Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 22. juni 2016

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Klage/Fwd: Påmelding til Skeive Kunstneres utstilling på Håndverkeren under Oslo Pride 2016

Erik Ribsskog Wed, Jun 22, 2016 at 9:59 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Frederick Nathanael <luciusnathanael@yahoo.no>
Date: 2016-04-07 10:11 GMT+02:00
Subject: Sv: Klage/Fwd: Påmelding til Skeive Kunstneres utstilling på Håndverkeren under Oslo Pride 2016
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik!

Jeg mottok akkurat en mail fra deg jeg ikke helt forstår. Som styreleder i organisasjonen Skeive Kunstnere innenfor Landsforeningen for Lesbiske og homofile har jeg sendt ut påmeldignsinformasjon til alle vi har hatt på maillisten vår til årets utstilling under festivalen Oslo Pride. Det ser ut for meg i mailen din at det du forsøker å se er at du har mottatt denne innkallingen uten å ønske det. Jeg ser at navnet ditt står oppført i vårt mailsystem, som betyr at du eller noen andre har meldt deg på nyhetsbrevet vårt. Av loggen i mailsystemet ser jeg at det ble lagt til følgende informasjon 17. juli 2014:

Navn: Erik Gaylord Ribsskog

Dersom noen utenifra har meldt deg på med mailen din, er nok ikke det identitetstyveri, men svært frekt. Jeg fjerner deg fra maillisten dersom du ønsker det. Gi meg bare beskjed. Vi er en hyggelig gjeng med amatørkunstnere stort sett som viser frem kunsten vår, så det er nok neppe noe identitetstyveri her i bildet. Men ta kontakt med meg om det er noe du ønsker å ordne opp i. VI er alltid kreative og løsnignsorienterte folk :-)

Beste hilsen

Frederick Nathanael


Den Torsdag, 7. april 2016 10.00 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:


Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: Skeive Kunstnere <skeivekunstnere@gmail.com>
Date: 2016-03-07 15:42 GMT+01:00
Subject: Påmelding til Skeive Kunstneres utstilling på Håndverkeren
under Oslo Pride 2016
To: luciusnathanael@yahoo.no


Kjære alle skeive kunstnere!



I år inviterer gruppa Skeive Kunstnere alle profesjonelle og
uetablerte kunstnere til å skape tidens skeive utstillinger under Oslo
Pride 2016. Last ned vedlegget og les om påmelding og hvordan det hele
organiseres i år.



Meld deg på før 1. april.



Send gjerne videre til andre skeive kunstnere som kunne tenke seg å være med :-)




Vi gleder oss!



Hilsen styret i Skeive Kunstnere

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter