Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Re: Re: Klage [5544054-1456206184] [5647681-1460424954]
Erik Ribsskog     Wed, Jun 22, 2016 at 8:17 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Kundeservice Provea
Date: 2016-04-12 3:35 GMT+02:00
Subject: Re: Re: Re: Klage [5544054-1456206184] [5647681-1460424954]
To: Erik Ribsskog


Miriale Tono


Referanse : [5647681-1460424954]
______________________________________________________________

Vi takker for henvendelsen, og bekrefter at vi har sendt den videre til rette avdeling, som om nødvendig vil besvare ditt spørsmål på email så snart som mulig.

Vennligst oppgi ovenstående referanse ved all ny kontakt i forbindelse med dette.

Med vennlig hilsen

Kundeservice
______________________________________________________________

Din beskjed:

Hei,

hvis dere finner ut hvem disse tullebukkene er, så kan dere kanskje sende om det, til Datatilsynet.

Så blir det kanskje slutt på disse 'tidstyveriene'.

(Det har vært flere hundre/tusen saker, og jeg har ikke fått noen navn, (av noen), angående hvem det er, som driver, med identitetsttyveri).

Erik Ribsskog

2016-03-01 13:41 GMT+01:00 Kundeservice Provea :

Referanse : [5544054-1456206184]
________________________________________________________

Takk for mail,

Alt står i null og er avsluttet.

Beklager!

Vennligst oppgi ovenstående referanse ved all ny kontakt i forbindelse med dette.

Med vennlig hilsen

Kundeservice
Marit
________________________________________________________


Din beskjed:
Hei,

jeg er ikke kunde hos dere.

Så jeg har ikke noe kundenummer.

Jeg scannet brevet dykkar og la dette ved som en fil.

Dere later som at dere er dumme her, for det er vel bare for deg, å kikke, i det brevet.

Så finner du vel ut av det.

Dere kaster bort folk sin tid, på toppen av deres stapper folk sine postkasser fulle av dritt, og sender 'Nigeria-purre-brev'.

Dere må nok lenger ut på landet med svindelen deres.

Jeg ønsker ikke fler svar fra deg, send det til en overordnet.

Erik Ribsskog

2016-02-26 12:41 GMT+01:00 Kundeservice Provea :

Referanse : [5544054-1456206184]
________________________________________________________



Vi takker for henvendelsen, men ber deg ta kontakt igjen med ditt kundenummer og fullstendig navn og adresse, slik at vi lettere kan finne deg i vår database.

Vennligst oppgi ovenstående referanse ved all ny kontakt i forbindelse med dette.

Med vennlig hilsen

Kundeservice
Marit
________________________________________________________


Din beskjed:
Hei,

jeg har fått en regning av dere, (se vedlegg), som jeg ikke forstår.

Jeg har ikke bestilt noe fra dere.

Men jeg har hatt problem med, (som Datatilsynet blant annet, kjenner
til), med at noen folk, har bestilt mye 'dritt', på nettet osv., i
mitt navn.

Så det er nok det, som har skjedd, her også.

(Jeg har sendt all 'dritten', som jeg har fått, i postkassa, i retur.

Noe posten kjenner til).

Så om dere kan slutte, å sende meg tulle-brev, angående dette.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Ikke svar på denne e-posten. Du kan kontakte kundeservice ved å gå inn på hjemmesiden og klikke på "Kontakt". Miriale og Tono, varemerker fra Provea SA, Route des Dragons 9, CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Sveits. Tlf. Kundeservice: 21 03 06 69. Organisasjonsnummer: CH-550-1031995-0

Ikke svar på denne e-posten. Du kan kontakte kundeservice ved å gå inn på hjemmesiden og klikke på "Kontakt". Miriale og Tono, varemerker fra Provea SA, Route des Dragons 9, CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Sveits. Tlf. Kundeservice: 21 03 06 69. Organisasjonsnummer: CH-550-1031995-0


Ikke svar på denne e-posten. Du kan kontakte kundeservice ved å gå inn på hjemmesiden og klikke på "Kontakt". Miriale og Tono, varemerker fra Provea SA, Route des Dragons 9, CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne, Sveits. Tlf. Kundeservice: 21 03 06 69. Organisasjonsnummer: CH-550-1031995-0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter