Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. april 2008

Pikenes Jens på AUF-leir på Utøya. (In Norwegian).














http://www.baksiden.net/AUF.htm

Jeg har sett noe litt lignende av det her, og det var ei trønder-dame jeg traff, sammen med mange venninner, på Braemar, fra Oslo til Hastings, sommeren 1989.

Og hu, og venninna, besøkte meg på Abilsø, rundt påsketider 1990, en helg, for dem skulle på the Alarm konsert på studenthuset på Majorstua.

Og da kalte hu vennninna, som var leder i den norske the Alarm fan-cluben, eller noe, et annet navn enn det hun egenlig hadde.

Og venninna måtte ligge på gulvet ved siden av vannsenga mi, mens hu plutselig hoppa oppå meg, mens jeg lå der.

Og da, når jeg kom fra do, jeg pussa vel tenna eller noe, så lå hu pene venninna, på gulvet, og flasha den rosa trusa si, og hun var ganske fin osv., så da måtte jeg vel ligge på ryggen antagelig.

Hun andre, Siri Rognli Olsen, var ikke så fin.

Men nå, når jeg tenker på dette nå.

Så lurer jeg på om hun blonde, lederen i the Alarm fan-clubben, var noe slags slave for hun Siri.

Og at hun Siri er noe mafia-greier.

At det er sånn at blonde damer ofte er slaver, fordi det er en krig mot de blonde, på enkeltperson-planet i Norge.

Og at hu Siri beordra hu Caroline, eller hva hu egentlig het, for hu hadde to navn.

At hu beordra henne til å flashe trusa, sånn så jeg skulle bli påvirka av synet av å se henne nesten uten klær.

Og da ville jeg legge meg på ryggen da, naturlig nok.

Så fulgte Siri planen, og bare hoppe oppå meg, uten å spørre, og tok unna underbuksa da, og bare rei og stod i.

Jeg var ikke vant til jenter som var så frempå, så jeg ble litt paff.

Men dem tar nok dem med i beregninga, at man da blir kåt av se hun fine venninna dems, som dem har som slave.

Så da synes man egentlig det er fint med sex, selv om man ikke synes dama er fin.

For man er påvirka av å se hun fine venninna nesten naken.

Men det her blir nok brukt av damer og folk som er litt luringer.

Mot/med de blonde damene f.eks.

Jeg tror det er sånn, at blonde blir ekstra påvirket av blonde.

Så hvis de blonde damene ser en blond, velskapt gutt, så blir de varma opp.

Også utnytter de det, eller hvordan de gjør det, at de har seg med en mørk-håret f.eks. da.

Så blir de varmet opp, men hvorfor det gjøres på den måten, det er jeg ikke sikker på, men det får man eventuelt spørre de lyshåra damene om f.eks.

Det er i hvertfall sånn det virker for meg da.

At det kan være.

Skal jeg se om jeg finner bilde her:














http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Siri%20Rognli%20Olsen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter