Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. april 2008

Lurifaks e-post, i forbindelse med at jeg hadde hørt, på kontaktelefonen, at en kar fra Vestfold, sa at en i eliten, (Stoltenberg?), var homo. (Norw).

From: norexposer@hotmail.com Peter Mogreen
To: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
Date: Mon, 19 Nov 2007 10:49:13 +0100
Subject: RE:


Hei igjen og beklager lang responstid. Har vært en tur i utlandet skjønner du. Hvis jeg ikke husker helt feil så skrev du noe om "Vestlandsfyren" eller "Vestlandskaren". Jeg går for tiden gjennom noen dokumenter og der dukker dette navnet opp. Pussig.


Date: Mon, 5 Nov 2007 06:03:20 +0000From: eribsskog@gmail.comTo: norexposer@hotmail.comSubject: Re:
Hei,

sorry jeg skjønte ikke helt hvorfor du tok kontakt.

Så det var derfor jeg har lagt ut mailen din på forum og blogger.

Er du sikker på at det ikke like greit at mailen din står der, da er det jo dokumentasjon som finnes,
hvis det skjer noe?

Beklager misforståelsen igjen.

Mvh.
Erik Ribsskog
On 11/4/07, Peter Mogreen wrote:

Vær så snill og ikke legg ut flere mailer fra meg på nettet. Jeg er ikke en av dem. At jeg tok kontakt var kun fordi jeg ser du er interessert i det samme som meg og jeg har nok kommet mye lengre enn deg i å finne ut av disse tingene. De har folk på det forumet du har lagt ut den første mailen fra meg! Kan du fjerne den? Om ikke annet så for min egen sikkerhets skyld. Hvis du er interessert i å diskutere dette videre er du velkommen til å ta kontakt. Jeg har mye interessant informasjon.

Windows Live Spaces er her! Det er enkelt å opprette et eget, personlig webområde. Sjekk det ut!
_________________________________________________________________
Ring venner med PC-til-PC-samtaler - GRATIS
http://get.live.com/messenger/overview


Jeg fikk en sånn lurifaks e-post, etter at jeg skrev om Stoltenberg-familien på Veggavisen.

Jeg lurer på om dette kan være noe lurifaks fra f.eks. overvåkningspolitiet.

Jeg leste at de drev med noe lignende på debattforum.

Jeg jobber jo som company researcher nå, som det heter på engelsk.

Og da er jeg vant til å søke på informasjon om firmaer osv. da.

Men jeg klarte ikke å finne han lurifaksen her, hverken på gule sider eller Google.

Og som man ser i e-posten over, så sier han at jeg ikke må legge ut e-posten hans på blogg.

Men det kan jo ikke være ekte navn han bruker, for jeg finner jo ikke navnet på Google eller gule sider.

Så dette tror jeg er noe tullball fra overvåkningspolitiet, eller lignende.

Skal jeg se om jeg finner den linken hvor det står om metodene de bruker på internett osv.


Internett-sabotasje
"The ability of opponents to utilize computer bulletin boards to pass information and educate people must be met with an active program of disinformation and attack." (Codeword: Cablesplice, 1993)

Terror-nettverket "Politiets Sikkerhetstjeneste" er også aktive på Internett og flommer over portaler, forum og andre tjenester der folket kan kommunisere fritt med feilinformasjon, propaganda og sjikane. Formålet med deres Internett-virksomhet er å kritisere og så tvil om troverdigheten til enhver som fremmer objektiv faktainformasjon som går på tvers av det myndighetene ønsker at folk skal tro. Politiets Sikkerhetstjeneste overvåker Internett-forbindelsen til menneskene de trakasserer slik at de umiddelbart eller etter kort tid kan svare på debattinnlegg som menneskene de trakasserer skriver.

"Makthaverne bruker etterretningstjenesten for alt den er verdt i forsøk på å skjerme allmennheten for alternativ informasjon om virkeligheten. Spør deg selv: Hvorfor forsvinner visse bøker systematisk fra biblioteker rundt om i landet vårt? Hvorfor forsvinner plutselig visse internettsider? Hvorfor får ikke visse nyheter plass i media? Svaret på spørsmålene er at informasjonen er til fare for rikets sikkerhet. Det var en glipp av Aftenposten å ta denne nyheten med. Den tas snart av plakaten."


http://nb.xiandos.info/Politiets_sikkerhetstjeneste

Linken viser i hvertfall at overvåkningspolitiet opererer på debattforum osv.

Og på grunn av 'phoney'-e facebook friend requests, som jeg har mottatt.

(Dvs. at personen som sender 'friend request', ikke kan finnes på gule sider eller google. Og personen sa at han trodde han hadde gått på samme skole som meg, men det stemte ikke i det hele tatt).

Så jeg lurer på om dette kan være noe lurifaks e-post, sendt av f.eks. overvåkningspolitiet.

Noen reell person, tror jeg i hvertfall ikke dette er.

Så noe lurings er det i hvertfall.

Så får jeg se om det er mulig å finne ut mer om hvordan disse lurifaksene opererer ved senere anledning.

Det er mulig det står noe om e-poster også, i den artikkelen, som linken over er til.

Men det stod ganske mye i den artikkelen, så jeg får jeg heller lese igjennom hele artikkelen, ved en senere anledning.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter