Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: 🐤🐥🐣 Halv pris på Pluss! 🐤🐥🐣
Erik Ribsskog     Wed, Jun 22, 2016 at 10:41 AM
To: juridisk
Cc: Norsk Presseforbund
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: DBiD
Date: 2016-04-04 15:13 GMT+02:00
Subject: SV: Klage/Fwd: 🐤🐥🐣 Halv pris på Pluss! 🐤🐥🐣
To: Erik Ribsskog
Cc: DBiD


Hva er problemet.

Får du ikke lest mailen jeg sendte deg kl 11:16 i dag ?







Beste hilsen / kind regards,
Kundeservice
Dagbladet Pluss og eAvis

Randi Lervik



Med ønske om en riktig fin vår J





Dagbladet  Pluss - www.dagbladet.no/pluss

Dagbladet eAvis - www.dagbladet.no/eavis

DBiD - www.dagbladet.no/dbid



Beskrivelse: Beskrivelse: Beskrivelse: DagbladetPlussLogo_200w  Beskrivelse: Beskrivelse: http://gfx.dagbladet.no/dbid/dbid_logo_inset.png



Dagbladet AS: P.b. 91, Økern, 0509 Oslo

Besøksadresse: Karvesvingen 1, 0579 Oslo



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 4. april 2016 15:00
Til: juridisk
Kopi: DBiD
Emne: Klage/Fwd: 🐤🐥🐣 Halv pris på Pluss! 🐤🐥🐣



Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).

---------- Forwarded message ----------
From: Dagbladet Pluss
Date: 2016-03-18 10:02 GMT+01:00
Subject: 🐤🐥🐣 Halv pris på Pluss! 🐤🐥🐣
To: eribsskog@gmail.com

Dagbladet Pluss og eAvis

Les eposten i din nettleser






Bilde er fjernet av sender.


De beste historiene



NÅ: 1/2 PRIS



Bilde er fjernet av sender.







KJØP ABONNEMENT



Et Dagbladet Pluss abonnement inneholder:

    Tilgang til Dagbladet Pluss universet
    Vår eAvis - som er papiravisa i digitalt format
    Magasinet digitalt - hver lørdag i eAvisa
    
    7-10 nye artikler hver dag som berører, belyser og gir innsikt
    Mat og vinstoff
    Teater, film og musikknyheter
    Bokanmeldelser

Du finner også Spesialer innen:

    Skjulte sykdommer
    Treningsskolen
    Foreldreskolen med Håvard Tjora
    Krim-spesial
    Sex og samliv-stoff
    Helse og kostholdsnyheter


- og mye mye mer!

Med vennlig hilsen
Dagbladet Pluss



KJØP ABONNEMENT



Bilde er fjernet av sender.
   

Facebook



Bilde er fjernet av sender.
   

Dagbladet Pluss

Vi ønsker å gi deg dette knalltilbudet fordi du på et tidspunkt, enten har vært abonnent på Dagbladet Pluss, har svart på en undersøkelse, deltatt i en konkurranse eller har en DBID-bruker hos oss.
Abonnementene autofornyes og kan sies opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Les vilkår her.
Tilbudet gjelder til 28. mars 2016.

Ønsker du ikke å motta epost fra oss, meld deg av her.
Eller ta kontakt med oss på dbid@dagbladet.no

Dagbladet AS • Karvesvingen 1 • 0579 Oslo • Norway
Telefon: 24 00 10 00





Bilde er fjernet av sender.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter