Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Har du husket å lastet ned vår app?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 16:35

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: VI OVER 60 <abonnement@viover60.no>, abo@viover60.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VIOVER60 <abo@viover60.no>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 23:21

Subject: Har du husket å lastet ned vår app?

To: ERIK PROMPEFJERT RIBSSKOG <eribsskog+prompefjert@gmail.com>




Norges største magasin for godt voksne og fokuserer på grundig journalistikk med glimt i øyet.


Vår visjon er å være et magasin til glede, nytte og inspirasjon


Kjære ERIK 🌺




Har du husket å laste ned vår app?




Her finner du vårt eMagasin og arkiv.Du kan lese utgaver fra 2012 og frem til i dag, eller søk på tema du er interessert i.




Gratis for alle abonnenter!




Mer informasjon finner du her, eller:


Gå direkte til innlogging og registrering av ny bruker




Første gang du bruker tjenesten må du opprette digital bruker.


Dersom du bruker nettbrett eller smarttelefon anbefaler vi at du laster ned vår app for en bedre leseopplevelse. Merk at du må registrere deg som digital bruker på nettsiden før du kan logge inn i appene.









Pling - dine favorittmagasiner samlet

Gjennom tjenesten Pling får du gratis digital tilgang til magasinet eller magasinene du abonnener på. I tillegg kan du få tilgang til en rekke andre magasiner for en tilleggskostnad.




Pling er en tjeneste fra Aller Media og inkluderer bladene KK, Allers, Se og Hør, Autofil, Båtmagasinet, Vakre Hjem & Interiør, Jeger og På TV, i tillegg til Dagbladet og Dagbladet Magasinet.




Les mer og prøv Pling gratis i 30 dager her



Du mottar e-post fordi du har kjøpt et abonnement på VIOVER60.


Du er registrert med denne adressen: eribsskog+prompefjert@gmail.com






VIOVER60 kundeservice




Telefon: 55 21 31 00


E-post: abo@viover60.no





Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

Org. nr.: 910 119 877

www.aller.no


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter