Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. november 2007

Innlegg: 382
Ble medlem: 01/09/2007

Nei, jeg er helt enig i det med at det virker snodig at de, jødene, ventet veldig lenge på å danne en egen stat.

Men kan det være at det er på grunn av denne æreskodeksen igjen har jeg tenkt.

Og som du sier at organisasjonens mål om verdensherredømme eller hva søren det er.

Og hvorfor de skal krige mot de blonde, som jeg synes det virker som, det er vel kanksje noe med historisk, at tradisjonen sier at de blonde er født for å være slaver eller noe sånt da.

Jeg vet ikke jeg altså, hva den grunnen er.

Men det kan vel være noe relgiøst da.

Men dette med statsdannelsen, har jeg tenkt.

At dette kan være noe med æreskodeksen det og.

Sånn at de blonde/germanerne, ikke kan si, og vi viste ikke hvordan vi skulle klare oss, vi ble jo trakassert og brukt som slaver og drept og utryddet osv.

Og brukt som sofa-poteter (jamfør Jankowich/Eminem), og muligens det at utlendinger kaller nordmenn/blonde for poteter.

Sofapoteter det tror jeg egentlig at jeg skjønner hvor kommer fra.

Og det er at jeg har sett en sånn sofapotet-sofa selv, jeg klarte faktisk å ha en i rimi leiligheten min i W.Thr. gt. i Oslo.

Og den sofaen, den var sånn, at det var en treseter.

Og i sete til venstre, det var en rød skinnsofa. Litt mørkerød tror jeg.

Jeg satt hjemme å leste statestikk hele påsken, og måtte ha noe annet å sitte på en de plast terrasses-stolene jeg hadde.

Og jeg lånte/rappa en sofa som stod i kjellern på W.Thr. gt. der, fordi det hadde jeg inntrykk av var greit, at det var møbler som var til overs, og dem som trengte det kunne bruke mens de bodde i rimi-leiligheten.

Så jeg trodde jo at det var et par som hadde hatt sofaen da, og hadde skikkelig sofa-gymnastikk i sofaen, i sete til venstre.

For der var sofaen skikkelig bølgete, og revna, i flere revner, som gikk på tvers av sete da.

Altså fra seterryggen og frem mot der man har knærna, når man sitter i sofaen.

Skikkelig revner i skinnet til sofaen.

Og en sånn stor formet bølge altså etter et menneske da, som hadde ligget der veldig mye, inntrykt i skinnet da, for å si det sånn.

Så jeg trodde det var et par som hadde hatt ordentlig mye gymnastikk der.

Men jeg hadde så vondt i ryggen av de stolene, så jeg viste jo at den sofaen stod der.

Men jeg ville jo ikke ha den i begynnelsen, pga. av de store revnene og de store bølgene etter et menneske i det venstre setet da.

Men jeg fikk så vondt i ryggen.

Og jeg hadde tenkt meg å studere i England, fra høsten, så jeg måtte klare alle eksamnene, så jeg leste statestikk hele påsken.

Så etterhvert, så fikk jeg så vondt i ryggen, at jeg gikk ned en sen kveld i kjelleren.

For jeg var litt flau for å ha en sånn gymnastikk-sofa i leiligheten da.

Jeg ville ikke at noen skulle se det.

Men ryggen ga meg så mye problemer, så tilslutt så synes jeg ryggen var et større problem enn merkene og revnene i sofaen da.

Så jeg gikk ned en sen kveld og hentet sofaen, bærte den opp i heisen.

Var stor 3-seter sofa, så jeg måtte lirke den opp trappene, inn i heisen og til slutt inn i leiligheten da.

Og jeg var litt flau over å hente en sånn gymnastikk sofa, så jeg prøvde å være veldig stille, for jeg ville ikke at noen skulle skjønne at jeg hadde rappa/henta den, fordi da ville vel folk tro at jeg var rar eller småpervers eller noe, som henta en sånn sofa.

Dem viste jo ikke at jeg hadde vondt i ryggen og måtte klare eksamnene osv.

Og jeg er jo ikke så prippen da.

Jeg klarer meg med to setter også, jeg brukte jo bare setet til høyre da, på sofaen.

Så får jeg sofaen inn i leiligheten da.

Setter den ned på gulvet.

Så er sofaen kanskje 20-30 cm. over gulvet eller noe da.

Det er ikke føtter på sofaen.

Føttene er sagd av antagelig, borte er de i hvertfall.

Så rammen til setet på sofaen.

Bunnen av den rammen, står rett på gulvet.

Ingen ben på sofaen.

Så jeg var ikke så mye ute, men jeg var litt deppa (av div. årsaker, som jeg ikke tar med her av tidshensyn).

Så jeg spiste masse is og pizza og potetgull og godteri da.

Trøstespiste skikkelig eller hva man skal kalle det.

Så jeg var i butikken hver dag da.

Og hadde lager av alt mulig, også doruller.

Det var jo ikke noe morsomt å sitte i sofaen, for man satt nesten nede på gulvet.

Og hvordan skulle man rekke opp til statestikk-bøkene og pc-en osv. da?

Det gikk ikke, det skjønner man.

Så jeg prøvde å finne noe til å ha under sofaen da, istedet for bein.

Fant ikke noe.

Til slutt så bare ga jeg f. og heiv noen do-ruller under sofaen av alle ting.

Jeg bare måtte gjøre skole-arbeidet, og jeg ga søren, jeg hadde aldri gjester da, uansett av andre årsaker, som jeg ikke skal komme inn på her, men i denne tråden gir kanskje et vist innblikk:

Forfulgt av Mafia.

Men videre i posten.

Den her sofaen da.

Hva kan en sånn sofa ha blitt brukt til da?

En sofa med avsagde ben?

Hvor kommer uttrykket sofa-potet fra?

Hvem er det som bruker en sofa som står kanskje 20 cm. over gulvet??

Godt spørsmål.

Er det et par som hadde hatt gymnastikk i sofaen, eller var det noen som var blitt seende ut på en rar måte, og som trengte en sånn sofa som ikke hadde ben?

Og som vel kanskje ikke ønsket å ha en slik rar/spesiell/merkverdig/uvanlig fremtoning?



Er det noe som foregår, som ikke kommer opp i dagen?

Åssen kan det finnes sånne rare gymnastikk-aktige sofaer da?

Og uten ben?

Er det underverden som tuller med folk?

Bruker de som leketøy.

Bokstavelig talt?

Som de herre Illumaniti er en del av, eller er kontrollerer er vel antagelig riktigere.

Og som har rare sofaer, og rare mennesker eller sofa-poteter, som de leker seg med?

Og alle er så redd for disse Illuminatiene, så ingen tørr å skrive om det i avisa eller sånne ting?

Og jødene er Guds utvalgte folk.

Betyr det at de kan ha slaver/sex-slaver/horer?

Ikke-jøder blir kalt 'Goy', betyr det kveg som jeg leste et sted.

At ikke jøder kan behandles som kveg av jøder?

Jeg har lest det flere steder at det er det betyr, men også det motsatte, at det ikke betyr kveg.

Det kommer nok ann på hvem man spørr.

Men tilbake til Israel.

Jeg tror nok du har rett i at målet mer eller mindre er oppfylt.

Men at de skal ha sånn æres-kodeks ting.

I tilfelle de blonde, hvis det er sånn det er da, spørr, ja hvordan skulle vi ungått å bli brukt som slaver, bli drept og mer eller mindre utryddet da?

Jeg vet ikke i hvordan kontekst dette skulle vært, men man vet vel heller aldri hvordan det kan være med sånn kodekser.

Så kunne de Illuminati-ene, at da skulle dere bare ha gjort som i Israel.

Bare slipp inn de som er av det folkeslaget, og ikke gi andre statsborgerskap.

At det kan være noe sånn kodeks-ting.

Det med at de ikke har hatt noen egen stat, kan vel komme at om man er jøde eller ikke, arves matriarkisk.

Altså, om moren din er jøde, så blir du jøde selv.

Men hvis faren din er jøde, og moren din ikke jøde, da blir heller ikke du jøde.

Mens ting som arv, som penger og bygninger, og konge-titler og etternavn og slikt, det arves jo patriarkisk.

Altså etter faren.

Og da blir det vel kronglete, når navn og eiendom og slikt havner etter faren, og relgionen etter moren.

Da passer det kanskje ikke så godt å ha et eget land, for da vil det jo bli veldig mye 'surr' med arveoppgjør og slike ting da.

Dette har jeg egentlig ikke tenkt så mye igjennom, det er mest noe jeg kom på nå mens jeg skrev, så det siste her tar jeg forbehold for, at jeg kanskje burde tenke litt mer på det.

Men også, når det er moren som bestemmer om relgionen til barnet.

Så er man jo helt sikker på at det er snakk om etterkommere etter stamfaren da, om det var Abraham og/eller David.

Det var vel David.

Det var Davids folk og Davids stammer(?).

Når det går på moren, så da vet man jo helt sikkert at alle jøder er ettekommere etter Kong David da.

Som slåss mot Goliat osv.

For det er jo ikke alltid at det kan vites med sikkerhet, hvem som er faren.

Så dette matriarkiske system, som de ville ha, antagelig fordi de ikke ville ha noe 'tull' eller 'juks' med hvem som hadde Kong David som stamfar eller ikke.

Siden de ville vite helt sikkert hvem som var Guds utvalgte folk, og hvem som ikke var det da, det kommer jo naturlig fra dette.

Så det er vel et skarpt skille, for jøder, mellom de som er utvalgte, jøder, og alle andre som ikke er det da antagelig.

Men neste punkt.

Det heter jo ofte 'fedreland'.

'Pro Patria', står det på krigsmonumentet utenfor Cunard, (bilde tidligere i tråden).

Pro Patria, betyr jo: for fedrelandet.

Så det er mulig at dette med det matriarkiske system, skaper problemer, for dette med å ha et fedreland da.

Uten til at jeg har hatt tid til å tenke nøye igjennom dette, det er bare en teori jeg har tenkt såvidt på.

Så håper jeg at jeg fikk med det meste.

Ja forresten, du skriver at det er mye synsing.

Det er ikke så veldig konkret, så det er ikke så lett for meg å parere det tilbake.

Så hvis det er noe som ikke henger så mye i hop, når det gjelder dette, så bare si fra, litt mer konkret, så er det enklere å svare.

Fordi jeg sier jo bare ting som jeg tror det kan være, så hvis noen har noen tips om hvordan det kan være i stedet.

Så er det bare bra, fordi da man jo mulighet til å undersøke mer om dette, og finne ut hva det er som foregår, fordi det virker som om det er en del her man kan sitere Shakespiere på.

For å si det på den måten, hvis det ga noe mening.

Skal vi se om det er noe fotball det går ann å få sett på pc-en her, det får vi se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter