Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. juli 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Vi har mottatt din retur
Erik Ribsskog 9. juli 2020 kl. 10:49
Til: WebKontakt
Kopi: juridisk , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Hei,

Har dere ikke lært å lese på skolen da.

Jeg forklarte i den forrige mailen at dette er: 'Post-terror'.

(Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner).

Så jeg har IKKE meldt meg inn i noen av deres klubber.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har bestilt dette i mitt navn.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at det skjer noe lignende igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver at e-post-adressen ble godtkjent ved innmelding.

Det kjøper jeg heller ikke.

Jeg har studert datasikkerhet blant annet, (på NHI), i sin tid.

Så dette er bullshit, fra dere, (vil jeg si).

Jeg ønsker at dere sender om dette, til en leder.

Skjerpings!


fre. 19. jun. 2020 kl. 11:46 skrev WebKontakt :
Hei.



Du meldte deg inn i Bokklubben Nye Bøker, medlemsnummer 77393048, den 23.04.2020.

Vi har i dag avsluttet medlemskapet.



Medlemskapet ble opprettet fordi e-post adressen eribsskog@gmail.com ble bekreftet ved innmelding. 







Med vennlig hilsen

Webkontakt/Ellen

Bokklubben







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: lørdag 13. juni 2020 05:16
Til: WebKontakt
Kopi: juridisk ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ; elh@forbrukertilsynet.no
Emne: Re: Vi har mottatt din retur



Hei,

dere må få inn i huene deres, at jeg ikke har meldt meg inn, i noen bok-klubb.

Bok-klubber er for kjedelige folk, som ikke klarer å lese bok-anmeldelser.

Dette er post-terror og e-post-terror.

Så her må dere slutte å tulle.

Jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har meldt meg inn, i disse bok-klubbene.

Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



fre. 5. jun. 2020 kl. 09:56 skrev Bokklubben retur :

Din retur er mottatt

Bokklubben - mye mer enn bøker

Standard

Vi har i dag mottatt og registrert din retur av:

Mafia i Norge - Stein Morten Lier

STEIN MORTEN LIER
Mafia i Norge

1

Anbefalt for deg:

Bokklubbens Quizbok. 1000 spørsmål fra.. -

En sjøens helt - Jon Michelet

Full spredning - Nina Lykke

Slagside - Jørn Lier Horst

App

Ditt medlemsnummer: 77393048

Facebook

Facebook

Instagram

Instagram

Min side

Min side

Bokklubben | Bøker | Til hjemmet | Ti på topp | Kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter