Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Beskyt dig selv og andre med et mundbind

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 17:18

Til: Seniorshop Butik <butik@seniorshop.dk>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


som jeg skrev i min forrige mail, så har jeg ikke kontaktet dere.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt 'dritt'/nyhetsbrev, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre kunder/borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg synes også, at det er litt klamt, at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.


Hva er galt med bare 'hei'?


Skjerpings!



ons. 16. sep. 2020 kl. 09:06 skrev Seniorshop Butik <butik@seniorshop.dk>:

Hej Erik


 


Du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev d. 28. november 2019, da du har besøgt vores hjemmeside.


 


Jeg har nu afmeldt dig, så du ikke længere modtager nogen emails fra os.


 


Fortsat god dag.


 


Med venlig hilsen


Seniorshop ApS


 


Steffen


 


Tlf: 39 43 05 50


 


SeniorShop_email_signatur_2018


 


Hørkær 32


DK-2730 Herlev


Denmark


 


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 15. september 2020 16:22

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: Seniorshop Butik <butik@seniorshop.dk>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Beskyt dig selv og andre med et mundbind


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: SeniorShop.dk <noreply@seniorshop.dk>

Date: søn. 16. aug. 2020 kl. 10:59

Subject: Beskyt dig selv og andre med et mundbind

To: <eribsskog@gmail.com>


 


Sundhedsstyrelsen anbefaler brug af mundbind


SE NYHEDSBREVET MED BILLEDER - KLIK HER




  Få leveret dine varer direkte hjem til døren  


 




Sundhedsstyrelsen opfordrer til brug af mundbind

Vi skal huske at passe på os selv og på hinanden. Derfor bliver vi nu opfordret til bl.a.at bære mundbind i den kollektive trafik i myldretiden.


Du bør også bruge mundbind, hvis du er smittet eller har symptomer på Covid-19, hvis du er i nær kontakt med en smittet, hvis du er i større forsamlinger eller hvis du er pårørende til en person i øget risiko.


I vores webshop og i vores store butik på Søborg Hovedgade sælger vi godkendte type II mundbind - dem der er anbefalet af Sundhedsstyrelsen.


Er du i tvivl om hvordan du skal bruge et mundbind? 

Nedenfor kan du se en brugervejledning, til hvordan du bruger et mundbind korrekt.


Lad os sammen stoppe smittespredningen.


 






Mundbind med elastik, 50 stk.


Mundbind med elastik, 50 stk.


499,95


Godkendte type II engangs-mundbind


Se mere


 




 


Mangler du håndsprit? KLIK HER




 


Besøg vores webshop www.seniorshop.dk - klik her

Eller kig forbi butikken på Søborg Hovedgade 44, 2860 Søborg

Åbningstider: Mandag kl. 10-18 • Tirsdag - fredag kl. 10-16 • 1. lørdag i måneden kl. 10-14



Følg os på Facebook


Følg os på Facebook


 


 


Copyright © 2018 SeniorShop ApS, All rights reserved.

Du får dette nyhedsbrev fordi du har tilmeldt dig eller har bestilt og modtaget vores katalog.


Kundeservice og administration:

SeniorShop ApS

Hørkær 32

2730 Herlev

Denmark


Afmeld Nyhedsbrev - Klik her








This email was sent to eribsskog@gmail.com

why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

SeniorShop ApS · Hørkær 32 · Herlev 2730 · Denmark

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter