Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Kundeservice
Erik Ribsskog     Wed, Jun 22, 2016 at 8:40 AM
To: kundeservice@bonnier.no
Cc: juridisk , Norsk Presseforbund
Hei,

ok, så jeg skal altså ikke få lov til, å få vite, hva som har skjedd.

Det høres rart ut, synes jeg.

Det er noe som heter åpenhet i samfunnet, (for å si det sånn).

Og jeg har også rett til, å få vite, (mener jeg), hva dere har tenkt til, å gjøre, for å hindre, at noe lignende, skal skje igjen.

Så jeg må nesten be om, at denne saken, sendes til en overordnet, (hos dere), for en ny vurdering.

Erik Ribsskog


2016-04-12 15:24 GMT+02:00 :

    > Abonnementene er stryket. Vil forsøke å finne ut hvem som driver å

    > bestiller i ditt navn så må du politianmelde saken. Da politiet tar kontakt

    > med bonnier så får de øverige opplysninger i saken som vi ellers ikke kan

    > gi ut, som for eksempel ip adress som bestillingene kom ifra osv.

    >

    > Med vennlig hilsen

    >

    > Thomas Franklin

    >

    > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > ______________________________________

    >

    > From: bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > Sent: 12.04.2016 14:53

    >

    > To: kundeservice@bonnier.no

    >

    > Subject: Fwd: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > Receptionen

    >

    > Bonnier Publications A/S

    >

    > Strandboulevarden 130

    >

    > DK-2100 Copenhagen

    >

    > +45 39 17 20 00 Phone

    >

    > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > From: Erik Ribsskog

    >

    > Date: 2016-04-12 6:09 GMT+02:00

    >

    > Subject: Re: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > To: kundeservice@bonnier.no

    >

    > Cc: juridisk , Norsk Presseforbund , bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > Hei,

    >

    > kaste bort tida til folk på tull som dette, da.

    >

    > Dere får få dere noen bedre systemer, i såfall.

    >

    > Og dere må også informere Datatilsynet, om hvem disse skøyerne, (som

    >

    > bruker min identiet), er.

    >

    > Dette er bare en av mange hundre/tusen identietstyverisaker mot meg,

    >

    > så her må firmaene skjerpe seg, mener jeg.

    >

    > Det er ikke riktig at jeg skal bruke all min tid, på å rydde opp,

    >

    > etter noen idioter, som får lov til, å gjøre hva de vil, uten at noen

    >

    > stopper dem, virker det som.

    >

    > Så her må dere gjorde jobben deres, og finne ut, hvem disse tullebukkene

    > er.

    >

    > Det burde man vel kunne forvente, etter at dere har kastet bort tiden

    >

    > min, på denne måten, (mener jeg).

    >

    > Erik Ribsskog

    >

    > PS.

    >

    > Jeg får så mye tulle-e-poster, i forbindelse med disse

    >

    > identietstyverisakene, så jeg må be om, at dere ikke sender mer om

    >

    > dette, men at dere heller kan oppdatere Datatilsynet, om hvem disse

    >

    > tøysekoppene er.

    >

    > 2016-02-12 16:35 GMT+01:00 :

    >

    > > Takk for din henvendelse,

    >

    > >

    >

    > > Vi har stryket dine abonnement så det er ikke noe du skal betale. Vi har

    >

    > > også lagt inn sperring på din adresse så ingen kan bestille der noe mer.

    >

    > > Beklager at det blir slikt, men det er vanskelig for oss å vite om noen

    >

    > > bestiller i ditt navn, adress og epost adress via internett. Ha en riktig

    >

    > > fin dag. Du kan beholde bladene du har fått eller gi bort dem.

    >

    > >

    >

    > > Med vennlig hilsen

    >

    > >

    >

    > > Thomas Franklin

    >

    > >

    >

    > > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > >

    >

    > > ______________________________________

    >

    > >

    >

    > > From: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Sent: 10.02.2016 05:06

    >

    > >

    >

    > > To: juridisk@datatilsynet.no

    >

    > >

    >

    > > CC: pfu@presse.no;kundeservice@bonnier.no;bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > >

    >

    > > Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    > registrert

    >

    > > deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > disse synes jeg, at blir for klamme, når de kommer med sitt: 'Hei Erik'.

    >

    > >

    >

    > > Så dette er nok ikke noe, for nordmenn, tror jeg.

    >

    > >

    >

    > > Ikke sender de erstaning, for alt arbeidet mitt, (kontor-arbeid), som

    >

    > >

    >

    > > jeg må gjøre, for å få slutt, på at de fyller opp postkassa mi, med

    >

    > >

    >

    > > uønsket 'drit'.

    >

    > >

    >

    > > Og ikke skriver de hvem som har bestilt dette, i mitt navn heller.

    >

    > >

    >

    > > Og da jeg jobbet, på vegne av Micorsoft sin skandinaviske

    >

    > >

    >

    > > produktaktivering, i England, (drevet av Bertelsmann), i 2005 og 2006,

    >

    > >

    >

    > > så måtte norske folk også svare noen telefoner, på dansk og svensk, og

    >

    > >

    >

    > > da prøvde jeg, å svare disse telefonene, på svensk eller dansk, for å

    >

    > >

    >

    > > yte, bra kundeservice.

    >

    > >

    >

    > > Men Bonnier sitt kontaktsenter, er visst i Nord-Korea eller noe, siden

    >

    > >

    >

    > > at de ikke tenker på dette, med kundeservice, virker det som.

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From:

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-12-22 18:34 GMT+01:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    >

    > >

    >

    > > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Hei Erik,

    >

    > >

    >

    > > Takk for din henvendelse,

    >

    > >

    >

    > > Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

    >

    > >

    >

    > > Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18

    >

    > >

    >

    > > Som jag skrev i mitt förra mail så har vi strukit allt som står på dig.

    >

    > >

    >

    > > Vi har också lagt in en adress-spärr så att det inte går att lägga upp

    >

    > >

    >

    > > något mer i ditt namn.

    >

    > >

    >

    > > Du har inget att betala.

    >

    > >

    >

    > > Ha en riktig fin dag og en god jul!

    >

    > >

    >

    > > Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette

    >

    > >

    >

    > > tidligere korrespondanser.

    >

    > >

    >

    > > Med vennlig hilsen

    >

    > >

    >

    > > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > >

    >

    > > Filip Jacobsson

    >

    > >

    >

    > > Kundebehandler

    >

    > >

    >

    > > ______________________________________

    >

    > >

    >

    > > From: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Sent: 12/19/2015 3:06 AM

    >

    > >

    >

    > > To: juridisk@datatilsynet.no

    >

    > >

    >

    > > CC: bonnierpublications@bonnier.dk;kundeservice@bonnier.no

    >

    > >

    >

    > > Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har

    >

    > >

    >

    > > registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    >

    > >

    >

    > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >

    > >

    >

    > > Vennligst rydd opp!

    >

    > >

    >

    > > Med hilsen

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > PS.

    >

    > >

    >

    > > Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    >

    > >

    >

    > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    >

    > >

    >

    > > jeg).

    >

    > >

    >

    > > PS 2.

    >

    > >

    >

    > > Jeg synes, at disse, er 'klamme'.

    >

    > >

    >

    > > Jeg liker ikke at de kalle meg, ved fornavn.

    >

    > >

    >

    > > Det blir for 'klamt', (eller 'kleint', som de sier, i våre dager).

    >

    > >

    >

    > > Jeg har bodd ti år, i England, og der sa så og si alle 'Mr. Ribsskog'.

    >

    > >

    >

    > > Hva er galt med bare 'hei', liksom.

    >

    > >

    >

    > > Nei, dette ble klamt, må jeg si.

    >

    > >

    >

    > > Jeg ønsker ikke mer, fra dette firmaet, (Bonnier), hverken når det

    >

    > >

    >

    > > gjelder e-poster eller magasiner.

    >

    > >

    >

    > > (Og jeg har aldri bestilt noe fra de heller, hverken når det gjelder

    >

    > >

    >

    > > nyhetsbrev eller magasiner, eller lignende).

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From:

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-11-27 12:15 GMT+01:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: Re: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg

    >

    > >

    >

    > > som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Hei Erik,

    >

    > >

    >

    > > Takk for din henvendelse,

    >

    > >

    >

    > > Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

    >

    > >

    >

    > > Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18

    >

    > >

    >

    > > Jag har nu strukit allt i ditt namn. Ni behöver inte betala någon

    >

    > >

    >

    > > faktura från oss.

    >

    > >

    >

    > > Jag lägger också en adresspärr på ert namn och adress.

    >

    > >

    >

    > > Så om ni vill ha ett abonnement i framtiden så måste ni höra av er

    >

    > >

    >

    > > till oss så vi kan häva adresspärren.

    >

    > >

    >

    > > Ha en riktig fin dag!

    >

    > >

    >

    > > Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette

    >

    > >

    >

    > > tidligere korrespondanser.

    >

    > >

    >

    > > Med vennlig hilsen

    >

    > >

    >

    > > BONNIERS KUNDESERVICE

    >

    > >

    >

    > > Filip Jacobsson

    >

    > >

    >

    > > Kundebehandler

    >

    > >

    >

    > > ______________________________________

    >

    > >

    >

    > > From: bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > >

    >

    > > Sent: 11/24/2015 9:31 AM

    >

    > >

    >

    > > To: kundeservice@bonnier.no

    >

    > >

    >

    > > Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg

    >

    > >

    >

    > > som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > Receptionen

    >

    > >

    >

    > > Bonnier Publications A/S

    >

    > >

    >

    > > Strandboulevarden 130

    >

    > >

    >

    > > DK-2100 Copenhagen

    >

    > >

    >

    > > +45 39 17 20 00 Phone

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From: Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-11-22 14:29 GMT+01:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som

    >

    > >

    >

    > > mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: bonnierpublications@bonnier.dk

    >

    > >

    >

    > > Cc: abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, juridisk ,

    >

    > >

    >

    > > post@forbrukerradet.no

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > jeg viser til Deres brev av 10. november, (som jeg vedlegger en

    >

    > >

    >

    > > skannet kopi av).

    >

    > >

    >

    > > Som jeg har skrevet, til deres btansje-kolleger Blikk, tidligere i

    >

    > >

    >

    > > dag, så er dette

    >

    > >

    >

    > > bare noe svindel, for meg.

    >

    > >

    >

    > > Jeg har ikke kontaktet dere, og har ikke noe interesse, av å kjøpe

    >

    > >

    >

    > > deres magasin.

    >

    > >

    >

    > > (Min fars stesønn, (i sin andre familie, må man vel kalle det), er

    >

    > >

    >

    > > bodybuilderen Viggo Snoghøj.

    >

    > >

    >

    > > Så jeg er litt lei av, å høre, om sånn 'trenings-mas', for å si det sånn.

    >

    > >

    >

    > > Så dette magasinet deres, (Aktiv Trening), er omtrent det siste, som

    >

    > >

    >

    > > jeg kunne tenkt meg, å bruke tid på, å lese.

    >

    > >

    >

    > > Det blir som å høre, faren min sitt mas, om at jeg skulle trene

    >

    > >

    >

    > > vekter, på 80-tallet, for å si det sånn).

    >

    > >

    >

    > > Jeg vil derfor ikke betale noe regning, for dette.

    >

    > >

    >

    > > (Jeg har også informert Datatilsynet, om at jeg har fått mange

    >

    > >

    >

    > > uforståelige krav.

    >

    > >

    >

    > > Og jeg sender all de uønskede bestillingene, i retur.

    >

    > >

    >

    > > Så dere skal ha fått 'dritten' deres tilbake).

    >

    > >

    >

    > > Så vennligst slutt å plag meg nå, med deres dritt, både når det

    >

    > >

    >

    > > gjelder uønskede magasiner og uønskede brev/fakturaer.

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From: Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-08-30 18:08 GMT+02:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av

    >

    > >

    >

    > > Aktiv Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: juridisk

    >

    > >

    >

    > > Hei,

    >

    > >

    >

    > > dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    >

    > >

    >

    > > (Jeg har ikke kontaktet disse).

    >

    > >

    >

    > > Vennligst rydd opp!

    >

    > >

    >

    > > Med hilsen

    >

    > >

    >

    > > Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > PS.

    >

    > >

    >

    > > Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    >

    > >

    >

    > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    >

    > >

    >

    > > jeg).

    >

    > >

    >

    > > ---------- Forwarded message ----------

    >

    > >

    >

    > > From: Aktiv Trening

    >

    > >

    >

    > > Date: 2015-08-30 12:41 GMT+02:00

    >

    > >

    >

    > > Subject: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av Aktiv

    >

    > >

    >

    > > Trenings nyhetsbrev

    >

    > >

    >

    > > To: Erik Ribsskog

    >

    > >

    >

    > > Klikk her hvis du har problemer med å lese nyhetsbrevet >>

    >

    > >

    >

    > > 30-08-2015 http://aktivtrening.com

    >

    > >

    >

    > > TAKK for registreringen

    >

    > >

    >

    > > NYHETSBREV

    >

    > >

    >

    > > Registreringen er mottatt:

    >

    > >

    >

    > > 30-08-2015 12:40:00

    >

    > >

    >

    > > Du er registrert som mottaker av nyhetsbrevet fra Aktiv Trening,

    >

    > >

    >

    > > e-magasinet "Visste du det?" samt tilbud fra "Supertilbud".

    >

    > >

    >

    > > LEGG OSS TIL I KONTAKTLISTEN DIN

    >

    > >

    >

    > > Du får det første nyhetsbrevet i løpet av en uke. Vil du være helt

    >

    > >

    >

    > > sikker på å få nyhetsbrevet også i tiden fremover, kan du legge til

    >

    > >

    >

    > > avsenderadressen under i kontaktlisten din:

    >

    > >

    >

    > > nyhetsbrev@aktivtrening.com

    >

    > >

    >

    > > Start utforskingen med det samme

    >

    > >

    >

    > > Løp Trening Ruteplanlegger Utstyr

    >

    > >

    >

    > > Treningslogg Test deg selv Spør oss

    >

    > >

    >

    > > Vinn Vekt Kosthold Abonnér

    >

    > >

    >

    > > Har registreringen skjedd ved en feiltakelse, kan du oppheve

    >

    > >

    >

    > > registreringen via koblingen nederst.

    >

    > >

    >

    > > Du er påmeldt nyhetsbrevet med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

    >

    > >

    >

    > > Copyright: Bonnier Publications International asKontakt oss | Rett

    >

    > >

    >

    > > e-postadresse | Avmelding

    >

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter