Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. april 2008

Svar på kommentar på blogg, fra 6. februar i år. (http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/11/cons-heltidsansatt-innlegg-396-ble.html#comments). (Nor)

Hei,

jeg så den meldingen du skrev her, for en del uker siden, på bloggen min nå.

Det var den meldingen her:

'Sivert Sæterbø said...
Litt interessant..
Jeg bor på Phuket, og hadde besøk fra Norge for noe over en uke siden.
Denne personen hevdet under en diskusjonen om mor Norge som alltid kommer opp, at Jens Stoltenberg er homofil... et rykte jeg personlig aldri har hørt, men har faktisk tenkt inni meg selv uten påvirkning utenfra.

Jeg søkte litt på nettet og fant denne dagbladartikkelen:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/09/26/409533.html

Jeg var egentlig fornøyd og skrev denne bloggen.... innholdet er borte vekk... med trusler om utkastelse fra VGB..

http://www.vgb.no/6048/perma/285615/

Etter en runde med PFU skrev jeg en to nye blogger:

http://www.vgb.no/6048/perma/285819

http://www.vgb.no/6048/perma/288162/

I ettertid ser jeg at nettet er fullt av spekulasjoner om at Jens Stoltenberg er homo...

Defor tenker jeg nå at magasinartikkelen var en avledningsmanøver??

Man kan jo undres..'.

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/11/cons-heltidsansatt-innlegg-396-ble.html#comments

Jeg tenkte bare at jeg skulle si fra, at jeg har funnet mer om dette tema, om statsministeren har diverse tilbøyligheter, eller ikke.

Og i dag, så tok jeg en fridag fra jobb osv., så har jeg skrevet mer om det her i en del poster da.

Og det virke som om statsminsteren er i noe mafia/kommunist/illuminti-nettverk også, synes jeg.

Men her i hvertfall de linkene:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008_04_04_archive.html

Jeg har også hatt en del problemer med sletting av blogger osv, (som du sa at det hadde vært problem med på VGB):

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Online%20trakassering.

Så skrev du, at du hadde tatt kontakt med PFU, og at de hadde klart å ordne sånn at bloggen ikke ble blokkert osv.

Sendte du e-post dit da, eller, og hva var det de gjorde sånn rent konkret?

Takk for linken til magasinet forresten.

Jeg tror, at hvis man leser litt gjennom linjene i den artikkelen, så skjønner man at noe er galt.

For hvor sannsynlig er det, at Statsministeren og kameraten hans, skal klare å gå på _feil_ kinoforestilling.

Broene i Madison County, istedet for James Bond?

Hva er sannsynligheten for det?

Hvis Statsministeren, med hjelp fra sin venn, ikke klarer å gå inn på riktig kinosal.

Hvor skikket er statsministeren da til å styre landet?

Det sier seg selv, enhver ungdomsskole elev, klarer å komme seg inn på riktig forestilling.

Hvor sannsynlig er det at to voksne karer, eller 'karer', som er oppegående og i høye ansvarlige stillinger, ikke skal klare det enhver 14 åring klarer, å komme seg inn i riktig kinosal?

Nei, det skjønner alle, at hører ingen steder hjemme i forbindelse med virkeligheten, så det er nok bare tullball.

Men takk igjen for hjelpen i forbindelse med den magasinet-artikkelen, og på forhånd takk for hjelp hvis du har tid å svare angående det med PFU kontaktinformasjon osv.

På forhånd takk for hjelp!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://www.vgb.no/permalink.php?blog=6048&art=285819&no_cache=1

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter