Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. juli 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog 9. juli 2020 kl. 11:08
Til: Offerspill
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

det er noe som heter ip-adresse, som dere skal kunne se, når noen 'troll' bestiller dritt, i andres navn.

Så det hadde kanskje vært mer interessant, (enn å ramse opp det tullet som terroristene skrev).

Dere burde kanskje også få dere bedre rutiner, sånn at dette ikke skjer med andre borgere også.

Dere sjakkspillere prøver å gjemme dere som noen slags dumminger her, (virker det som).

At det går an.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 19. jun. 2020 kl. 10:38 skrev Offerspill :
Hei,

Se vedlagt kreditnota for fakturaen.

Vedkommende som registrerte deg benyttet følgende:
Navn: Baron Erik Løvenbalk Ribsskog,
Epost: lail-ni+erik-ri@online.no
Tlf: 91587593 (Laila Monica Vedumstuen Høibak Nikolaisen - ifølge 1881.no).

Håper problemet løser seg.

Mvh
Jon Kristian Haarr

On Fri, 19 Jun 2020 at 05:02, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

jeg viser til Deres faktura, (se vedlegg).

Dette er ikke noe jeg har bestilt.

(Jeg har ikke spilt sjakk på år og dag.

Det er jeg skikkelig lei.

For å si det sånn).

Det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Så jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, i mitt navn.

Og at dere også informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå, at dette også skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


--
Lik oss gjerne på klubbsidene på Facebook, og bli med i klubben på Lichess.org

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter