte dem inn forskjellige steder blandt befolkningen, i kaoset etter krigen.

Tyskerjentene som ble internert i leire, av de tusenvis av norske politifolkene, som kom over fra Sverige!

Hvor ikke engang kongen fikk lov å dra. (I begynnelsen av krigen da, men alikevel).

Og så hadde de kartotek og orden på alle jentene, og de som ble sagt var tyskerjenter, fikk håret skjært av, og dratt med i leire.

Og bestemora mi husker jeg sa, at de var ikke noe snille mot tyskerjentene.

Så man kan jo forestille seg hva de tusenvis av politifolkene m.fl. gjorde med tyskerjentene i de leirene.

Og hvis det var noen jenter som var spesielt fine, så dro de vel med seg de og, uansett om de stod på kartotek eller ikke.

Og hvem var det som skrev disse kartoteka?

Det må ha vært et etteretningsnettverk da vel?

Motstandsbevegelsen, Milorg, var vel mesteparten komunister vel, mener jeg å ha hørt.

Vi kjenner jo til kommunistenes etteretning.

Da har vi jo KGB og Stasi som eksempel da.

Så det virker som om det har vært et tilsvarende nettverk i Norge da, under og etter krigen.

De har vel brukt dette nettverket, muligens da, til å snike inn folk fra russland som har lært norsk, og later som om de er norske da.

Og så har de fått masse barn, alle samtidig, sikkert beordret, på komunistisk vis da.

Og da fikk vi de store barnekullene etter krigen.

Jeg sier ikke sikkert at det var sånn, men jeg mistenker at det kan ha vært noe sånt.

Og dette er litt følsomme tema, så jeg vil ikke si noen firmanavn osv. angående dette.

(Men hvis man søker på tråder jeg har skrevet på dette forumet og VGD og på bloggen min osv, så burde man kunne få noen fler hint).

Men jeg synes det kan nesten virke som om at det har vært konsentrasjonsleire i Norge, i tiårene etter krigen, i forskjellige bygder gjerne, hvor blonde folk har blitt drept, og byttet ut med russere.

Jeg vet dette høres helt på trynet ut, men jeg vil ikke si noen firmanavn osv, for steder som om det virker som om slikt har forekommet, før jeg er 100% sikker på dette, men det går ann å finne ut fra tråder jeg har skrevet før.

Det samme med maten i Norge.

At de varene som har stjerne på seg, og norrøne/nordiske navn, de tror jeg man skal være litt skeptiske til å spise så alt for mye av.

For et sted skal jo restene etter de som ble byttet ut med russere, eller hva man skal kalle det, bli av og.

Det blir jo nesten som historiene man hørte på 70 og 80-tallet om nazistenes konsentrasjonsleire under krigen.

Om at nazistene hadde laget lampeskjermer av hud fra drepte jøder, og også hadde produsert såpe laget av fett fra mennesker.

Så det blir vel samme opplegget omtrent.

Fattern kokte jo såpe, så jeg vet jo at det er mange forskjellige slag såpe.

Så det er sikkert mange forskjellige meninger og, for å ta en litt søkt overgang eller forbinddelse eller hva det heter her.

Men jeg vil i hvertfall gjerne advare litt her da, men det har vel folk fått med seg.

Så det har jeg prøvd å advare mot litt før, og det er at man skal være litt forsiktig med industrialiserte prosjekter i denne forbindelse.

Selv om det høres sinnsykt ut, når jeg leser det selv her.

Altså jeg tenker på om staten eller noen andre, finner på at de skal bygge svære strømmaster, gjennom vestlandsnaturen, som vel er kanskje den fineste naturen i verden.

Så hadde jeg vært litt skeptisk til dette.

For da de har tenkt å herje med norsk natur på mer enn en måte.

Selv om jeg vet det høres sykt ut, og jeg kan jo ikke dokumenter absolutt alt her.

Selv om jeg har dokumenter angående de fleste sidene av dette, gjennom de forskjellige trådene her og på VGD, og kopier av e-poster og annet som er bloggen osv.

Så jeg mener det skal være substans nok til å støtte opp under det jeg skriver her.

Så det skal egentlig bare være å kikke på linkene osv.

Og jeg skal ha linker på de som jeg inne på om Norge etter krigen og, selv om jeg kanskje ikke er så direkte i de linkene, så burde de linkene alikevel være med på å støtte opp under de tingene jeg skriver her.

Og som jeg har skrevet tidligere, hvis det er noen som har en agenda mot de norske/blonde/germanerne, eller hva søren det er de mener med vikingeskipet osv.

Så burde det jo være lov å ta opp dette, og diskutere om dette.

Selv om det kanskje ikke er så politisk korrekt.

Så burde det vel alikevel være lov å diskutere, med begrunnelse i, at konsekvensene, hvis en slik agenda finnes, jo er såpass alvorlige, at det vil jo ikke være mulig å forsvare seg mot det eller overleve, hvis man er blandt de som det er en agenda mot, hvis man ikke kan få lov å diskutere åpent om dette.

Så derfor skriver jeg forsvar for posten på forskudd, og viser til det forrige avsnittet for å begrunne hvorfor denne posten er legitim.

Så får heller folk argumenter mot at det ikke er legitimt, eventuelt, hvis de mener det.

Men her i denne tråden, er altså spørsmålet om det finnes Illuminati i Norge i dag.

Ja det virker nesten sånn synes jeg, med det i bakhodet, som jeg skrev om pressen tidligere i dag også.

Norsk presse - Et to-hodet troll?

Så da blir det spennende å se, om folk er enige med meg i, at det kan være snakk om at det kan være Illuminati i Norge i dag.

Så på forhånd takk for svar angående dette!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter