Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Jeg sendte en e-post til Tilsynsutvalget for dommere

Erik Ribsskog
Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
Erik Ribsskog     Wed, Jun 22, 2016 at 8:30 AM
To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: tea.lovcalic@bisnode.com, sianpost@sismo.no, Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, PF_DL_Fakturaadministrasjon , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, Kim , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , Kirsti Dalheim , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon , Chili Mobil , abtingrett@domstol.no, "emb.london" , post , Nordic Church in Liverpool , "student.helpline@sunderland.ac.uk" , tim , admin , info@arvato.co.uk, LHT Customer Service
Hei,

dette får nesten dere se på.

Siden at Namsfogden ikke forklarer hvilken sak det gjelder.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Bisnode Credit oppdatering
Date: 2016-04-11 11:57 GMT+02:00
Subject: SV: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: Erik Ribsskog


Hei,



Du må henvende deg til inkassoselskapet. Vi må ha slettemelding gjeldende denne saken.



MVH

Tea Lovcalic
Saksbehandler / Evaluation Consultant
Innsyn Egenopplysning

Bisnode Norge AS
Telefon: +47 22 45 93 40

E-Post: tea.lovcalic@bisnode.com
Besøksadresse: Langkaia 1, Oslo
Postadresse: Postboks 1419, Vika,0115 Oslo
www.Bisnode.com
twitter.com/bisnode  linkedin.com/bisnode  facebook.com/bisnode

________________________________



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 7. april 2016 03:33
Til: tilsynsutvalget@domstol.no
Kopi: sianpost@sismo.no; Lindorff Kundesenter ; rene.davidsson@conecto.no; conecto@conecto.no; PF_DL_Fakturaadministrasjon ; juridisk ; post@finkn.no; post ; sande.vgs ; post ; firmapost@nkom.no; With, Kim ; Post ; post@forbrukerradet.no; Forbrukerombudet ; post@inkassoklagenemda.no; Postmottak@domstoladministrasjonen.no; hv-02.kontakt ; drammen.tingrett ; namsfogd.askerogbaerum@politiet.no; Davidsson Rene Sigurdur ; Geir-Arne Nyborg ; Bisnode Credit oppdatering ; Kirsti Dalheim ; HRET (postmottak) ; Postmottak Sivilombudsmannen ; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; ica@ica.se; ica.kontakt@ica.no; post@arbeidstilsynet.no; kundesenter@conecto.no; Ragnar Wold ; lars.kare@conecto.no; per.olov.sjogren@conecto.no; bente.linnea.lie@conecto.no; lisbeth.lindberg@conecto.no; terje.kvitrud@conecto.no; lasse.hall@conecto.no; rolf-eek.johansen@conecto.no; kenneth.bjornstad@conecto.no; kevin.winterstad@conecto.no; Hilde I. Slevigen ; Drilon ; Chili Mobil ; abtingrett@domstol.no; emb.london ; post ; Nordic Church in Liverpool ; student.helpline@sunderland.ac.uk; tim ; admin ; info@arvato.co.uk; LHT Customer Service
Emne: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert



Hei,

nå var jeg ute, og gikk en natt-tur, for å få opp kondisen litt.

Og jeg sjekka også postkassa.

Og der lå det et brev, om at de skal ha sak mot meg, i Namsfogden, om noen timer.

(Se vedlegg).

Jeg synes at det var lovlig kort varsel, for å si det sånn, (for det brevet må jeg ha fått i dag (onsdag), for jeg fikk noe tulle-post, da jeg sjekka postkassa, på tirsdag kveld, (fra SCA hygiene products).

Det er noen som sprer mitt personnummer, rundt på nettet, for at folk skal handle i mitt navn, virker det som.

Dette har jeg informert Datatilsynes om, men de behandler ikke identitetstyveri-sakene, som jeg sender om, til dem.

Ellers er det sånn, at Namsfogden ikke forklarer, i brevet sitt, hvilken sak det gjelder.

Jeg svarer på alle deres brev, innen gjengs tid.

(Jeg har gått på handel og kontor, og lært om kontorfag og korrespondanse og dokumentlære, osv.).

Men likeved så kaller de meg inn, til rettsaker.

På tross av, (som jeg har forklart, i den forrige e-posten), at den gamle gjelder, fra rundt årtusenskiftet, har jeg sendt om, til Inkassoklagenemda, for at de skal svare på, om den er foreldet, (som Intrium sa først, at min Entercard-gjeld var).

Den nye 'gjelden', er utelukkende fra useriøse firma, som noen har bestilt fra, i mitt navn, (identitetstyveri).

Så dette tullballet må stoppe, mener jeg.

Så derfor sender jeg en ny klage, om dette.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-03-29 4:06 GMT+02:00
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: sianpost@sismo.no, Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, PF_DL_Fakturaadministrasjon , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , Kirsti Dalheim , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon , Chili Mobil , abtingrett@domstol.no, "emb.london" , post , Nordic Church in Liverpool , "student.helpline@sunderland.ac.uk" , tim , admin , info@arvato.co.uk, LHT Customer Service

Hei,

jeg viser til et brev, fra Namsfogden i Asker og Bærum, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Jeg må klage, på disse.

De skriver at jeg har bodd i Larvik, og tror ikke på, at jeg har bodd, i England.

Men jeg har blogget, fra England, fra 2007 til 2014.

Så dette burde være kjent, mener jeg.

Dessuten, så er de ikke i god tro, når de ikke tror på det jeg skriver.

Jeg er en kjent Rimi-butikksjef og Heimevernsmann og Høgskolekandidat i IT, osv.

Så jeg synes dette blir, som en æreskrenkelse, at de ikke tror, på det jeg skriver.

Så det må jeg klage på.

Erik Ribsskog

PS.

Det er også kjent, fra NRK fjernsyn.

(Et TV-program, som het Tweet 4 Tweet.

At jeg levde i et slags eksil, i England, mens jeg ventet på å få mine rettigheter, (som jeg ikke fikk), fra norske myndigheter).

Og den norske ambassaden i London, burde kjenne til dette.

Jeg var på besøk der, i 2007, blant annet, med min engelske arbeidssak, (jeg snakket med ei ambassaderåd Sommerstad, eller noe sånt, og ringte Breivik sin stemor, ambassaderåd Øvermo, fra det norske konslutatet i Liverpool, om arbeidssaken, seinere i 2007. Så fikk jeg arbeidssaken tilbake i posten, fra ambassaden, i 2010 deromkring, og så søkte jeg om nytt pass, da mitt gamle ble borte på en bytur, og skulle vært på ambassaden og henta det, men jeg hadde mye å gjøre, og dro heller på konsulatet i Liverpool, og henta reisebekreftelse, før jeg flytta hjem til Norge, i 2014, uten å ha vært et sekund i Norge, mellom 2005 og 2014, og uten å ha fått noen brev, videresendt, fra Kvelde, eller andre steder i Norge.

Så dette burde være kjent, mener jeg.

Jeg har funnet ut, at min tipptippoldefar, i Danmark, L. C. Nyholm bodde hos en Rosenkrantz-adelsfamilie, i Thysted, som ung mann, og min tante Ellen og hennes datter Rahel og min halvbror Axel er i Rosenkors/Steinerskole-miljøet, (som tidligere statsminister Stoltenberg osv.), så det skulle ikke forrundre meg, om dette er en 'Rosen-konspirasjon', eller noe, som jeg blir utsatt for.

Jeg jobbet som butikksjef, på Rimi Lambertseter, fra 1998 til 2000, og ei Ragnhild, (venninne av låseansvarlig Ida), fra Sørlandet, begynte der, og da jeg kjørte henne hjem til Slemsdal, (eller om det var Smestad), etter jobb, en gang, så sa hu, at søstera hennes hadde liggi med Alex Rosen, (for vi hørte på en sang han hadde spilt inn, i bilen min).

Så det er noe Rosen-greier, som foregår, vil jeg si.

Ikke bra).



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-03-20 18:26 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: sianpost@sismo.no
Cc: tilsynsutvalget@domstol.no, Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, PF_DL_Fakturaadministrasjon , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , Kirsti Dalheim , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon , Chili Mobil , abtingrett@domstol.no

Hei,

jeg viser til Deres brev fra 8/3, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Det er ikke sånn, at jeg har noe stort hjemmekontor, med masse permer i.

Så jeg er nesten avhengig av, (siden at det er så mange tulle-inkasso-saker, må jeg si), at dere ikke bare skriver: 'Mail'.

Men at dere også skriver hvilken dato det er, som den aktuelle e-posten er fra.

Så om dere kan opplyse om dette.

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-03-06 0:55 GMT+01:00
Subject: Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: "Cc: Lindorff Kundesenter" , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , "Cc: Kirsti Dalheim" , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon , Chili Mobil , abtingrett@domstol.no

Hei,

tidligere denne uken, så fikk jeg et nytt brev, om denne saken.

Jeg har tidligere forklart, til både inkassobyrået, namsfogden og forliksrådet, (og dere hos tilsynsutvalget for dommere), med flere, at dette er kun en tulle-sak.

Datatilsynet vet at jeg har blitt utsatt for hundrevis av identietstyveri-saker.

Og dette er bare en i rekken, av de sakene, for meg.

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

Så at jeg skulle møte, i forliksrådet, i denne saken.

Det blir som at de mobber meg.

For jeg har ingen ting å gå på, (og liksom forlikes/kompromisse om), her.

For at jeg skal betale, for noe, som noen andre har bestilt, i mitt navn, det er helt uaktuelt, mener jeg.

Og jeg har forklart om, at dette er noe, som noen andre har bestilt, i mitt navn.

Og likevel så vil diverse etater, (og inkassobyrået), at jeg skal liksom forlikes med disse, om hvordan jeg skal betale, for noe, som noen andre har bestilt, i mitt navn.

Det er helt uaktuelt, og hele denne prosessen, (og det at de ignorerer hva jeg skriver, når jeg forklarer, om denne saken), blir som noe mobbing, som jeg må få erstatning for, (mener jeg).



Dette er bare respektløst tull.

Skulle jeg da sagt, (i forliksrådet), at: 'Jo, det var litt jeg som bestilte det'.

Det blir jo bare tull.

Jeg møtte masse britiske damer, (av mer eller mindre tøsete variasjon), og var ikke et sekund, i Norge, mellom 2005 og 2014, og levde i England, som en slags flyktning, i eksil, (for å sitere Thomas Seltzer, da han snakket om meg, i TV-programmet Tweet 4 Tweet, i 2012, på NRK 3), så at jeg da skulle ha prøvd å sjekke opp damer i Norge, (på nettet), og brukt mye penger på det, det blir som noe absurd, når jeg hadde mer enn nok, med å få penger til mat, (og en sjelden bytur, en gang i blant), i England.

Nei, det blir helt absurd.

Det har ikke vært klart, for meg, hva man her har ønsket, at jeg liksom skal inngå kompromiss om.

Denne saken hører ikke hjemme i forliksrådet, mener jeg, og det har jeg forklart om tidligere.

Så dette er en tulle-sak og en tulle-prosess.

Dette må være en slags 'Preben-gjeng', i Oslo Vest og Bærum, som tuller med meg, (mistenker jeg).

Noe sånt.

Så dette må jeg klage på.

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-02-04 18:21 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: tilsynsutvalget@domstol.no
Cc: Lindorff Kundesenter , rene.davidsson@conecto.no, conecto@conecto.no, "Cc: PF_DL_Fakturaadministrasjon" , juridisk , post@finkn.no, post , "sande.vgs" , post , firmapost@nkom.no, "With, Kim" , Post , post@forbrukerradet.no, Forbrukerombudet , post@inkassoklagenemda.no, "post@sivilombudsmannen.no" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, "hv-02.kontakt" , "drammen.tingrett" , namsfogd.askerogbaerum@politiet.no, Davidsson Rene Sigurdur , Geir-Arne Nyborg , Bisnode Credit oppdatering , "Cc: Kirsti Dalheim" , "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , Drilon , Chili Mobil

Hei,

i dag, så fikk jeg et brev, fra Forliksrådet, (se vedlegg).

Og dette er jo det dummeste noen gang, må jeg si.

En islending fra Conecto, sendte meg et brev, om at jeg liksom har gjeld, til et firma, ved navn E-kontakt.

Men dette er et firma, som jeg aldri har hørt om før, og som jeg aldri har kjøpt noe fra.

Så dette er helt hårreisende og uforståelig krav.

Som jeg har informert Conecto om.

Likevel sender Conecto dette, til Namsfogden.

Namsfogd-dama, (hos politiet, som jeg har flere titalls klager mot, hos Spesialenheten), ignorerer også, det jeg skriver, og sender det, til Forliksrådet.

Så det spiller ikke noen rolle, hva jeg skriver.

Jeg blir bare ignorert.

Så dette er nedverdigende for meg, (må jeg si).

Å møte i forliksrådet, når dette er noe jeg ikke har bestilt, blir som noe åndsvakt, må jeg si.

Dette er nok snakk om en identietstyveri-sak.

Men det vil ikke Conecto og politiet/namsfogden forstå.

Så her blir jeg ikke tatt på alvor.

Så jeg vil herved klage på nytt, på Namsfogden i Bærum, som sender meg, til et 'duste-møte', som ikke gir noen mening.

Jeg regner med at Namsfogden regnes som en slags dommer da, for her har personen tydeligvis dømt dette, til å være, en forliksråd-sak.

Og jeg mener også at politi bør være politi, og fogd bør være fogd.

Men Namsfogd-embetet, har vel svirret fram og tilbake, mellom domstolene og politiet, (hvis jeg har forstått det rett).

Så det blir jo som noe Molboland.

Og så er kanskje dette ei nazi-dame da, som liksom holder, med islendinger.

Og så sier hu bare at islendingen har rett, i sin nazisme-lidelse, og ignorerer det jeg skriver.

Heil Hitler, må jeg si da.

Namsfogden kaller seg også noe med Sismo, noen ganger, virker det som, i e-poster.

Så dette er jo et kaos uten like, må jeg si.

Men jeg ønsker åkke som, at dere hos Tilsynsutvalget stopper denne narrespill-saken.

Datatilsynet burde kunne bekrefte det, at jeg har blitt utsatt for mye ID-tyveri.

Og jeg bodde også i England, da jeg liksom skal ha sjekket opp norske damer, på E-kontakt.

Og jeg har vært på irc, siden 1996, og hatt masse cyber-sex der, på 90-tallet, så dette E-kontakt virker som noe kjedelig 'lamer-greier', for meg, må jeg si.

Så la meg slippe dette patetiske nazi-greiene deres, og stopp denne innavl-saken, (må jeg kalle det).

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: 2016-01-26 22:44 GMT+01:00
Subject: Deres brev av 8. januar/Fwd: Vår sak 278185 VS: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Welcome To CreditExpert
To: Bisnode Credit oppdatering
Cc: Kirsti Dalheim , database@no.experian.com, post@finkn.no, "HRET (postmottak)" , Postmottak Sivilombudsmannen , Davidsson Rene Sigurdur , sianpost@sismo.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , ica@ica.se, ica.kontakt@ica.no, Postmottak@domstoladministrasjonen.no, post , "post@arbeidstilsynet.no" , kundesenter@conecto.no, Ragnar Wold , juridisk , lars.kare@conecto.no, per.olov.sjogren@conecto.no, bente.linnea.lie@conecto.no, lisbeth.lindberg@conecto.no, terje.kvitrud@conecto.no, lasse.hall@conecto.no, rolf-eek.johansen@conecto.no, kenneth.bjornstad@conecto.no, kevin.winterstad@conecto.no, "Hilde I. Slevigen" , post@inkassoklagenemda.no, "sande.vgs" , "Disha, Drilon"

Hei,

jeg viser til Deres brev av 8. januar, (som jeg vedlegger en skannet kopi av).

Dette skriver at jeg må si fra, hvis kravet ikke er korrekt.

Og dette er ikke en reell sak, (som jeg har blant annet informert Experian om, etter at de har sendt meg, et lignende brev).

Problemet her, er at Conecto, har en islandsk ansatt, som ikke forstår norsk, (kan det virke som).

Jeg har informert Conecto om, i fjor høst, at dette er et helt uforståelig krav, for meg.

Jeg har aldri hatt noe med dette firmaet, (E-kontakt), å gjøre, hverken på den ene eller andre måten.

(Jeg bodde i England, fra 2004/2005 til 2014.

Så hvorfor skulle jeg, i den perioden, drive å sjekke opp damer bosatt i Norge, på nettet, liksom.

Nei, det gir ingen mening.

Og jeg har også levd på britisk minstelønn, i England, så noe sånt, ville blitt sløsing, vil jeg si.

Og jeg har også forklart om, at jeg ikke har bestilt noe, fra dette firmaet, (E-kontakt)).

Men til ingen nytte.

Conecto har i et anfall av språk-problemer, (eller 'åndsvakhet'), sendt dette, til forliksrådet, (via fogden, som heller ikke, har vært hjemme liksom, må man vel si).

Så dette er en skandale, at folk i samfunnet, er så degenererte, at de ignorerer, hva jeg skriver, med vanlige bokstaver, i en vanlig e-post.

Siden at de tydeligvis lider, av en eller annen slags form for selvhevdelse, eller noe i den duren da.

Så dette må jeg klage på, at dere sender brev til meg, om denne saken, som antaglig må ha oppstått, på grunn av at noen, har misbrukt min identitet, (her i Norge), mens jeg har bodd, i England.

Men istedet for å finne ut, hvem det er.

Så velger Conecto og fogden, å tulle/hakke på meg, virker det som.

I sin patetiskhet, (må man vel si).

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har forresten rapportert, om flere hundre lignende identitetstyveri-saker mot meg, til Datatilsynet.

Så de vet hva som foregår, (vil jeg si).

Så det burde bare være, å kontakte de, for å få dette bekreftet.

Men egentlig, så skulle disse organisasjonene, ha hørt på, hva jeg skrev til de, i min korrespondanse, i høst, osv.

Det er veldig uhøflig, av Conecto og Namsfogden, å bare ignorere, det jeg skriver, vil jeg si.

Så å møte i forliksrådet, om dette, blir som noe idiotisk, (vil jeg si).

For da vil nok Conecto ønske å diskutere, at jeg skal betale de penger.

Men jeg må da forklare, at jeg ikke har bestilt dette.

Så da passer ikke saken, i forliksrådet, mener jeg.

For Conecto og jeg, er ikke enige, om hva som har skjedd.

For Conecto tror ikke på meg, tydeligvis.

Så dette er uhøflig forakt, for en person, (som meg), som har blitt utsatt for alvorlig kriminalitet, fra Conecto og Namsfogden, vil jeg si.

Så dette er en skandale, må jeg si.

Skjerpings!

Men Experian har skrevet, at denne saken nå er slettet.

Men så skrev Conecto til meg, etter det igjen.

Så dette er nå også et fullkomment kaos, på toppen av åndsvaktheten og dette uhølige fra Conecto og Namsfogden fra før av.

Så legg ned disse organisasjonene, (Conecto og Namsfogden i Bærum), mener jeg.

De er tydeligvis styrt fra Afrika eller noe sånt, (hvis jeg skulle tippe).

For dette er som Nigeria-brevene, vil jeg si.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter