Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. april 2008

Full Pakke-videoen til vennen til Jens. (In Norwegian).














http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=64&threadid=38257&STARTPAGE=1&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear

Jeg har forresten prøvd å tolke Full Pakke videoen til vennen til Jens, i en tråd på Veggavisen, før jeg ble kasta ut der.

(Her er mer om at jeg ble kasta ut osv, uten noen for meg begripelig årsak:

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/TV2%20Nettavisen%20%28Veggavisen%29).

Det jeg prøvde i den tråden på Veggavisen da.

Det var å tolke videoen til Pravda og Jens' venn Kjetil Try.

Og dette lærte vi jo om, på videregående, å tolke reklamer.

Jeg gikk jo på handel og kontor, og jeg fikk i oppgave om dette, i 2. året, når jeg gikk på markedsføringslinja, som en norsk-stil oppgave, fra lærer Samland da, på Sande VGS. i skoleåret 87/88.

En kamerat av meg, Espen Melheim, han gikk i 2. klasse på almenn.

Og dem hadde også som oppgave i norsken, å skrive en tolkning av en reklame.

Så jeg lånte oppgaven hans, for jeg skjønte ikke så mye av hva Samland mente.

Og da analyserte jeg en annen reklame-artikkel.

Men jeg beholdt setningsoppbygningen og argumentene fra Espens oppgave på almenn-linja.

Og det funka helt fint.

Så da fikk jeg vel en 4-er, eller noe.

Det var vel det jeg vanligvis fikk.

Selv om jeg pleide å gjøre oppgavene selv, men litt kreativitet var det vel lov å ha noen ganger.

Det var ikke sånn at alle fulgte hva læreren sa helt slavisk hele tida.

Det var jo sånn at det var andre ting enn skole man synes var artig og.

Det var vel på den tida her, at vi fikk Sky og Super Channel på Bergeråsen.

Så da satt vel jeg klistra foran skjermen mye av vinteren.

For engelsk TV, det var noe nytt i Norge.

Da hadde vi bare hatt svensk og norsk tv før.

Og noen ganger om sommeren, hvis været var veldig bra, så kunne man skimte tysk og dansk TV muligens.

Men det var ikke bra nok til å se på ordentlig.

Det var for det meste prøvebildet osv.

Så det kan man egentlig ikke ta med.

Men over til hva jeg skulle skrive om.

Jo, den her Full Pakke-videoen, til vennen til Jens da, Kjetil Try.

Den synes jeg virker som at, når man analyserer den, så kan man få den tolkningen av utlendingene er i Norge for å tulle med damene og putte gamlingene, som er alene på mentaldelen av sykehuset (Han har jo legefrakk, så det er vel ikke vanlig eldresenter?).

At de putter gamlingene i pizzaen.

Når de dør alene på institusjonen osv.

Og at reklamevennen til Jens, og Jens selv, og Yssen og Kolberg og kona til Jens da antagelig.

At de er i noe Illuminati-nettverk.

Som har en kampanje mot norske folk da.

Og at hun Valla, stod i veien for Illuminati, og måtte fjernes i en nøye planlagt kampanje.

Det er min tolkning.

Den står det mer om i Veggavisen-tråden.

Og der er det også link til Full Pakke videoen til Pravda og reklamevennen til Jens, Try & Co.

Så da kan man jo eventuelt kikke selv, og gjøre seg opp en mening selv.

Hvis det ikke er kommunister dem er da.

Og ikke Illuminati.

Jeg er ikke så god på sånne mafia-nettverk ting.

Det er mulig at kommunistene har sitt eget nettverk.

Og at Illuminati er noe står sterkt i USA f.eks., siden det er mye med frimurerbevegelsen å gjøre, virker det som.

Sånn at kommunistene (som kaller seg sosialister/sosialdemokrater osv.), sitter i Folkets Hus, f.eks. og planlegger sine plot.

Så sitter Illuminati og Co,. i frimurerlosjen, og planlegger sine plot.

Det er mulig det er noe sånt.

Jeg skal ikke si for sikkert hvordan det er organisert.

Men at det er noe hemmelig nettverk, ute og går her, med Stoltenberg, Fry, Yssen, Kolberg & Co.

Det er det nok ikke noe tvil om.

Og at dette er forbundet med at det er gamlinger i Grandiosa-kjøttet.

Som det kan virke som.

Og da er det nok kommunister det er snakk om da.

Siden de kontrollerer Stabburet-fabrikkene i Fredrikstad og på Stranda i Sunnmøre.

Og har reklamefirma som heter Pravda osv.

Skal jeg finne en link, hvor det står mer om problemene med innholdet i kjøttblandingen i Grandiosa:

http://nb.xiandos.info/Pizza_Grandiosa

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter