Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: (HelloRef:339643) Mobilabonnement
Erik Ribsskog     Wed, Jun 22, 2016 at 7:20 AM
To: juridisk
Cc: service@hello.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2016-04-18 8:32 GMT+02:00
Subject: (HelloRef:339643) Mobilabonnement
To: eribsskog@gmail.com


Hello

Fått melding av eier att mailen har hackats och det är polisanmält.

Så tar ingen bestillning via mail.

Om du vill bestilla görs det via hjemsidan hello.no

Lurer du på noe mer hjälper jag gärna till

Hoppas du har en strålande fin dag vidare!


Med vennlig hilsen

Philip Knutsson
Kundekonsulent
Tlf 22 22 23 00
service@hello.no
www.hello.no

Visste du at vi har en Kunnskapsportal (FAQ), hvor du raskt og enkelt kan få svar på dine spørsmål?

    
    Fra: Erika Ribsskog
    Dato: Sat, 16 Apr 2016 02:38:20 +0200
    Til:
    Emne: Re: (HelloRef:339643) Mobilabonnement
    
    Da ønsker jeg å bestille et abonnement med 20 GB promp. På forhånd takk.

    Mvh Erika Ribsskog

    ---------- Original message ----------
    From:
    Date: 2016-02-19 11:27 GMT+01:00
    Subject: (HelloRef:339643) Mobilabonnement
    To: eribsskog@gmail.com


    Hello Erika

    Tack för mailet

    Hoppas att du mener surfer? om det var det du mente så rekomenderar jag 20GB abbonementet.

    Om du promper mye har ingen effekt på mobil abbonementet desvärre :)

    Lurer du på noe mer hjälper jag gärna till

    Hoppas du har en fin dag vidare och God Fortsättning


    Med vennlig hilsen

    Philip Knutsson
    Kundekonsulent
    Tlf 22 22 23 00
    service@hello.no
    www.hello.no

    Visste du at vi har en Kunnskapsportal (FAQ), hvor du raskt og enkelt kan få svar på dine spørsmål?


    Fra:
    Dato: Tue, 16 Feb 2016 22:40:12 +0000
    Til:
    Emne: Mobilabonnement

    Navn: Erika Ribsskog
    Telefon: 99424084
    E-postadresse: eribsskog@gmail.com
    kw:!category: Mobilabonnement
    Melding: Hei.

    Hvilket mobilabonnement passer best for damer som promper for mye?

    Mvh Erika Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter